Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
eljako-al
przez gutek, 2014-09-14 15:34:58
Odpowiedź na: [TED - 2014-07-30 16:58:07]:
Pracuje w firmie eljako od dwóch lat 6 miesiecy na umowe o dzieło 1,5 roku umowa o prace.Warunki i zarobki bardzo dobre Od pracownikow wymaga sie zaangazowania i dobrych umiejetnosci technicznych Szef wymagajacy ale ostatniego czuć w portfelu dlaczego.Praca Ciekawa chociaz poczatki sa trudne Firma ma ugruntowana pozycje na rynku Ogolnie polecam i powodzenia w rekrutacji.

PAT&PAT MARIANNA CYBULSKA
przez Pracownik, 2015-09-15 13:19:40
Polecam prace w tej firmie, pracuje tam od lat, pracuje uczciwie i tak jestem przez szefostwo traktowana.

Mc Team Sp. z o.o.
przez Bartus31, 2015-06-30 14:54:10
Super praca ! Nabyłem w niej bardzo dużo doświadczenia, szczególnie że firma oferuje rozwój na bardzo wielu kierunkach, co pozwala na nabycie wiedzy zarówno w kwestiach budowlanych, organizacyjnych, językowych, handlowych i wiele wiele innych. Polecam!

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marek Trzciński - Budvar Centrum"
Czym jest i jakie usługi świadczy Budvar Centrum? Budvar Centrum to producent stolarki dla wymagających. W naszej ofercie klienci mogą znaleźć okna i drzwi wykonane z PCV, drewna i aluminium, rolety zewnętrzne, nawiewniki i okiennice. Wśród naszych produktów można znaleźć także okna z PVC i drewna z nakładkami aluminiowymi. Okna to nasza pasja. Ciągle rozwijamy swoja ofertę dopasowując ją bardziej do potrzeb klienta. Nasze okna - okna bez ołowiu - są wyjątkowe, co potwierdza imienny certyfikat na brak tego metalu w PVC. Można otrzymać go w każdym z naszych salonów handlowych. Nasze produkty sprzedajemy pod marką Budvar, która istnieje już od ponad 20 lat.
W jakich miastach prowadzicie działalność? Siedziba Budvar Centrum znajduję się w Zduńskiej Woli (woj. łódzkie) gdzie w 1992r. została założona nasza firma. W tym samym miejscu zlokalizowany jest zakład produkcyjny, w którym odbywa się pełna produkcja naszych wyrobów i gdzie codziennie pracuje ponad 300 pracowników. Ponadto współpracujemy z 1000 dealerów, 50 agentami oraz biurami handlowymi i franczyzowymi zlokalizowanymi za granicą  i w Polsce m. in. Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie, Zielonej Górze i Łodzi. O naszym sukcesie świadczy  liczba przeszło miliona zadowolonych klientów. Dziennie produkujemy dla nich 2000 okien. Nasze produkty dostępne są w Belgii, Francji, Niemczech, Szwajcarii czy we Włoszech.   ...
"Wywiad z Jacek Kędzierski - Xerox Polska"
Czym zajmuje się Xerox? Świadczymy usługi z zakresu księgowości, obsługi klienta oraz HRO.
Jak wygląda struktura firmy Xerox? W Polsce mamy trzy oddziały: w Warszawie, Krakowie oraz Łodzi. Jako rekruter jestem odpowiedzialny za poszukiwanie pracowników przede wszystkim do naszego łódzkiego biura. W Łodzi jesteśmy obecni od 2008 roku. Zatrudniamy około 200 pracowników przy około pięciu projektach.
Jacy to pracownicy? Na jakie stanowiska zatrudniacie? Najczęściej poszukujemy osób na stanowiska operacyjne, czyli takich którzy będą pracowali w działach: księgowości, obsługi klienta bądź HRO. Głównie są to osoby, które dopiero wkraczają na rynek pracy i znają języki obce oraz chcą rozwijać się w wymienionych branżach.
Czego, oprócz znajomości języka obcego, oczekujecie od kandydatów do pracy? Wymagamy przede wszystkim znajomości języków obcych, czyli angielskiego i drugiego języka europejskiego. W zależności od tego, jaki projekt realizujemy, może to być język niemiecki, francuski, hiszpański czy niderlandzki itp. Mile widziane jest, jeśli pracownicy mają doświadczenie w pracy biurowej, np. w postaci odbytych praktyk lub stażu. Ponadto wymagamy znajomości aplikacji MS Excel przynajmniej w stopniu podstawowym. ...
"Wywiad z Urszula Pinakiewicz - Bank Ochrony Środowiska S.A."
Historia BOŚ sięga 1991 roku. Jak wyglądały Państwa początki? Jesteśmy polskim Bankiem i od 25 lat uczymy Polaków jak dzięki ekologii wydawać mniej i zarabiać więcej. Ekologia jest naszą misją i pasją. Od samego początku stawialiśmy na finansowanie projektów, których celem była ochrona środowiska naturalnego, jeszcze w czasach, kiedy o ekologii w Polsce mówiło się bardzo mało lub wcale.
Czy troska o środowisko to główna wartość, którą kierujecie się w swoich działaniach? Jako Bank, na ekologię musimy patrzeć znaczenie szerzej. Wyróżnik „eko” oznacza wysoko zawieszoną poprzeczkę w obszarze obsługi Klienta. Stawiając na nowoczesną bankowość, jakość i szybkość obsługi.
Jakie ambicje ma firma? Mamy ambicje być w perspektywie kilku najbliższych lat najlepszym Bankiem, dla biznesu zaangażowanego w ochronę środowiska i Bankiem pierwszego wyboru, dla ludzi ceniących styl życia EKO.
Jaką BOŚ obrał strategię na najbliższe lata? To, co nas wyróżnia – DNA marki BOŚ – to misja wspierania przedsięwzięć związanych z szeroko pojętą ochroną środowiska, którą realizujemy od ponad 25 lat. W naszej wizji jesteśmy jedynym na rynku polskim Bankiem, istotnym podmiotem systemu finansowania ochrony środowiska, działającym w oparciu o społeczną odpowiedzialność biznesu. Chcemy efektywnie wspierać zrównoważony rozwój polskiej gospodarki, angażując krajowe fundusze ochrony środowiska i środki Unii Europejskiej. Będziemy nadal się rozwijać w tym obszarze, stając się aktywnym i dynamicznym kanałem transmisji środków przeznaczonych na inwestycje w ochronę środowiska i zrównoważony rozwój.    ...