Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Grafpol B.M.Meszkes
przez Czeczen, 2015-10-02 17:06:05
Goraco polecam zawod drukarza w grafpolu,super praca,bardzo przyjemna i mozna dobrze zarobic.

Bumech S.A.
przez Kris, 2017-10-05 10:40:36
Płacą z małymi poślizgami ale ja jestem zadowolony. Polecam

Aaa sp. z o.o.
przez mrrr, 2017-10-13 20:50:36
Jako pracodawcy są naprawdę spoko.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marcin Orkisz - Energy Invest Group S.A."
Energy Invest Group to pomysł trzech wspólników. To prawda. Znaliśmy się już wcześniej, realizując różne projekty biznesowe związane z inwestycjami, natomiast w styczniu 2012 roku podjęliśmy decyzję o założeniu wspólnie firmy. Na początku spółka miała formę spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Po dwóch latach zapadła decyzja o przekształceniu EIG w spółkę akcyjną.
Jaka idea przyświecała wam przy tworzeniu EIG? Chcieliśmy umożliwić inwestorom z mniejszym kapitałem inwestowanie w zawodową energetykę odnawialną. Inwestowanie w elektrownie wiatrowe to sposób na bezpieczny, stały i długoterminowy zysk na poziomie kilkunastu procent w skali roku, niestety do czasu powstania EIG, bariera kapitałowa wejścia w taką inwestycję powodowała, że mogli pozwolić sobie na nią tylko najbogatsi. Realizacja jednej turbiny wiatrowej wiąże się z nakładami inwestycyjnymi rzędu 10 – 12 milionów złotych, a sam wkład wymagany do kredytu to około 3 miliony złotych.
W jaki sposób poradziliście sobie z problemem bariery kapitałowej? Naszym pomysłem jest pozyskać wspomniane 3 miliony złotych od dużej grupy inwestorów, połączenie ich razem w jednej spółce, zrealizowanie inwestycji, a po uruchomieniu elektrowni wypłacanie każdemu zysków wypracowanych przez elektrownie proporcjonalnie do posiadanych w spółce udziałów. Realizację inwestycji pod klucz zlecamy doświadczonej firmie deweloperskiej, a nasz dział handlowy odpowiedzialny jest za dotarcie do potencjalnych inwestorów, przedstawienie im wszystkich aspektów inwestycji i pomoc w podjęciu decyzji o przystąpienia do spółki. ...
"Wywiad z Joanna Tomczak - Mazars "
Czym zajmuję się firma Mazars? Mazars jest międzynarodową firmą specjalizującą się w audycie, księgowości, doradztwie podatkowym i prawnym oraz doradztwie biznesowym. Jednym z naszych znaków szczególnych jest audyt dużych międzynarodowych spółek notowanych na giełdzie. Świadczymy również usługi doradcze dla przedsiębiorstw o średniej kapitalizacji, firm z sektora MŚP, a nawet dla startupów.
Gdzie sięgają korzenie Mazars? Jak przedstawia się struktura spółki obecnie? Nasza historia rozpoczęła się we Francji, gdzie w roku 1940 Robert Mazars, założyciel firmy, rozpoczął jednoosobową działalność gospodarczą. Działalność ta, dzięki charyzmie założyciela z czasem wyrosła na wiodąca firmę audytorską i księgową w kraju, zaś Robert Mazars miał ogromny wkład w rozwój francuskiej rachunkowości. W latach 1995-2015 następował proces umiędzynaradawiania firmy. Obecnie grupa Mazars działa w 79 krajach, a w 15 innych posiada biura współpracujące i zatrudnia 18 000 specjalistów, w tym ponad 950 parterów. W porównaniu do naszych głównych konkurentów jesteśmy więc młodą organizacją - młodą ze względu na stosunkowo niedługą historię, ale również ze względu na wiek pracowników. Aż 53% z nich to osoby poniżej 30 roku życia. ...
"Wywiad z Małgorzata Chylewska - Fabryka Mebli Biurowych MDD Sp. z o.o."
Co składa się na Waszą ofertę? Przez lata budowaliśmy ofertę bazując na trendach i stale rosnących potrzebach naszych klientów. Obecnie możemy pochwalić się jedną z najbardziej kompleksowych propozycji wyposażenia dla sektora wnętrz publicznych i środowiska pracy biurowej. Oferujemy rozwiązania dla biur, gabinetów, sal konferencyjnych, stref odpoczynku czy recepcji. Jednak nasza oferta to nie tylko meble. Naszym partnerom biznesowym proponujemy audyt stanowiska pracy, przygotowanie projektu, doradztwo aranżacyjne czy nawet wizualizacje pomieszczeń. 
Jakie wartości przyświecają firmie? Stawiamy na szeroko pojętą współpracę. Przez lata budowaliśmy długofalowe relacje z naszymi partnerami biznesowymi, co pozwoliło nam zbudować silną sieć dystrybucji w kraju i za granicą. Dzięki zaangażowaniu i pasji rozwijamy nowe kompetencje, stając się wsparciem dla naszej sieci sprzedaży, ale również dla architektów, projektantów czy deweloperów. Nie moglibyśmy jednak realizować tych działań, bez naszej największej wartości - zasobów ludzkich. Dlatego też, dużą uwagę przykładamy do rozwoju naszych pracowników. Rozbudowany system szkoleń kompetencyjnych, stanowiskowych, kursy językowe lub szkolenia indywidualne dostosowane do wymagań stanowiska pracy, które dają duże możliwości podnoszenia kwalifikacji. ...