ROWMIX
przez Anna Ellada, 2017-02-14 12:16:17
Rowmix to bardzo dobra rzetelna firma pracują tu fachowcy znający się na swojej branży rzetelność i uczciwość to podstawa tego miejsca.Jestem bardzo zadowolona kontakt bardzo dobry polecam wszystkim

OKNOPLAST Sp. z o.o.
przez Iga, 2017-02-13 13:56:29
Jestem zadowolona z pracy, tak jak przedmówcy pisali wypłata jest na czas. Pracuję tu ponad rok więc na stabilność zatrudnienia również nie narzekam.

NED Sp. z o.o.
przez Nowicki, 2017-02-20 20:04:46
Bardzo dobry pracodawca. Firma ok. Pensja ok i na czas. Warunki zatrudnienia całkiem dobre. Przyjemnie się pracuje i co najważniejsze to jest praca.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marcin Szastak - Sovrana Polska Sp.J"
Zaczynali Państwo od uruchomienie trzech pralni chemicznych w 1998 roku, a już 18 lat później staliście się najbardziej rozpoznawalną marką w Polsce w sektorze pralniczym. Jak wyglądała Wasza droga do sukcesu? Po uruchomieniu trzech własnych pralni, uzyskaliśmy przedstawicielstwa zagranicznych producentów urządzeń na Polskę. Rozpoczęliśmy wówczas sprzedaż gotowych konceptów pralni pod klucz wraz z profesjonalnymi szkoleniami we własnych zakładach. Następnie do naszej oferty dołożyliśmy sprzedaż środków chemicznych do pralni, wszelkich akcesoriów i części zamiennych. Zbudowaliśmy bazę blisko 1000 pralni, które podjęły z nami owocną współpracę.
Sovrana organizuje szkolenia dla swoich obecnych oraz nowych klientów. Czego można się na nich dowiedzieć? Szkolenia organizujemy przez cały rok w zależności od potrzeb naszych klientów. Przeprowadzamy je zarówno w siedzibie naszej firmy, w naszych pralniach jak i bezpośrednio u naszych klientów. Główna tematyka warsztatów to: stosowanie środków chemicznych i obsługa urządzeń pralniczych, renowacja odzieży skórzanej, czyszczenie dywanów, obsługa i wykorzystywanie komputerowego systemu obsługi klienta i zarządzania pralnią. ...
"Wywiad z Edward Niedbalski - EURO TIM"
Czym zajmuje się firma Euro TiM? Firma Euro TiM to firma o szerokim wachlarzu usług; zajmujemy się turystyką tzn. organizowaniem wyjazdów - wycieczek, pielgrzymek, wyjazdów wypoczynkowych; zarówno dla grup jak i klientów indywidualnych. Jeździmy po całej Europie naszymi nowoczesnymi autokarami, których to wynajem jest drugim profilem działu turystyki. Dzięki własnej flocie pojazdów, jesteśmy w stanie zaoferować klientowi bardzo dobre ceny, to nas niewątpliwie wyróżnia spośród innych organizatorów wycieczek, a jednocześnie daje nam niesamowitą elastyczność podczas planowania podróży i zapewnia najwyższą jakość usług. Sympatyczni kierowcy, nowoczesna flota pojazdów - to u nas standard. Drugim zasadniczym działem jest motoryzacja, a ściślej mówiąc hurtownia motoryzacyjna, oferująca szeroki asortyment części, warsztat samochodowy na 15 stanowisk naprawczych, oraz okręgowa stacja kontroli pojazdów.
Co oznacza skrót TiM? TiM oznacza właśnie,jak wyżej wspominałem T-turystykę i M-motoryzację, jako dwa główne działy firmy. A że brzmi to jak team, czyli drużyna - to się również zgadza, bo razem stanowimy drużynę, w której każdy ma określone funkcje i stara się pracować najlepiej jak potrafi na wspólne zwycięstwo. ...
"Wywiad z Anna Kowalska - Deante"
Deante to jeden z polskich liderów wyposażenia kuchni i łazienek. Co wpłynęło na tę pozycję? Firma została założona w 1990 roku, a więc w okresie bardzo sprzyjającej koniunktury, która zainicjowała powstanie wielu firm z branży budowlanej i wyposażenia wnętrz. My również wykorzystaliśmy ten czas, a następnie zainwestowaliśmy w rozwój w kolejnych latach. Początkowo zajmowaliśmy się dystrybucją wyposażenia przeznaczonego do łazienek i kuchni, jednakże obecnie skupiamy się na własnej produkcji. Od 2010 r. w grupie Deante funkcjonuje fabryka baterii, a od 2011 r. fabryka zlewozmywaków, zlokalizowana w Tomaszowie Mazowieckim, na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
Jak ćwierć wieku temu wyglądała ta branża i co się zmieniło? 25 lat temu popyt na produkty wyposażenia wnętrz był bardzo duży, a asortyment mniej zróżnicowany i nie tak dostępny, jak dziś. Obecnie konkurencja prześciga się w propozycjach estetycznych i funkcjonalnych. Producenci i dystrybutorzy muszą rywalizować zarówno na rynku tradycyjnym, jak i w sieciach marketów budowlanych oraz sklepach internetowych. ...