Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Promore
przez Tomasz, 2014-11-24 21:37:24
Dzieki Promore znalazłem pracę. Doradca klienta w CitiBanku. Polecam ich.

Delikatesy Kubik
przez Jolka 11, 2014-10-07 22:34:43
Pani Teresko ja u Kubika pracuję już bardzo długo , polecam ! Dla uczciwych tzn . Trzeba tak pracować by remanent był nie na minusie czyli zero dorabiania . Jak przyszła do ekipy czasem taka co się chciała szybko dorobić to zaraz ją wykryli ... Bo kamery i dziewczyny z kontroli wszystko sprawdzają i szef też , o kombinacjach nie ma mowy .
Wypłaty po remanencie jak jest dobrze to premie są .
Ogólnie polecam pracę w tej firmie .

Delikatesy Kubik
przez Sabina, 2017-02-27 22:40:53
Jestem pracownica Delikatesów Kubik już 8 lat tak wiec mogę coś o pracy powiedzieć w odróżnieniu od pracowników tzw "majowych"
Praca w sklepie ok nie za ciężka jak gdzie indziej
Wypłaty na czas plus premia
Szef mogę powiedzieć że lepszego jeszcze nie miałam
Wszystkim chętnym i pracowitym POLECAM

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Sytuacja na bytomskim rynku pracy jest bardzo daleka od ideału. Bezrobocie w mieście jest duże – nie spada niestety w tak szybkim tempie, jak by tego oczekiwano. Wpływ na taki stan rzeczy ma wiele różnych czynników, choć zdawać by się mogło, że położenie w samym centrum konurbacji górnośląskiej powinno dobrze wpływać na kondycję lokalnych firm. [&#...
Czytaj więcej >>
Sukces na rynku pracy jest zdeterminowany wieloma czynnikami. W dużej mierze uzależniony jest od doświadczenia kandydatów aplikujących na poszczególne stanowiska. Z punktu widzenia pracodawców kwalifikacje na stosownym poziomie to ogromny atut – co jednak mają zrobić młode osoby, które ich nie posiadają? W Bytomiu podejmowane są działania mające na...
Czytaj więcej >>
Kierunki rozwoju rynku pracy w poszczególnych regionach kraju są określane na podstawie różnych badań i analiz. Kluczową rolę w tym kontekście odgrywa badanie Barometr zawodów pozwalające zorientować się m.in. w kwestii tego, na jakie profesje w danym roku będzie największe zapotrzebowanie. W Bytomiu do takich zawodów zalicza się kierowca. Bytomscy...
Czytaj więcej >>
Rynek pracy w Polsce rządzi się swoimi prawami. W zależności od tego, jak zmienia się sytuacja, pojawiają się różne trendy niosące za sobą mniejsze lub większe zagrożenia. Jednym z niepokojących zjawisk, z którym zmagać się musi m.in. Bytom, jest nastawienie do kwestii budowania pozycji zawodowej reprezentowane przez tzw. pokolenie NEET. Pokolenie ...
Czytaj więcej >>
Osoby w wieku 30+ znajdują się niekiedy w trudnej sytuacji na rynku pracy. Z uwagi na wiek, mogą nie mieć wystarczającego doświadczenia zawodowego, które jest mile widziane, albo wręcz niezbędne do podjęcia pracy zawodowej w wielu przedsiębiorstwach. Dlatego w stosunku do takich młodych ludzi Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu kieruje nowe narzędzie a...
Czytaj więcej >>
Bytom jest jednym z wielu miast w Polsce, w których wykorzystywane są tramwaje. To popularny środek transportu miejskiego, który nie stoi w korkach i dociera do większości dzielnic miasta. Problem w tym, że Tramwaje Śląskie, obsługujące trasy tramwajowe w Bytomiu, mają braki kadrowe. Wkrótce będą mogły je uzupełnić. Nowi motorniczy Powiatowy Urząd ...
