Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
ACCO Account & Consulting Office
przez Praktykant, 2016-06-16 11:06:15
Spędziłem tu prawie rok bardzo miło wspominam ten okres.

Domowa apteczka
przez Fajni, 2017-02-07 23:23:26
Przestańcie. Fajna firma i fajni ludzie z nią współpracują.

Schnellkraft Personalmanagement Polska
przez Poldek, 2017-02-16 17:35:49
Super firma, nie raz wyjeżdżałem za ich pośrednictwem do pracy w Niemczech i nigdy nie było problemów. Wszystko zorganizowane bezbłędnie człowiek jedzie i już wszystko jest gotowe. Czy ktoś miał inaczej? Zarobki też były ok, ale to jest już uzgodnione przy umowie!!

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Ewelina Furdak - PBR MEDIA KRZYSZTOF KUJAWIŃSKI"
Czym zajmuje się PBR Media? Jesteśmy niezależną firmą doradczo-marketingową. Głównie zajmujemy się badaniami opinii publicznej oraz realizacją projektów z zakresu e-marketingu. Badamy preferencje klientów z wielu różnych dziedzin. Realizujemy projekty dla firm między innymi z branży bankowej, ubezpieczeniowej, spożywczej, telefonii komórkowej, medialnej oraz kosmetycznej i wielu innych.  
W jakich miastach prowadzicie działalność? Nasza firma posiada siedem oddziałów rozmieszczonych w większości miast wojewódzkich tj: Białystok, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Rzeszów oraz Wrocław. Pomimo tego nie spoczywamy na laurach, chcemy się nieustannie rozwijać, podejmować nowe wyzwania, toteż w planach mamy otwarcie kolejnych oddziałów w zachodniej części Polski.  
Ilu pracowników zatrudniacie? Obecnie na stałe zatrudniamy 20 osób oraz przyjmujemy do pracy ponad 600 osób miesięcznie na stanowisku ankietera.  
Z czego jako pracodawca jesteście szczególnie dumni? Największym naszym sukcesem jest stworzenie setek miejsc pracy dla setek młodych osób, które potrzebują dodatkowych środków tylko dla siebie, które chcą się podzielić swoją opinią o produktach usługach z milionem konsumentów w naszym kraju. I oczywiście otwarcie w przeciągu nie całego roku od października 2015 do czerwca 2016 czterech nowych oddziałów dokładnie w Rzeszowie, Łodzi, Lublinie i Białymstoku. ...
"Wywiad z Robert Pstrągowski - ARMET-BIS SP. Z O.O. - Szemud"
Historia firmy Armet Bis sięga roku 1996. Jakie momenty były kluczowe dla jej rozwoju? Naszą działalność rozpoczęliśmy w czerwcu 1996 roku. Od początku zajmujemy się produkcją mebli, wyznaczając nowe kierunki rozwoju w naszej branży. Dostarczamy najwyższej jakości meble do przestrzeni biznesowych i komercyjnych. W procesie produkcji korzystamy z nowoczesnych technologii i innowacyjnych rozwiązań. W chwili obecnej większość naszych projektów jest realizowana dla sektora B2B. Kluczowym momentem dla naszej firmy było wejście na rynki zagraniczne. [więcej informacji na temat historii firmy można znaleźć na stronie http://www.armetbis.pl/armet-bis-o-nas/historia-firmy/]    
Państwa produkty  i usługi dostępne są nie tylko na terenie kraju, ale również za granicą.  Co wyróżnia Armet Bis od konkurencji i pozwoliło na osiągniecie takiego sukcesu? Przy realizacji projektów współpracujemy z partnerami z całego świata. Mamy dzięki temu gwarancję, że nasz łańcuch dostaw działa bez zarzutu Do produkcji używamy najlepszych materiałów i nowoczesnych technologii. Dbamy o naszych Klientów nie tylko do momentu odbioru mebli ale stawiamy na serwis posprzedażowy. ...
"Wywiad z Magdalena Fiedorowicz - Nielsen Polska Sp. z o.o. (Badania rynku)"
Zajmujecie się obserwowaniem konsumentów. W jaki sposób to robicie? Nasz zakres działania obejmuje nie tylko badania konsumenckie. Nielsen jest globalną  firmą pomagającą swoim klientom zarządzać informacją,  zapewniającą kompleksowe zrozumienie tego co konsumenci kupują, czyli segment Buy i oglądają, segment Watch. Ten drugi dostarcza usługi w zakresie pomiarów dotyczących oglądalności, polegające na gromadzeniu i analizie danych dotyczących widzów różnych rodzajów mediów. Mam tu na myśli telewizję, radio, Internet, urządzenia mobilne wszędzie tam, gdzie, konsumowane są treści marketingowe. Segment  Buy dostarcza producentom oraz sprzedawcom detalicznym towarów konsumpcyjnych szeroką perspektywę trendów zakupowych panujących na rynku. Dzięki integracji informacji z powyższych segmentów oraz innych źródeł, Nielsen  oferuje  swoim klientom zarówno globalne rozwiązania pomiarowe jak i analityczne, umożliwiające rozwój biznesu.  
Jakimi metodami prowadzicie swoje badania? Najbardziej rozpoznawalnymi z szerokiej gamy prowadzonych przez nas pomiarów są badania tego, co konsumenci kupują, a także te dotyczące oglądalności telewizji. Wszystkie prowadzone przez nas badania prowadzone są nowoczesnymi metodami. Badania statystyczne prowadzone są w oparciu o odpowiednio dobrane, reprezentatywne próby sklepów i gospodarstw domowych. O wysokiej jakości prowadzonych przez nas badań, świadczy również fakt, że Nielsen otrzymuje regularnie certyfikat jakości pracy ankieterów przyznawany przez Organizację Firm Badania Opinii i Rynku. ...