Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Domax Sp. z o.o.
przez ergo, 2014-08-22 19:25:18
Odpowiedź na: [nicklodeon - 2014-08-13 09:38:51]:
Nie zgadzam się z tobą. Też byłem na rozmowie kwalifikacyjnej w tej firmie na to samo stanowisko, rozmowa z Dyrektorem była ok, na luzie i konkretnie;

POLMASS SA
przez cow, 2014-08-26 10:27:18
Nie zgadzam się zupełnie z moimi przedmówcami, myślę ze fakt takich a nie innych opinii wnika z tego, że nie pracowali nigdy dla innych firm (tak myślę). Jeżeli chodzi o stosunek przełożonych do podwładnych, to jest on naprawdę bardzo odpowiedni. cele są jasno precyzowane, udostępniane są też odpowiednie narzędzia na czas, więc nie mam tu żadnych uwag. Pracowałem sla kilku zagranicznych firm (polmass jest pierwszą polską) i muszę stwierdzić, że dbanie o pracownika, pakiet socjalny, oraz cała reszta - poziom amerykański. Zawsze można byłoby coś zrobić inaczej, może lepiej, ale i tak jest naprawdę wszystko OK.Firma daje możliwości rozwoju, partycypuje w kosztach dokształcania, płace są zawsze na czas (czasem nawet przed terminem), do Pani Dyrektor i do Pana Prezesa zawsze można przyjść i porozmawiać jak z ludźmi.
Polecam wszystkim Polmass jako naprawdę bardzo dobrego pracodawcę i naprawdę grającego fair.

Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Pomóż 2 mln osób szukającym opinii o pracodawcach - Dodaj swoją opinie więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Sytuacja na rynku pracy w Białymstoku i ogólnie w województwie podlaskim nie napawa zbytnim optymizmem. Pomimo tego, iż na przestrzeni paru ostatnich miesięcy uległa zmianom na plus, to i tak wciąż jeszcze jest wiele do zrobienia w obszarze walki z bezrobociem. Temu właśnie ma służyć Forum Rynku Pracy. Bezrobocie w Białymstoku wciąż wysokie W stycz...
Czytaj więcej >>
Promocja zatrudnienia oraz rozwoju zasobów ludzkich w województwie podlaskim to priorytetowe zadania realizowane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku. Jedynie skuteczne działania prowadzone w tych obszarach są w stanie przyczynić się do poprawy sytuacji na lokalnym rynku pracy i wpłynąć na zmniejszenie bezrobocia. W 2013 r. Wojewódzki Urząd P...
Czytaj więcej >>
Skuteczna walka z bezrobociem to jedno z najważniejszych wyzwań, jakiemu muszą stawić czoła władze Białegostoku i województwa podlaskiego. Niezwykle istotne w tym kontekście jest podejmowanie działań ukierunkowanych m.in. na aktywizację bezrobotnych itp. Muszą one jednak bazować na konkretnych przesłankach – w tym też celu powstał Regionalny Plan D...
Czytaj więcej >>
Jedną z grup bezrobotnych znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy są młode osoby pomiędzy 25 a 30 rokiem życia. W dużej mierze to absolwenci wyższych uczelni, którzy mają spore problemy ze znalezieniem zatrudnienia – jest to zjawisko charakterystyczne dla różnych regionów kraju, w tym także dla Podlasia i Białegostoku. Dużo młodych o...
Czytaj więcej >>
W województwie podlaskim na przestrzeni minionego roku zaszły znaczące zmiany na rynku pracy, co przełożyło się na spory spadek bezrobocia. Ogólna sytuacja jest co prawda wciąż daleka od ideału, aczkolwiek eksperci szacują, iż prognozy dla Podlasia w tym obszarze są bardzo dobre. Póki co najgorzej jest w Białymstoku, gdzie wielu mieszkańców wciąż m...
