Orange Customer Service Sp. z o.o.
przez vendel, 2014-09-25 19:13:01
pracowałem tam 2 lata, atmosfera pracy bardzo dobra, teraz jest tam głównie infolinia przychodząca. można dorobić z prowizji, wypłącane co 3 miesiące na karte sodexo, generalnie polecam, na pewno najlepsze cal centre w toruniu, nie ma ciśnienia itd

Jurmet Sp. z o.o.
przez Master, 2016-06-26 09:55:54
Firma bardzo fajna pracowałem tam parę miesięcy jako frezer, ślusarz i szczerze stwierdzam jedna z najlepszych firm w Toruniu jakich pracowałem,m polecam można mnóstwo się nauczyć.podziękowania dla firmy za dobre potraktowanie.

Rimec Atlanco S.A.
przez Marzena, 2014-10-23 13:06:16
Wraz z kilkoma innymi dziewczynami pracuję za ich pośrednictwem w szpitalu w Bodo jako pielęgniarka i muszę zaprzeczyć tym informacjom.Firma solidna uczciwa ,zdecydowanie polecam.

Wpisy z naszego BLOGA:

Toruń to stolica województwa kujawsko-pomorskiego i jednocześnie ośrodek gospodarczy, kulturalny, naukowy oraz akademicki. Z uwagi na niezwykle bogate dziedzictwo historyczne oraz kulturowe jest to również ważny punkt na turystycznej mapie Polski, co znajduje przełożenie na rozwój infrastruktury gastronomicznej. Nie bez powodu zatem kucharz to jedn...
Czytaj więcej >>
Rok 2016 przyniósł rekordowy spadek bezrobocia w Polsce – ukształtowało się ono na poziomie 8,3 proc. Tak dobrego wyniku nie odnotowano od 25 lat. Sytuacja pod tym względem zmieniła się na plus również w województwie kujawsko-pomorskim i Toruniu, gdzie wskaźniki pokazały odpowiednio 12,1 proc. oraz 6,1 proc. Pomimo tego rąk do pracy w Toruniu braku...
Czytaj więcej >>
Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu przedstawił informacje za styczeń 2017 r. dotyczące bezrobocia i jego struktury w mieście oraz całym województwie. W porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku sytuacja uległa poprawie, co daje nadzieję na to, iż tendencje spadkowe w województwie kujawsko-pomorskim będą się nadal utrzymywać. Wskaźniki na st...
Czytaj więcej >>
Toruń to liczące przeszło 200 tys. mieszkańców miasto leżące na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Z oficjalnych danych wynika, iż odsetek osób pozostających tu bez zatrudnienia wynosi ponad 6 proc., choć oczywiście należy przypuszczać, że w rzeczywistości jest on wyższy. Pomimo tego, iż ogólna sytuacja nie przedstawia się najgorzej, wiele o...
Czytaj więcej >>
Kto ma największe szanse na znalezienie pracy w Toruniu? Badanie Barometr zawodów przeprowadzone tutaj w II połowie 2016 r. pozwoliło określić kierunki rozwoju lokalnego rynku pracy oraz wyłonić deficytowe profesje. W gronie tym nie zabrakło m.in. kierowców, dla których w 2017 r. nie powinno zabraknąć interesujących propozycji zatrudnienia. Niskie ...
Czytaj więcej >>
Toruński rynek pracy odznacza się dużą elastycznością i chłonnością, co potwierdzają chociażby raporty opracowywane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu. Warto w tym momencie zwrócić uwagę na sytuację nauczycieli – zwłaszcza że sporo uwagi ostatnimi czasy poświęca się reformie edukacji wzbudzającej mnóstwo kontrowersji. Czy w placówkach edukacji ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Katarzyna Rudzka-Kowalska - UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeniowe"
