Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Fideltronik Poland Sp. z o.o.
przez Xxx, 2017-05-16 08:26:37
Odpowiedź na: [Nowa - 2017-05-15 21:40:29]:
Potwierdzam ze to dobra i uczciwa firma. Nikt to nie miał złego pracodawcy nie doceni dobrego. Ja pracuje 7 lat i jestem zadowolony.

AkademiaWWW
przez Anseal, 2017-05-22 11:40:40
Bardzo przyjemna firma. Ludzie bardzo w porządku, ich umiejętności są zadowalające, aczkolwiek nie wybitne. Raczej polecam pod względem szkoleń.

Zooplus Polska Sp. z o.o.
przez Bite, 2017-05-14 16:33:23
Naprawdę fajna firma. Przyjemnie do pracy przychodzić. Ludzkie podejście do pracowników i naprawdę szansa na to żeby się uczyć i rozwijać.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Izabela Czaplicka - ALVO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k."
Firma ALVO powstała ponad 25 lat. Jak wyglądały jej początki? Początek lat 90-tych wyzwolił polską inicjatywę w zakresie prywatnej przedsiębiorczości oraz otworzył przed polskimi firmami nowe perspektywy biznesowe. Firma ALVO, wówczas funkcjonująca pod nazwą Gastrometal, na fali dynamicznie rozwijającej się gospodarki, uczyła się wolnego rynku i reguł nim rządzących, rozwijając swoje portfolio stopniowo od wyposażenia gastronomicznego, po drobne wyposażenie gabinetów medycznych, weterynaryjnych, zanim ostatecznie zdobyła pozycję producenta wyposażenia do sal operacyjnych. Kolejne lata istnienia ALVO koncentrowały się na poszukiwaniu najbardziej skutecznych metod i sposobów konkurowania na różnych rynkach eksportowych. Źródła przewagi konkurencyjnej ewoluowały: początkowo ALVO wyróżniała atrakcyjniejsza od dominujących, głównie niemieckich marek cena. Wraz z rozwojem firmy, wzrostem zaufania do marki ALVO i wizerunkiem sprawdzonego wykonawcy sal operacyjnych elementem przewagi konkurencyjnej stała się przede wszystkim jakość produktów, głównie w kontekście efektów klinicznych, a także relacje z klientami, sprawność operacyjna, dodatkowe usługi (projektowanie, wizualizacje, doradztwo). ...
"Wywiad z Anna Skibińska - Tarczyński S.A."
Nie mogę inaczej rozpocząć naszej rozmowy: czym są Gryzzale? To jeden z naszych najważniejszych produktów. Dokładnie rzecz mówiąc to pierwsze kabanoski drobiowe dla dzieci. Stanowią niezastąpione źródło energii, które daje siłę do działania. Dzięki obniżonej zawartości tłuszczu są fajną przekąską dla najmłodszych.
Co jeszcze produkujecie? Model biznesowy Grupy Tarczyński koncentruje się na przetwórstwie mięsa wieprzowego i drobiowego oraz sprzedaży i dystrybucji wytwarzanych wyrobów mięsno-wędliniarskich. Dzieje się to pod markami Tarczyński i Dobrosława. W odróżnieniu od wielu firm z branży, Grupa nie prowadzi chowu trzody chlewnej dla potrzeb własnych ani też uboju.
Mimo tego i tak produkujecie około 500 przetworów mięsno-wędliniarskich. Zgadza się. Grupa Tarczyński posiada trzy zakłady produkcyjne. Główny zakład w Ujeźdźcu Małym, jest jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcji wyrobów wędliniarskich w Europie. Ponadto  dysponujemy dwoma zakładami produkcyjnymi: w Sławie i w Bielsku-Białej.
Pracy z pewnością więc nie brakuje, a jak to jest z pracownikami? Staramy się poprzez odpowiednio przygotowany proces rekrutacji zatrudnić najwłaściwszych i najodpowiedniejszych pracowników  oraz zapewnić  im jak najlepsze warunki pracy i rozwoju. Naszym pracownikom umożliwiamy pracę z wykorzystaniem najnowszych technologii i narzędzi. Zgodnie z naszą polityką rozwoju pracowniczego zapewniamy  pracownikom wszystkie dostępne możliwości i formy rozwoju, a więc między innymi kursy, szkolenia, dofinansowanie nauki, naukę języków obcych. W rekrutacji najwłaściwszych kandydatów poszukujemy zarówno wewnątrz organizacji jak i na zewnętrznym rynku pracy. Rekrutujemy samodzielnie lub korzystając ze wsparcia firm doradztwa personalnego. ...
"Wywiad z Dariusz Królicki - BPO management"
Na czym polega praca w spółce BPO Management ? Praca w BPO Management to pełne spektrum działań z obszaru outsourcingu, które w dzisiejszych czasach nie ograniczają się już tylko do kontaktu telefonicznego z tzw. „end consumerem”, czyli klientem naszego klienta. Podstawowe funkcje BPOM to tradycyjne prowadzenie rozmów w ruchu wychodzącym i przychodzącym, ale również podejmujemy inne formy kontaktu, np.: pisemne tj. obsługa pism i maili oraz mobilne w technologii MMS, SMS, voicemail, live chat czy videochat. Istotną i rozwijaną przez nas kompetencją jest sprzedaż, którą realizujemy dla branż: energetycznej, telekomunikacyjnej, finansowej i innych. Dla niektórych klientów, zadaniem zewnętrznego call/contact center bywa umawianie spotkań handlowych, a niekiedy wprowadzanie i obsługa danych w systemach informatycznych zleceniodawcy. Realizujemy zadania o różnym stopniu trudności; może to być skomplikowana i wymagająca szerokiej wiedzy obsługa klientów, a innym razem krótkie zaproszenie na pokaz nowego produktu lub usługi. Wszystko zależy od potrzeb naszych partnerów biznesowych. Dewizą BPO Management jest po pierwsze wysłuchać klienta, by poznać i zrozumieć jego potrzeby, a po drugie „uszyć” dla niego program obsługi na miarę jego oczekiwań. ...