Promore
przez Tomasz, 2014-11-24 21:37:24
Dzieki Promore znalazłem pracę. Doradca klienta w CitiBanku. Polecam ich.

zakłady mięsne JANO
przez perelka, 2014-12-23 21:46:43
Praca ok. Jeden warunek- uczciwość.

ELZAB S.A.
przez cinusmaximus, 2014-10-12 22:06:05
Właśnie wszyscy tyle zarabiamy. Jest super. Atmosfera w pracy jest świetna. Praca trochę monotonna ale spokojnie z dwiema przerwami można wyrobić normę. Gorąco polecam prace w Elzabie wszystkim tym co szukają stabilnego zatrudnienia,ciekawej pracy lub dobrze płatnego zajęcia. Ja nie narzekam a zawsze się znajdą jacyś maruderzy.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Magdalena Krupa - Saint-Gobain Polska"
W 2015 roku świętujecie 350-lecie istnienia firmy. Jak zamierzacie uczcić jubileusz? Z okazji 350-lecia swojego istnienia, Saint-Gobain przygotowała szereg atrakcji, które nawiązują nie tylko do długiej historii Grupy, ale przede wszystkim jej międzynarodowego charakteru oraz innowacyjności. Jedną z nich są futurystyczne podróżujące pawilony, oferujące zwiedzającym doznania sensoryczne i artystyczne, a prezentujące innowacyjne osiągnięcia Grupy, jej wyjątkową wiedzę oraz doświadczenie w zakresie materiałów budowlanych. Dotychczas pawilony odwiedziły Szanghaj, São Paulo i Filadelfię, a w październiku zawitają do Paryża. Kolejnym działaniem jest uruchomienie wirtualnej wystawy, która obejmuje ponad 700 archiwalnych dokumentów i jest okazją do prześledzenia lub odkrycia na nowo historii Saint-Gobain w oparciu o niepublikowane dotąd informacje oraz osobiste przekazy. Dostępna w całości w Internecie wystawa zapewnia odwiedzającym możliwość obejrzenia galerii innowacji w dziedzinie technologii Habitat, zapoznania się z sześcioma sekcjami tematycznymi oraz - dzięki spektakularnej rekonstrukcji Manufacture des Glaces w technologii 3D - możliwość zwiedzenia fabryki luster z przedednia rewolucji francuskiej. Z okazji obchodzonej w tym roku rocznicy Saint Gobain przygotowało również Książkę rocznicową, która dzięki zastosowaniu technologii QR kodów została połączona z wirtualną wystawą. Stanowi ona kompendium wiedzy o przeszłości oraz teraźniejszości Grupy. Następną atrakcją jest Gra World 350, która została udostępniona w Internecie wiosną bieżącego roku do bezpłatnego pobrania na smartfony i tablety. Umożliwia ona graczom sprawdzenie swoich umiejętności komputerowych oraz zapraszanie przyjaciół i krewnych do rywalizacji rozgrywanej w świecie zawierającym subtelne aluzje do Saint-Gobain. Z kolei wśród aktywności organizowanych na poziomie regionalnym warto wspomnieć o konkursie dla pracowników Saint-Gobain z Polski, Bułgarii i Rumunii. Jego uczestnicy zostali zaproszeni do wykazania się nie tylko wiedzą nt. Grupy, ale również kreatywnością. W konkursie wzięło udział kilkaset osób, a nagrodą główną dla 60 szczęśliwców będzie wyjazd do Paryża. Ostatnim wydarzeniem jest Dzień Jubileuszu, który będzie obchodzony przez wszystkich pracowników Saint-Gobain na całym świecie 15 października bieżącego roku. Będzie on okazją do zamanifestowania więzów łączących wszystkich pracowników Grupy. ...
"Wywiad z Emil Baran - Magnes Media sp. z o. o."
Proszę opowiedzieć krótko o początkach firmy Magnes Media. Początek naszej firmy to 2009 rok, kiedy zaczęliśmy wydawać pierwszą z gazet – „Słowo Wrocławian”. Tamten okres miał w dużej mierze charakter działalności społecznej, a całą gazetę postrzegać można w tym czasie jako dzieło oddolne i obywatelskie. Była to inicjatywa prospołeczna, łącząca osoby realnie zaangażowane w życie miasta z odbiorcami, którzy byli ciekawi tego, co dzieje się we Wrocławiu poza mainstreamem. Gazetę założyliśmy w trzech: przedsiębiorca Bogdan Ludkowski, reżyser Grzegorz Braun i ja, wówczas można powiedzieć, działacz społeczny. „Słowo Wrocławian” ukazywało się co dwa tygodnie i było czasopismem bezpłatnym. Potem wiele się zmieniło - gazeta rozrosła się, przekształciła w miesięcznik i stała się płatna. Miało to miejsce wraz z 30-tym wydaniem „Słowa Wrocławian”, które ukazało się w sprzedaży 24 marca 2011 roku. W ostatnim czasie mamy do czynienia z dużym rozwojem naszej działalności wydawniczej; mowa tutaj o kolejnych nowych tytułach prasowych – łącznie w 2017 roku wydawanych będzie 11 gazet w największych miastach Polski. Ideę naszej firmy oddaje nazwa Magnes Media - media, które przyciągają. Przyciągają Pracowników, Czytelników i Klientów, ponieważ to, co robimy staramy się wykonywać jak najlepiej.  ...
"Wywiad z Krzysztof Jakubowski - InterKadra Sp. z o. o"
Ostatnie lata są dla Państwa pasmem sukcesów i wyróżnień. Spółka została przyjęta do grona Sygnatariuszy Karty Różnorodności w Polsce. Zdobyła statuetki m.in. Diament Forbesa 2014, Perły Polskiej Ekonomii. Jakie znaczenie mają dla Państwa te fakty? Wszystkie nagrody i wyróżnienia są dla nas potwierdzeniem, że działamy na rynku dobrze i nie popełniamy błędów biznesowych. Uzyskujemy coraz większą część rynku, staramy się być coraz bardziej aktywni. Dzięki temu wiemy, że wybraliśmy dobrą drogę.
Podkreślają Państwo, że sukcesy zawdzięczają wysiłkowi całego zespołu. W jaki sposób motywują go Państwo na co dzień? To jest bardzo trudne pytanie, ponieważ naprawdę nie istnieje jeden skuteczny rodzaj motywowania pracownika. Trzeba pamiętać, że każdy pracownik jest innym człowiekiem, więc działają na niego inne bodźce. Dla jednej części osób są to bodźce finansowe, dla drugiej – zdobywanie doświadczeń, kursy, szkolenia, wsparcie ze strony pracodawcy. Jednak dla przeważającej większości naszych pracowników liczy się dobra atmosfera w firmie. Stawiamy mocno na współpracę koleżeńską. Dzisiaj rzadko spotyka się na rynku pracy, szczególnie w korporacjach, taką atmosferę i wewnętrzne wsparcie, jak w InterKadra. ...