UNIQA jest liderem na rynku ubezpieczeń osobowych oraz jednym z największych ubezpieczycieli majątkowych w Austrii. Co wpłynęło na tak wysoką pozycję firmy? Zaangażowanie wszystkich pracowników pozwala zmienić wizję w rzeczywistość. UNIQA z dumą spogląda wstecz na ponad 200-letnią historię i każdego dnia czerpie z długoletnich doświadczeń w branży ubezpieczeniowej. 40 spółek prowadzi działalność w 19 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. 22 tys. naszych pracowników i partnerów wyłącznych obsługuje prawie 10 mln klientów. Jesteśmy wiodącym towarzystwem ubezpieczeń w Austrii i marką cieszącą się największym zaufaniem na rynku macierzystym, a nasz udział w rynku wynosi 14,5 proc. UNIQA nieustannie dąży do tworzenia produktów i oferowania usług o najwyższej jakości. Jednocześnie chcemy być wiarygodnym partnerem dla naszych klientów. Jesteśmy po to, aby ich wspierać, niezależnie od okoliczności, dodawać im pewności siebie i odwagi, czyli pozwalać im cieszyć się życiem. Pochodzimy z wielu różnych krajów, mówimy różnymi językami, różni nas pochodzenie etniczne i płeć. Tworzymy barwny zespół specjalistów, których łączy wspólny cel: oferowanie bezpieczeństwa naszym klientom, dzięki któremu ich życie i życie ich bliskich staje się prostsze. ...
"Wywiad z Jolanta Muran - Empik"
Co kryje się pod marką Empik? Empik istnieje od 68 lat i mimo ogromnych zmian, które w tym czasie przeszła firma, jej DNA pozostaje niezmienne, co najpełniej oddaje nasza misja: „Dajemy radość z odkrywania kultury i rozwijania pasji”. Empik to przede wszystkim miejsce, które inspiruje – naszą ambicją jest zachęcanie naszych klientów do ciekawego spędzania czasu i rozwijania zainteresowań. Nie ma drugiego miejsca z tak szerokim wyborem książek, muzyki, filmów, gier, multimediów, z taką ofertą produktów rozwijających zainteresowania i inspirujących do ciekawego spędzania wolnego czasu. Nieustannie wzbogacamy naszą ofertę i wprowadzamy nowoczesne rozwiązania, czyniąc nasze salony jeszcze bardziej przyjaznymi i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych klientów.
Za co najbardziej cenią was klienci? Z badań przeprowadzonych w 2015 roku wynika, że nasi Klienci cenią Empik głównie ze względu na szeroki asortyment. Jako zaletę wskazują także możliwość zapoznania się z produktami na miejscu, miłą atmosferę, a odwiedziny w naszych salonach traktują jako okazję do zapoznania się z premierami oraz trendami w kulturze. ...
"Wywiad z Marek Łaskowski - Laboratorium Kosmetyczne Joanna Sp.J."
Jak wyglądały początki firmy? Laboratorium Kosmetyczne Joanna zostało założone w 1982 przez Bogusława Górkę. Firma funkcjonowała pod nazwą Zakład Chemiczny Joanna. Nazwa firmy pochodzi od imienia żony założyciela. Na początku firma wytwarzała tylko jeden produkt był to płyn do trwałej ondulacji włosów. Jedynymi odbiorcami były zakłady fryzjerskie. Popyt był bardzo duży, a problem stanowiło jedynie zdobycie surowców i opakowań do produkcji. Systematycznie rozwijano asortyment poprzez wprowadzenie szamponów do włosów, również sprzedawanych wśród fryzjerów. Przez 8 lat przedsiębiorstwo funkcjonowało przede wszystkim w oparciu o rynek fryzjerski i zatrudniało kilka osób. W 1987r. została powołana do życia spółka cywilna, do Bogusława Górki dołączył Ryszard Korczak z 50 % udziałem.
Jaki był przełomowy moment i kiedy nastąpił? Przełomowym momentem była pierwsza duża kampania reklamowa szamponu z serii Rzepa. Zrealizowana została w latach 90-tych, wtedy aktywne reklamowo były tylko wielkie koncerny, polskie firmy tworzyły póki co działy marketingu i nie myślały o szerszej komunikacji. A to była jak na polską firmę duża kampania, która przyniosła wymierne efekty sprzedażowe. Od tego czasu intensywnie pracujemy nad rozwojem marki i poszczególnych brandów, które posiadamy w asortymencie. ...