Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę – Dodaj swoją opinie. więcej >>
Domax Sp. z o.o.
przez ergo, 2014-08-22 19:25:18
Odpowiedź na: [nicklodeon - 2014-08-13 09:38:51]:
Nie zgadzam się z tobą. Też byłem na rozmowie kwalifikacyjnej w tej firmie na to samo stanowisko, rozmowa z Dyrektorem była ok, na luzie i konkretnie;

POLMASS SA
przez cow, 2014-08-26 10:27:18
Nie zgadzam się zupełnie z moimi przedmówcami, myślę ze fakt takich a nie innych opinii wnika z tego, że nie pracowali nigdy dla innych firm (tak myślę). Jeżeli chodzi o stosunek przełożonych do podwładnych, to jest on naprawdę bardzo odpowiedni. cele są jasno precyzowane, udostępniane są też odpowiednie narzędzia na czas, więc nie mam tu żadnych uwag. Pracowałem sla kilku zagranicznych firm (polmass jest pierwszą polską) i muszę stwierdzić, że dbanie o pracownika, pakiet socjalny, oraz cała reszta - poziom amerykański. Zawsze można byłoby coś zrobić inaczej, może lepiej, ale i tak jest naprawdę wszystko OK.Firma daje możliwości rozwoju, partycypuje w kosztach dokształcania, płace są zawsze na czas (czasem nawet przed terminem), do Pani Dyrektor i do Pana Prezesa zawsze można przyjść i porozmawiać jak z ludźmi.
Polecam wszystkim Polmass jako naprawdę bardzo dobrego pracodawcę i naprawdę grającego fair.

Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Bożena Rycharska - Grupa Progres Sp. z o.o."
Jakimi wartościami kieruje się Wasza firma? Staramy się budować wysokie standardy współpracy z klientami w oparciu o wspólne wartości, które nam przyświecają. Na pewno jest to otwarta i uczciwa komunikacja. Jesteśmy solidnym i profesjonalnym partnerem, a  etyka w biznesie zawsze będzie dla nas najwyższą wartością.
Z jakimi instytucjami i organizacjami współpracujecie? Staramy się systematycznie nawiązywać współpracę z rozmaitymi podmiotami na poszczególnych rynkach. Podpisujemy umowy ze Strefami Ekonomicznymi, organizacjami zrzeszającymi pracodawców, urzędami pracy i biurami karier.
Jakie były początki Grupy Progres? Firma powstała w 2002 roku w Pruszczu Gdańskim i od tego roku wspieramy naszych klientów w obszarze pracy tymczasowej oraz rekrutacji stałych. Od roku 2009 proponujemy szeroki wachlarz usług w ramach oferty linii Progres Consulting. W 2013 roku portfel usług oferowanych przez naszą firmę uzupełniła linia Progres Advanced Solutions oferująca zaawansowane rozwiązania optymalizacyjne skierowana przede wszystkim do firm o dużym wolumenie zatrudnionych pracowników. ...
"Wywiad z Agnieszka Kałuża - The Nets"
Firma The Nets działa w w Krakowie, Warszawa nie wydała się dla waszej firmy atrakcyjnym miastem? Choć biuro The Nets znajduje się w Krakowie, obszar naszej działalność obejmuje całą Polskę, a także inne państwa. Mówiąc ogólnie – działamy wszędzie tam, gdzie jest rynek. W najbliższym czasie planujemy otworzyć również biuro w Warszawie.
Ile osób pracuje w Państwa firmie? Obecnie zatrudniamy 15 pracowników. Projekty realizujemy współpracując również z kilkunastoma osobami pracującymi zdalnie. The Nets to firma młoda i ciągle rozwijającą się, dlatego też liczba naszych pracowników systematycznie się zwiększa. Zespół The Nets tworzą specjaliści SEO, programista PHP, specjalista ds. strategii komunikacji, analityk internetowy, specjalista ds. PR, copywriterzy, osoby zajmujące się obsługą klientów oraz stażyści i praktykanci.
Czy szukając osób do pracy korzystacie z mediów społecznościowych? „Sprawdzacie” przyszłego pracownika? Wysoki poziom zapotrzebowania na wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników wymusza na firmach stosowanie aktywnych metod rekrutacji. Ograniczenie się do zamieszczania ogłoszeń na portalach pracy, to stanowczo za mało. Najczęściej wykorzystywanym przez nas kanałem do poszukiwania kandydatów są media społecznościowe, specjalizujące się w kontaktach zawodowo biznesowych – GoldenLine i LinkedIn. Umożliwiają one dotarcie do specjalistów mniej lub bardziej dynamicznie poszukujących pracy. Staramy się dotrzeć bezpośrednio do kandydatów, również poprzez fora dyskusyjne, blogi eksperckie i wyszukiwarkę Google. Uważamy, że ten sposób pozyskiwania kandydatów jest korzystniejszy niż tradycyjne narzędzia, które odeszły już do lamusa. Ekspansja Internetu dała również początek pozyskiwaniu talentów z wciąż popularnego i największego na świecie serwisu społecznościowego Facebooka. Jest to rewelacyjne narzędzie, które wykorzystujemy szczególnie w czasie poszukiwania osób do pracy zdalnej bądź innych form współpracy. Specyfika marketingu internetowego charakteryzuje się tym, iż wiele osób publikuje i promuje swoje artykuły w mediach społecznościowych. Jest to więc dobre źródło sprawdzenia wiedzy oraz umiejętności przyszłego pracownika. ...
"Wywiad z Konrad Komosa - Mr. Mind"
Zaintrygowała mnie nazwa firmy. Dlaczego znajduje się w niej akurat Mr. Mind? Kiedy postanowiłem założyć firmę szukałem równocześnie wolnej domeny o tej samej nazwie i akurat mrmind.pl było wolne. Poza tym bardzo istotne w nazwie było nawiązanie do twórczego procesu, jaki towarzyszy agencjom marketingowym. Nazwa musiała być krótka i łatwa do zapamiętania, a że jest na świecie gra Master Mind, to Mr Mind może się też z tym kojarzyć.
W narodzinach nazwy był więc obecny pewien element przypadkowości. W mojej branży przypadki generalnie nie istnieją. Wybierałem spośród kilkunastu dobrych nazw, które powstały w trakcie wielodniowych rozmyślań. Chciałem, żeby każdy element układanki pod tytułem agencja marketingowa był dopasowany w każdym calu. Przecież potencjalni klienci widząc nazwę agencji i jej logo też mają swoje odczucia w tej kwestii. Jeżeli agencja może się pochwalić chwytliwą nazwą i fajnym logotypem, czyli pierwszymi rzeczami, na które zwraca uwagę jej potencjalny klient, to tak naprawdę jest duża szansa, że klienci zdecydują się na jej usługi, ponieważ będą mieć pewne przekonanie, że dla ich firm, kreatywna praca też zostanie wykonana z bardzo dobrym efektem. ...