Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Grafpol B.M.Meszkes
przez Czeczen, 2015-10-02 17:06:05
Goraco polecam zawod drukarza w grafpolu,super praca,bardzo przyjemna i mozna dobrze zarobic.

Ad Awards Sp. z o.o.
przez Beata, 2017-02-23 09:29:00
Ja z czystym sumieniem polecam tych pracodawcow, prawda jest oczywista ze nic madrego nie napisze osoba ktora sobie zwyczajnie nie radzila i bedzie szukac winnych w okolo, tylko zyciowe ofermy ktore nie maja za grosz odwagi porozmawiac face to face kanalami beda probowac podkopac pozycje pracodawcy. zaczynajac prace w Ad Awards w 2011 roku bylam mile zaskoczona warunkami, pracowalam do 2013 4 lata przerwy (UK) powrot do tej samej firmy, uwierzcie mi, ze gdyby to bylo takie dno nigdy bym tam nie wrocila. Praca bywa ciezka ale tez satysfakcjonujaca, to nie jest sprzedaz a doradztwo. Osoby ktore tu przyszly na chwile "sprzedawac" niech kontynuja swoja kariere w supermarkecie na kasie, tam z pewnoscia sie wykaza. Ja Polecam!

Arbex Services
przez michał, 2017-02-18 19:50:28
Dobra firma, za wszystko zaplacili, wakacyjne i urlopy wszystko ok, polecam tą firmę

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Teresa Lukasek - MAAN Sp. z o.o."
"Wywiad z Aneta Zalewska - MAAN Sp. z o.o."
Od 30 lat zajmują się Państwo produkcją okapów kuchennych. Jaka jest geneza Waszej firmy? Firma Maan to firma rodzinna, stworzona w latach 80-tych ubiegłego stulecia. Lata, w których zaczynaliśmy były niezwykłe. Czasy, kiedy większość wyjeżdżała za zachodnią granicę w poszukiwaniu środków do lepszego życia, my wykorzystaliśmy do stworzenia produktu polskiego. Zaczynaliśmy bez nowoczesnych technologii, nasza praca momentami przypominała rękodzieło, ale dzięki temu i kolejnym etapom rozwoju i rozbudowy firmy, teraz możemy stwierdzić, że o okapach wiemy wszystko.
Obecnie firma Maan jest jedną z dwóch wiodących producentów okapów kuchennych w Polsce. Czemu zawdzięczacie ten sukces? Ciężkiej pracy, doświadczeniu, konsekwencji i zaangażowaniu.
Jakie świadczycie usługi? Produkcja okapów jest podstawową gałęzią naszej działalności.    
W jakich krajach możemy znaleźć produkty Maan? Jesteśmy obecni w krajach Unii Europejskiej oraz na rynkach wschodnich. Jako producent działamy pod różnym logotypem.
Co charakteryzuje Państwa produkty? Nowoczesny design, wysoka jakość wykonania i niezawodność komponentów wykorzystanych do produkcji. ...
"Wywiad z Grażyna Misiura - Ambra S.A"
Z doświadczenia wiemy, że co firma, to obyczaj. Niektóre firmy stawiają na powiew świeżości w zasobach ludzkich i na nowości, a niektóre starają się utrzymać stałą kadrę bez zmian personalnych. Proszę powiedzieć jak to wygląda u Państwa? Nie ma jednej dobrej drogi, dlatego łączymy rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne. Doceniamy naszych pracowników, dostrzegamy ich potencjał i zachęcamy do podejmowania nowych wyzwań. Zwiększanie zakresu odpowiedzialności i powierzanie nowych zadań to dla nas najbardziej naturalna ścieżka rozwoju. Są jednak sytuacje, w których czujemy potrzebę rekrutacji zewnętrznej. Dotyczy to zarówno najniższych stanowisk, jak i specjalistycznych czy nowo tworzonych, do których organizacja dopiero dojrzewa wraz z rozwojem firmy. Tak było np. w przypadku stanowiska managera ds. komunikacji wewnętrznej i PR.
A czy dużo takich nowych stanowisk w ostatnim czasie zostało utworzonych - takich, których nie było wcześniej? Kilka na przestrzeni ostatnich lat. Oprócz komunikacji wewnętrznej, rozszerzyliśmy np. dział badań i analiz oraz kontroling, w marketingu powstał etat managera ds. eventów. Nowe stanowiska są też naturalną konsekwencją zwiększania portfolio produktów. Wprowadzając w 2013 roku do sprzedaży Cydr Lubelski znacząco wzmocniliśmy obszar dystrybucji i marketingu, zwiększając liczbę: przedstawicieli handlowych, regionalnych kierowników sprzedaży i zatrudniając brand managera dedykowanego marce Cydr Lubelski. ...
"Wywiad z Jarosław Główka - SKG S.A."
Firma SKG powstała w 1986 roku. Jakie były kluczowe momenty w jej historii? Ponieważ jesteśmy zorientowani na innowacje, w zasadzie każdy rok działalności przynosił ze sobą dynamiczne zmiany, nowe projekty czy wejście w nowe technologie. Rozmiar spółki sprawia, że jesteśmy w stanie bardzo szybko dostosowywać się do trendów rynkowych, a czujność na nowinki i wykorzystywanie niesztampowych pomysłów zespołu to solidne filary naszej kultury. Kamienie milowe? Z pewnością mogę do nich zaliczyć pomyślne, często nagradzane wdrożenia dużych systemów, które są eksploatowane do tej pory w kraju i poza jego granicami. Jednym z najważniejszych wydarzeń było dołączenie do grupy Asseco i zyskanie solidnego partnera.
W tym roku obchodzą Państwo 30. rocznicę istnienia firmy. Co uznałby Pan za największy sukces w ciągu minionych 3 dekad? Największe znaczenie ma dla mnie fakt, że SKG jest marką rozpoznawalną ze względu na swoją innowacyjność i wysoką jakość rozwiązań. Nasi klienci cenią sobie współpracę z nami i wiążą się z firmą na długie lata. Te trwałe relacje są dla mnie bardzo ważne, podobnie jak trwałe relacje z pracownikami. Cieszę się, że przez trzydzieści lat działalności nie zmieniły się nasze wartości.    ...