Auto-Komplex Szarama
przez anoni, 2014-11-23 09:32:35
Pracowałem kilka lat a potem zmieniłem prace już dwukrotnie. Jedno jest pewne. U (usunięte przez administratora)jak u każdego - nie zawsze jest idealnie. Ale teraz wiem, że w porównaniu z najlepszymi to nie ma się naprawde do czego czepiać. Niepotrzebnie zmieniałem robote...

Extend Vision
przez Darek S., 2017-03-24 17:30:55
Zdecydowanie polecam. Spędziłem w firmie ponad 4 lata i był to dla mnie bardzo dobry okres. Firma pro-rodzinna, na poziomie, nigdy nie czułem presji...
Wielki szacun dla (usunięte przez administratora)

Kancelaria LEX sp. z o.o.
przez zielarz41, 2017-03-21 06:09:54
Świetna i profesjonalna kancelaria prawna, z znakomitymi, sumiennymi i pomocnymi pracownikami, którzy zawsze pomogą i doradzą z uśmiechem.
Ceny nie są w sumie wygórowane w stosunku do jakości świadczonych usług.
Serdecznie polecam i życzę miłej i owocnej współpracy. :)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Krystyna Sawczuk - INEA S.A."
Jakie były kluczowe momenty w historii firmy INEA? W ponad dwudziestoletniej historii firmy było wiele takich momentów. Pojawienie się w 2005 roku marki INEA, pod którą z sukcesem działa wielkopolski operator multimedialny. W 2010 INEA została głównym udziałowcem Wielkopolskiej Sieci Szerokopasmowej S.A., której zadaniem było wybudowanie „światłowodowej autostrady” w całym województwie. To wydarzenie zmieniło cyfrową rzeczywistość Wielkopolski. INEA zainwestowała dotychczas 800 mln złotych w sieci szerokopasmowe, w tej dziedzinie jesteśmy liderem na polskiej scenie. Zresztą, właśnie za działania na rzecz budowy sieci dostępowych w technologii FTTH (światłowód do domu) i walkę z wykluczeniem cyfrowym otrzymaliśmy w 2016 roku prestiżową nagrodę od FTTH Council Europe.  
Jedną z większych akcji wizerunkowych firmy było podpisanie umowy z Stadionem Miejskim w Poznaniu przy ulicy Bułgarskiej, na którym mecze rozgrywa Lech Poznań. Firma została sponsorem, a obiekt od tego momentu nosi nazwę INEA Stadion... INEA od zawsze wspierała sport, a szczególnie Kolejorza. Jesteśmy firmą, która narodziła się w Wielkopolsce, tu rozwinęła skrzydła i inwestowała. Naturalnym wydało nam się, aby największy tego typu obiekt sportowy w stolicy Wielkopolski, nosił nazwę związaną z naszym regionem. Dzięki INEA Stadionowi wzrosła rozpoznawalność naszej marki, szczególnie na terenach, gdzie nie byliśmy znani, a gdzie budujemy nasze sieci. Zdarza się, że przy pierwszym kontakcie nasi handlowcy słyszą: „INEA? A to wy jesteście od stadionu”. Oczywiście to była ważna decyzja, bo umowę podpisywaliśmy na kilka lat. Po trzech latach możemy śmiało stwierdzić, że była to świetna inwestycja i absolutnie nie żałujemy tego kroku. ...
"Wywiad z Monika Krawczyk - Rudnicka - Global Service M&A"
Jaki jest zakres działalności Global Service M&A? Mówiąc najogólniej, firma Global Service M&A od 12 lat zapewnia opiekę osobom starszym i schorowanym. Jednak nasze pracownice dbają nie tylko o to, aby ich podopieczni nie zapominali brać przepisanych im przez lekarzy lekarstw, czy też by zdrowo się odżywiali. Ich zadaniem jest również stworzenie domowej, ciepłej atmosfery, aktywizacja i dbanie o samopoczucie psychiczne pacjenta, które, nie ukrywajmy, w przypadku poważnych schorzeń często mocno się obniża, a jest przez lekarzy często bagatelizowane lub wręcz ignorowane. Nasze opiekunki spędzają z podopiecznymi czas, dbają o ich komfort, organizują czas wolny i często zostają przyszywanymi członkami rodziny.  