Czytaj więcej >>
Województwo podlaskie odnotowało na przestrzeni minionych paru miesięcy wyraźny spadek bezrobocia. Pomimo tego sytuacja w Białymstoku wciąż pozostawia wiele do życzenia. Na tle innych miast wojewódzkich Białystok ze wskaźnikiem rejestrowanego bezrobocia na poziomie 9 proc. nie wypada najlepiej. Kto ma tutaj największe szanse na znalezienie zatrudni...
Czytaj więcej >>
Grupa Rosti należąca do szwedzkiego koncernu Nordstjernan, rozpoczęła działalność już w 1944 roku. Obecnie na całym świecie, w tym również w Polsce znajdują się zakłady tej marki. Rosti posiada m.in. dwa w Białymstoku i zatrudnia w nich około 1300 pracowników. Inwestycje na Podlasiu Pion europejski Grupy Rosti rozwija się na terenie Polski i inwest...
Czytaj więcej >>
W województwie podlaskim zgodnie z informacjami publikowanymi przez Główny Urząd Statystyczny i gromadzonymi przez urzędy pracy najlepiej zarabia się w stolicy województwa, czyli w Białymstoku. Jakie zawody pozwalają uzyskać najwyższe wynagrodzenie? Płaca w granicach 2000-3000 zł brutto Według GUS, pracownicy biurowi, administracyjni, asystenci i a...
Czytaj więcej >>
Niedaleko Białegostoku, w Bielsku Podlaskim, swoją siedzibę ma firma Dan-Wood House, zajmująca się budową domów. Swoje przedstawicielstwa przedsiębiorstwo posiada także w Niemczech, Austrii i w Wielkiej Brytanii. Zatrudnia ponad 1100 pracowników i właśnie ogłasza rekrutację. Kto ma szansę znaleźć zatrudnienie? Firma Dan-Wood poszukuje m.in. specjal...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Małgorzata Kot - Ergis"
Są Państwo środkowoeuropejskim liderem w produkcji opakowań przemysłowych, folii do pakowania żywności i farmaceutyków oraz folii hydroizolacyjnych z PVC. Jak wyglądała droga do tego sukcesu? Jak wiele polskich, obecnie sporych rozmiarów spółek, zaczynaliśmy w 1998 roku od jednej fabryki, która została zakwalifikowana do udziału w Programie Powszechnej Prywatyzacji. Sprzedaż była zorientowana na rynek wewnętrzny i wschodnioeuropejski, obroty sięgały 100 mln zł, a zatrudnienie prawie 1000 osób. Było jasne, że w takiej strukturze firma nie będzie miała przed sobą świetlanej przyszłości. Wtedy pojawiła się pierwsza szansa na istotne zwiększenie portfolio produktów – przejęcie jedynego w Polsce producenta folii twardych do produkcji opakowań spożywczych i farmaceutycznych oraz drugiego – produkującego materiały powlekane, takie jak plandeki, elementy wykończenia samochodów. To była bardzo tradycyjna, w naszej dziedzinie przemysłu, działalność i jest coś paradoksalnie fascynującego w tym, że w tej właśnie fabryce uruchomiliśmy produkcję naszego najbardziej innowacyjnego produktu – folii stretch nanoERGIS.  Przeszliśmy więc długą drogę od firmy, która sprzedawała swoje produkty za niespełna 100 mln zł i działała wyłącznie lokalnie, do Grupy przemysłowej, której produkty z powodzeniem rywalizują na rynkach Unii Europejskiej, a sprzedaż sięga 700 mln.  ...
"Wywiad z Agata Berndt-Wazelin - ZL Nałęczów Zdrój"
Na początek proszę powiedzieć, czy Cisowianka i Nałęczów Zdrój to całkiem osobne podmioty, czy może wchodzą w skład większej grupy, a różnica polega na miejscu wydobycia? Obie marki – Cisowianka i Nałęczów Zdrój – należą do firmy ZL Nałęczów Zdrój. Obie butelkowane są w tym samym zakładzie butelkującym znajdującym się w Drzewcach koło Nałęczowa i pochodzą z pokładów wód nałęczowskich. Miejsca, z których są wydobywane leżą około 150 metrów od siebie. Różnica polega na głębokości wydobycia wody, a co za tym idzie na jej składzie mineralnym. Nałęczów Zdrój jest wodą o nieco niższej mineralizacji niż Cisowianka.  