Czytaj więcej >>
26 kwietnia 2017 roku, tuż przed długim weekendem majowym, wszystkie osoby zainteresowane znalezieniem pracy w Bytomiu mogły rozeznać się wśród aktualnych ofert zatrudnienia podczas Targów Pracy. O wydarzeniu Targi Pracy w Bytomiu odbyły się w Centrum Handlowym Agora – na poziomie +3 Multigalerii, przy ulicy Kościuszki. Zgromadziły około 70 r...
Czytaj więcej >>
Praca w Bytomiu jest towarem deficytowym, ponieważ poziom bezrobocia rejestrowanego w tym śląskim mieście wynosił na styczeń 2017 roku aż 15,9 proc., a w grudniu 2016 roku – 15,4 proc. Sytuacja wygląda źle, zwłaszcza w porównaniu np. z Katowicami, gdzie w styczniu tego roku stopa bezrobocia rejestrowanego wynosiła 2,9 proc. Oferty pracy w Byt...
Czytaj więcej >>
Ministerstwo Rozwoju ze swoich środków finansowych przekazało do Bytomia kwotę 5 mln zł. Ma ona pokryć koszty realizacji pilotażu projektów rewitalizacyjnych na terenie miasta. Skutkiem tego będzie wypracowanie modelowych działań, stanowiących wzór do naśladowania dla innych miast w Polsce, ale i utworzenie nowych miejsc pracy w Bytomiu. Na czym po...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Sylwia Majdak - Sii Sp. z o.o."
Sii jest liderem usług IT i inżynierii w Polsce. Jak Państwo do tego doszli? Sukces osiągnęliśmy przede wszystkim odwagą i determinacją z jaką pochodzący z Francji Prezes Sii – Gregorie Nitot, wszedł na polski rynek oraz ciężką pracą wszystkich pracowników. Nasi pracownicy na co dzień angażują się i oddają z pasją swoim obowiązkom. To właśnie wszyscy nasi Power People tworzą wspólnie niepowtarzalną kulturę organizacyjną, wychodzą z wieloma inicjatywami i z entuzjazmem podchodzą do ich realizacji. To co cechuje naszych pracowników, to między innymi ambicja i chęć dążenia do nieustannego udoskonalania siebie, co wpływa tym samym na ulepszenie działań i procesów zachodzących w firmie. Jednym z celów naszej firmy jest ciągłe wyprzedzanie konkurencji (co wychodzi nam skutecznie :)). Potrafimy zaspokajać nowe potrzeby powstające w wyniku dynamicznych zmian jakie zachodzą w otoczeniu biznesowym. Obecnie w Sii Polska zatrudniamy 2500 specjalistów, którzy codziennie pracują na sukces firmy i budują zaufanie kolejnych Klientów.
Czym wyróżniacie się Państwo spośród firm konkurencyjnych? Tym co wyróżnia nas spośród firm konkurencyjnych jest przede wszystkim różnorodność realizowanych projektów aż w 11 centrach kompetencji dla ponad 100 wymagających Klientów z całego świata. Dzięki tak ogromnej różnorodności i szybkiemu, dynamicznemu rozwojowi jesteśmy w stanie dać naszym pracownikom możliwość zmiany projektu, w którym pracują - już po 18 miesiącach! Wyróżnia nas również 15 wartości, którymi kierujemy się na co dzień, jak np.: ambicja, pasja, pozytywne nastawienie, praca zespołowa i zaangażowanie. Rozumiemy potrzeby naszych pracowników i klientów, dostosowujemy się do nich i jesteśmy elastyczni w naszych działaniach. W Sii oferujemy możliwość uczestnictwa w projektach realizowanych zarówno u Klientów jak i w naszym wewnętrznym dziale projektowym. W przypadku projektów outsourcingowych dbamy o ciągłość zatrudnienia i nastawiamy się na długofalową współpracę z naszymi pracownikami. Kluczowymi cechami jest nieustanny dynamiczny wzrost oraz stabilność finansowa firmy. Na co dzień dbamy o odpowiednią atmosferę w pracy, co zostało również potwierdzone licznymi nagrodami jak tytuły Great Place to Work oraz AudIT. ...