Co uważa Pani za największy sukces firmy? Fakt, iż działamy na rynku od ponad 12 lat i nadal chętnie jesteśmy wybierani jako partnerzy do współpracy zarówno przez naszych klientów, jak i przez nasze pracownice. To dla mnie znak, że wykonujemy naszą pracę dobrze. Każdy e-mail czy też kartka pocztowa z podziękowaniami od naszych pacjentów jest dla nas sukcesem i powodem do dumy. Z drugiej strony za jeden z największych sukcesów firmy uważam również jej pracowników. Każda zadowolona opiekunka, która nawiąże z nami współpracę na wiele lat, jest dla nas na wagę złota. Te nasze szczególne więzi z pracownikami zostały zresztą docenione przez jury ogólnopolskiego konkursu „Kobiece Twarze”, w którym w 2015 roku zajęliśmy trzecie miejsce w kategorii firm przyjaznych kobietom. To cieszy, bo nasze relacje z pracownikami budujemy sukcesywnie przez wiele lat, a nagroda zmotywowała nas do stwarzania im jeszcze lepszych warunków do pracy. Obecnie na przykład, w przeciwieństwie do wielu innych firm w tej branży, stawiamy na długofalową współpracę z zatrudnionymi przez nas paniami. Nie zrywamy z nimi umowy zaraz po ich powrocie ze zlecenia, ale współpracujemy z nimi również w Polsce, dzięki czemu mają gwarancję kontynuacji zatrudnienia, opłacane składki społeczne, mogą korzystać z bezpłatnej opieki lekarskiej i czują się po prostu bezpiecznie.   ...
"Wywiad z Hanna Miśkiewicz - Kancelaria LEX sp. z o.o."
Co jest najważniejsze w Państwa pracy? Dążymy do osiągnięcia ściśle wyznaczonych celów przy jednoczesnej optymalizacji czasu pracy. Każdy z pracowników ma do wykonania określone zadania. Jakość wykonanych zadań jednego pracownika rzutuje na jakość zadań innego, dlatego istotne jest, aby na każdym etapie wykonywanej pracy, czy to na etapie przedsądowym, sądowym, czy też egzekucyjnym praca wykonywana była z najwyższą starannością. Wynika to z tego, że jakość naszych usług determinuje zadowolenie i satysfakcję klienta, a te wartości są dla nas nadrzędne.
Zajmują się Państwo m.in. prawem pracy. Jak oceniliby Państwo polskich pracodawców pod kątem przestrzegania praw pracownika? Większości polskich pracodawców daleko jeszcze do pracodawców np. zachodnioeuropejskich, zarówno pod kątem świadomości prawnej jak i pod kątem przestrzegania przepisów prawa pracy. Nie można jednak generalizować. W swojej praktyce spotykamy się zarówno z przypadkami naruszenia przepisów prawa pracy przez pracownika jak i przez pracodawcę.
Przepisy cały czas się zmieniają. Szkolenia muszą być nieodłącznym elementem państwa pracy? Kancelaria Lex Sp. z o.o. świadczy usługi prawne przez zawodowych pełnomocników- radców prawnych i adwokatów, których obowiązkiem wynikającym z charakteru wykonywanej pracy jest udział w szkoleniach i ciągłe doszkalanie się. Niezależnie od tego szkoleniu w Kancelarii Lex podlegają także pracownicy, którzy nie posiadają statusu zawodowego pełnomocnika, czyli począwszy od pracowników działu obsługi klienta na asystentkach radców prawnych i adwokatów skończywszy. Obowiązek szkoleniowy obejmuje bez wyjątku każdego pracownika Kancelarii Lex Sp. z o.o. To pozwala nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Wychodzimy bowiem z założenia, że tylko w odpowiednim zakresie przeszkolony pracownik jest w stanie prowadzić sprawę (niezależnie od jego etapu) z należytą starannością ku satysfakcji klienta, co jak wcześniej wspomniałam jest naszym głównym założeniem. ...