Konsumenci mają w czym wybierać, to mocno nasycony rynek. Co wyróżnia Was od konkurencji? Cisowianka to naturalna woda mineralna o średnim poziomie mineralizacji. Idealna dla całej rodziny, na każdą okazję. Butelkowana w jednym z najnowocześniejszych zakładów butelkujących na świecie, gdzie poziom specjalizacji i dbałości o bezpieczeństwo jest niezwykle wysoki. W ZL Nałęczów Zdrój ogromną wagę przykładamy do poszanowania natury. Nasze wody butelkujemy w sposób pozwalający w pełni zachować ich naturalne cechy, którymi woda została obdarzona przez naturę. Szacunek dla środowiska i ekologia przyświeca całości naszych działań i pracy w zakładzie. Wszelkie rozwiązania w nim zastosowane mają na celu jak najmniejszą ingerencję w środowisko i otaczającą nas przyrodę. Cisowianka jest marką bardzo mocno słuchającą swoich konsumentów. Staramy się wyjść naprzeciw ich potrzebom i stąd na przykład tak szeroka gama opakowań oraz rodzajów nasycenia wody CO2; w naszej ofercie. Ważną cechą, na którą nasi konsumenci zwracają uwagę jest też stosunek jakości do ceny. Ceny Cisowianki są bardzo dobre, a jakość wody wysoka. Często na rynku widzimy dużo droższe, a gorsze jakościowo na przykład wody źródlane. Ewenementem na rynku jest nasza Cisowianka Perlage – woda musująca, która stworzona została jak idealna towarzyszka spotkań przy stole. Jest to produkt wypełniający niszę na rynku, gdzie dotychczas nie było wody w pięknym opakowaniu o unikalnych cechach wręcz poprawiających odczuwanie smaku potraw i idealnie komponującej się z winami i nawet najdelikatniejszymi daniami.   ...
"Wywiad z Łukasz Ławreniuk - Europegas Sp. z o.o."
EuropeGAS od samego początku swojej działalności funkcjonuje w Białymstoku. Wejście na rynek we wschodnim rejonie Polski było dużym wyzwaniem? Praktycznie wszystkie firmy w Polsce w branży LPG zbierały pierwsze doświadczenia w latach 90-tych jako dystrybutorzy marek zachodnich. Z biegiem lat niektóre rosły w siłę, stając się potężnymi hurtowniami wielomarkowymi, inne natomiast postawiły na rozwój własnych produktów, inwestując w parki maszynowe i działy badawczo-rozwojowe. Firma EuropeGAS wybrała trudniejszą ścieżkę, inwestując we własnych konstruktorów i budowę fabryki wyposażonej w najnowocześniejsze maszyny precyzyjne.
Czym dokładnie się zajmujecie? EuropeGAS zajmuje się projektowaniem i produkcją systemów alternatywnego zasilania LPG/CNG do pojazdów samochodowych o napędzie spalinowym zarówno do silników o spalaniu iskrowym, jak i samoczynnym. Inaczej mówiąc produkujemy instalacje gazowe do samochodw z silnikami napędzanymi benzyną i olejem napędowym.
Wasze produkty są obecne w niemal sześcdziesięciu krajach całego świata. To branża, która pozwala na ciągły rozwój i poszukiwanie kolejnych wyzwań? Branża jest bardzo ciekawa i daje szerokie perspektywy na przyszłość, zwłaszcza w kontekście globalnym, tj. rynków wschodnich, afrykańskich i Ameryki Południowej. To oznacza, że nasi handlowcy i technicy dużo czasu spędzają na targach, szkoleniach i spotkaniach handlowych w najbardziej odległych zakątkach naszego globu. Zbierają informacje od klientów i przekazują je konstruktorom, dzięki czemu nasze produkty jeszcze lepiej odpowiadają ich potrzebom. ...