"Wywiad z Stanisław Lejman - Concept Stal B"
Firma Concept Stal powstała w 1990 roku. Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Początkowo głównym profilem działalności przedsiębiorstwa była sprzedaż gotowych pokryć dachowych. Z czasem zmodyfikowano profil działalności i obok sprzedaży zajęto się ich obróbką i produkcją. Jako że firma nie oferowała wyłącznie gotowych rozwiązań, a produkty dostosowane były do zamówień klientów, jej działalność uzależniona była od jakości prac działu konstrukcyjnego. W strukturach przedsiębiorstwa wyodrębniona została jednostka, której celem było opracowywanie nowoczesnych rozwiązań technicznych i implementowanie ich do oferowanych produktów. Początkowo były to drobne usprawnienia podzespołów, jednak sukcesy na tym polu motywowały do efektywnego wdrażania coraz istotniejszych innowacji technologicznych, aż do projektowania i produkowania maszyn na własne potrzeby. W ten sposób PPH ” Concept”, jeszcze jako producent pokryć dachowych rozpoczęło prace konstrukcyjne nad wyprodukowaniem własnego pomysłu linii do cięcia i profilowania blach. W wyniku prac konstrukcyjnych w 1995 roku przedsiębiorstwo rozpoczęło działalność w zakresie produkcji maszyn. Pierwsza maszyna jaką przedsiębiorstwo wyprodukowało powstała na potrzeby własne. ...
"Wywiad z Paweł Skurski - NOTUS Doradcy Finansowi"
Notus Doradcy Finansowi to firma, która na polskim rynku doradztwa finansowego powstała jako jedna z pierwszych. Jakie były początki firmy? Tak, to prawda, byliśmy jedną z pierwszych firm. Notus Doradcy Finansowi powstał w 2004 roku z inicjatywy pięciu osób, które do tej pory zarządzają firmą. Z małego przedsiębiorstwa zatrudniającego pięciu pracowników, firma urosła do jednej z największych, ogólnopolskich firm doradztwa finansowego. Obecnie mamy ponad 30 oddziałów i prawie 100 placówek partnerskich w całej Polsce. Wszystkie nasze działania planujemy tak, aby zarówno nasi pracownicy, partnerzy i klienci biznesowi czuli, że współpraca z nami, to dobry kierunek.
Na jakich filarach opieracię swoją działalność? Swoją biznesową działalność opieramy przede wszystkim na takich wartościach, jak profesjonalizm, zaufanie, wysoka jakość obsługi. Stawiamy na relacje i zaufanie zarówno wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz – w podejściu do klienta, bowiem od samego początku w Notus Doradcy Finansowi zadowolenie klienta jest najważniejsze.
Czym dokładnie zajmuje się firma? Zajmujemy się doradztwem finansowym, a dokładniej wsparciem naszych klientów, zarówno indywidualnych, jak i firmowych w wyborze odpowiednich ofert produktów finansowych. W naszej ofercie mamy całą paletę produktów, od kredytów hipotecznych i gotówkowych, poprzez ubezpieczenia do różnego rodzaju form oszczędzania i inwestycji. Na trudnym rynku finansowym, nasze usługi są szczególnie pożądane, ponieważ mnogość ofert, nomenklatura bankowa, złożoność samych produktów nie sprzyjają w wyborze odpowiednich rozwiązań. Dlatego osoby, które nie mają czasu na bieganie po bankach lub po prostu wolą zdać się na wiedzę i doświadczenie eksperta, wybierają wsparcie naszych doradców finansowych, którzy oferują pełną pomoc w znalezieniu najbardziej optymalnej oferty, spełniającej wymagania klientów. ...