Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie więcej >>
Marat
przez dicky, 2017-03-02 14:33:52
ja pracuję w tej firmie od jakiegoś czasu i nie narzekam, jest ok

SNODAM F.U. Damian Snopek
przez fw, 2015-01-06 17:00:04
Polecam jest ok… :-)

SNODAM F.U. Damian Snopek
przez pra, 2015-01-14 19:00:42
Również polecam super atmosfera i wsysko ok

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę – Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Ilu jest bezrobotnych w Rybniku i z jakich form aktywizacji zawodowej mogą oni skorzystać w Powiatowym Urzędzie Pracy? Czy w Rybniku mamy do czynienia  z rynkiem pracodawcy czy pracownika? Bezrobocie w Rybniku i okolicach W całym województwie śląskim w lutym 2017 roku stopa bezrobocia wynosiła 6,8 proc. W powiecie rybnickim była ona jednak wyższa &...
Czytaj więcej >>
Urząd Pracy w Rybniku 10 kwietnia 2017 roku publikował informację o nowym programie aktywizacji zawodowej. Tym razem jednak oferty pracy w Rybniku i na rynku lokalnym nie były kierowane ogólnie do osób bezrobotnych, ale do osadzonych w zakładzie karnym. Mowa tu o programie „Praca dla więźniów”. Na czym on polega? Program dla osadzonych Niedaleko Ry...
Czytaj więcej >>
Targi w Rybniku
07 lipiec 2017
Targi pracy są imprezą, na której pracownicy i pracodawcy mają szansę na osobiste spotkanie i nawiązanie kontaktu. Osoby poszukujące pracy mogą zapoznać się z najnowszymi ofertami zatrudnienia, bezpośrednio od pracodawców, z urzędów pracy i od różnorodnych organizacji. Targi Pracy w Rybniku mają dokładnie ten sam charakter. O rybnickich targach 15 ...
Czytaj więcej >>
Pracodawcy w Rybniku mają spory problem ze znalezieniem pracowników o odpowiednio wysokich kwalifikacjach – takie właśnie osoby mają największe szanse na atrakcyjne warunki umów. W bardzo trudnej sytuacji znajdują się zatem młodzi ludzie, dla których propozycji zatrudnienia po prostu brakuje. Dlaczego tak się dzieje? Co jest tego przyczyną? Młodzi ...
Czytaj więcej >>
Z oficjalnych danych na temat bezrobocia w Rybniku wynika, iż bez zatrudnienia pozostaje tu ok. 3500 osób. Jak na miasto liczące przeszło 140 tys. mieszkańców nie jest to dużo, niemniej należy pamiętać o tym, iż nie każdy, kto pozostaje bez zatrudnienia, zgłasza się do urzędu pracy. Niemałym problemem – jak zresztą wszędzie – jest też […]...
Czytaj więcej >>
Rynek pracy w Rybniku odznacza się dużą chłonnością i elastycznością, co jest w głównej mierze zasługą położenia miasta oraz prowadzonych działań mających na celu stworzenie warunków przyjaznych inwestycjom – wspomnieć można np. o działającej tu części Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej oraz o Rybnickiej Strefie Aktywności Gospodarczej. Czy...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Bartosz Wiśniewski - ANDREWEX Sp. z o.o."
Przedsiębiorstwo ANDREWEX rozpoczęło działalność w 1988 roku. Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Firma rozpoczęła działalność w 1988 roku w Piętnie k. Turku w Wielkopolsce. Kolejne lata jej działalności charakteryzowały się dynamicznym wzrostem pozwalającym na osiągnięcie znaczącej pozycji na rynku wyrobów wyposażenia ogrodów i wnętrz oraz wielkowymiarowych konstrukcji drewnianych. Kamienie milowe w rozwoju ANDREWEX to otwarcie drugiego zakładu w Żeroniczkach – główny partner IKEA (woj. wielkopolskie) oraz przejęcie w 1997 roku Państwowego Przedsiębiorstwa Wielkowymiarowych Konstrukcji Drzewnych w Cierpicach koło Torunia (woj. kujawsko-pomorskie). Kolejnym etapem w rozwoju było założenie sklepu internetowego, pozwoliło to dotrzeć do większej liczby klientów detalicznych. Produkowany przez nas asortyment jest sprzedawany tylko pod naszą marką, którą cechuje doskonała jakość oraz bardzo szeroka gama produktów. Aby wyjść naprzeciw odbiorcom detalicznym, otwarte zostały salony sprzedażowe, które pozwalają na bezpośredni dostęp do produktów oraz w znaczny sposób ułatwiają odbiory osobiste.   ...
"Wywiad z Marcin Zając - Home Broker"
Ilu pracowników w tym momencie Państwo zatrudniacie? Jesteśmy największą w Polsce agencją nieruchomości i jedną z największych firm doradztwa finansowego. Dzisiaj zatrudniamy 424 doradców w obrocie nieruchomościami i 240 doradców finansowych w 25 miastach.
Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystacie? Wykorzystujemy przede wszystkim możliwości jakie daje internet. Najpopularniejsze są duże portale z ogłoszeniami o pracę, ale rekrutujemy także z wykorzystaniem serwisów społecznościowych czy serwisów kariery, gdzie prowadzimy akcje rekrutacji bezpośredniej. Drugim ważnym kanałem zatrudniania jest rekrutacja wewnętrzna. Mocno stawiamy na rozwój zawodowy naszych pracowników, dlatego przy wielu stanowiskach najpierw bierzemy pod uwagę osoby z naszej organizacji, a dopiero potem szukamy kandydatów poza strukturą firmy. 
Jakieś innowacyjne pomysły w temacie rekrutacji? Zdecydowaliśmy się na wdrożenie tzw. systemu poleceń do pracy, który polega na rekomendowaniu przez naszych pracowników osób z doświadczeniem i odpowiednimi kwalifikacjami. Kandydat odbywa standardowy proces rekrutacyjny, a o sukcesie decydują jego umiejętności. Można nas spotkać na uczelniach, w biurach karier i na lokalnych targach pracy, które umożliwiają bezpośrednie spotkania i rozmowy – często z osobami, które planują zmianę branży czy zawodu. Co ciekawe, zauważyliśmy także, że wśród naszych pracowników pojawiają się osoby, które wcześniej korzystały z usług Home Brokera w zakresie zakupu lub sprzedaży nieruchomości. ...
"Wywiad z Aneta Dziadkowiec - JOBS PLUS "
"Wywiad z Katarzyna Kluska - JOBS PLUS "
Dlaczego przy poszukiwaniu zatrudnienia warto skorzystać z usług agencji pracy? Katarzyna Kluska: Wokół współpracy z agencjami narosło wiele mitów. Kandydaci z dystansem podchodzą do agencyjnych ofert - zupełnie niepotrzebnie. Jako agencja, możemy powiedzieć, że naszym atutem jest duża liczba ofert pracy oraz przyjazna i sprawna rekrutacja (kandydaci mogą liczyć na odpowiedź na każdym etapie procesu). Współpracujemy tylko z zaufanymi firmami, za które ręczymy słowem - dzięki temu możemy zaoferować naszym kandydatom tylko pewne oferty pracy.
A dlaczego warto wybrać właśnie Jobs Plus? K.K.: Każdy kandydat może liczyć na naszą pomoc: nasi rekruterzy doradzają, jak przygotować dobre CV oraz w jaki sposób przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej. Staramy się być zawsze pomocni: naszych kandydatów wspieramy całym sercem i dokładamy wszelkich starań, by dostali pracę marzeń. Pracujemy z ludźmi i partnerskie relacje są dla nas szczególnie ważne. Dlatego przestrzegamy zasad przyjaznej rekrutacji, jesteśmy też z kandydatami w stałym kontakcie na każdym etapie procesu. ...