Pomóż 2 mln osób szukającym opinii o pracodawcach - Dodaj swoją opinie więcej >>
Lingaro
przez Zabcia, 2015-12-07 00:05:38
Mnie zainteresowała praca na stanowisku Web Developer. Oferują atmosfere.

Anna Pikura Klinika kolagenowa
przez ., 2017-08-16 11:08:43
Jak dla mnie praca naprawdę ok. Warto i polecam

Wydawnictwo Sfinks
przez K.P., 2017-08-12 14:45:37
Pracowałam jakis czas temu kilka miesięcy. Wszystko było ok. Wypłata na czas, ludzie mili.

Twoja opinia jest dla nas ważna. Napisz opinię o swoim pracodawcy i podziel się z innymi swoimi doświadczeniami - Dodaj opinie o firmie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Sytuacja na rynku pracy w Białymstoku i ogólnie w województwie podlaskim nie napawa zbytnim optymizmem. Pomimo tego, iż na przestrzeni paru ostatnich miesięcy uległa zmianom na plus, to i tak wciąż jeszcze jest wiele do zrobienia w obszarze walki z bezrobociem. Temu właśnie ma służyć Forum Rynku Pracy. Bezrobocie w Białymstoku wciąż wysokie W stycz...
Czytaj więcej >>
Promocja zatrudnienia oraz rozwoju zasobów ludzkich w województwie podlaskim to priorytetowe zadania realizowane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku. Jedynie skuteczne działania prowadzone w tych obszarach są w stanie przyczynić się do poprawy sytuacji na lokalnym rynku pracy i wpłynąć na zmniejszenie bezrobocia. W 2013 r. Wojewódzki Urząd P...
Czytaj więcej >>
Skuteczna walka z bezrobociem to jedno z najważniejszych wyzwań, jakiemu muszą stawić czoła władze Białegostoku i województwa podlaskiego. Niezwykle istotne w tym kontekście jest podejmowanie działań ukierunkowanych m.in. na aktywizację bezrobotnych itp. Muszą one jednak bazować na konkretnych przesłankach – w tym też celu powstał Regionalny Plan D...
Czytaj więcej >>
Jedną z grup bezrobotnych znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy są młode osoby pomiędzy 25 a 30 rokiem życia. W dużej mierze to absolwenci wyższych uczelni, którzy mają spore problemy ze znalezieniem zatrudnienia – jest to zjawisko charakterystyczne dla różnych regionów kraju, w tym także dla Podlasia i Białegostoku. Dużo młodych o...
Czytaj więcej >>
W województwie podlaskim na przestrzeni minionego roku zaszły znaczące zmiany na rynku pracy, co przełożyło się na spory spadek bezrobocia. Ogólna sytuacja jest co prawda wciąż daleka od ideału, aczkolwiek eksperci szacują, iż prognozy dla Podlasia w tym obszarze są bardzo dobre. Póki co najgorzej jest w Białymstoku, gdzie wielu mieszkańców wciąż m...
Czytaj więcej >>
Województwo podlaskie odnotowało na przestrzeni minionych paru miesięcy wyraźny spadek bezrobocia. Pomimo tego sytuacja w Białymstoku wciąż pozostawia wiele do życzenia. Na tle innych miast wojewódzkich Białystok ze wskaźnikiem rejestrowanego bezrobocia na poziomie 9 proc. nie wypada najlepiej. Kto ma tutaj największe szanse na znalezienie zatrudni...
Czytaj więcej >>
Grupa Rosti należąca do szwedzkiego koncernu Nordstjernan, rozpoczęła działalność już w 1944 roku. Obecnie na całym świecie, w tym również w Polsce znajdują się zakłady tej marki. Rosti posiada m.in. dwa w Białymstoku i zatrudnia w nich około 1300 pracowników. Inwestycje na Podlasiu Pion europejski Grupy Rosti rozwija się na terenie Polski i inwest...
Czytaj więcej >>
W województwie podlaskim zgodnie z informacjami publikowanymi przez Główny Urząd Statystyczny i gromadzonymi przez urzędy pracy najlepiej zarabia się w stolicy województwa, czyli w Białymstoku. Jakie zawody pozwalają uzyskać najwyższe wynagrodzenie? Płaca w granicach 2000-3000 zł brutto Według GUS, pracownicy biurowi, administracyjni, asystenci i a...
Czytaj więcej >>
Niedaleko Białegostoku, w Bielsku Podlaskim, swoją siedzibę ma firma Dan-Wood House, zajmująca się budową domów. Swoje przedstawicielstwa przedsiębiorstwo posiada także w Niemczech, Austrii i w Wielkiej Brytanii. Zatrudnia ponad 1100 pracowników i właśnie ogłasza rekrutację. Kto ma szansę znaleźć zatrudnienie? Firma Dan-Wood poszukuje m.in. specjal...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Szymon Benda - GALTON"
Jak wyglądały początki firmy Galton Nieruchomości w 2012 roku? Początki jak w każdej firmie były trudne, jednak dzięki wytrwałości i konsekwencji działamy prężnie na rynku od 4 lat i wciąż się rozwijamy.
Z jakimi trudnościami na rynku nieruchomości mierzyli się Państwo na początku? Do najbardziej wymagających zadań należało przede wszystkim znalezienie i przeszkolenie profesjonalnej kadry. Dużym wyzwaniem było również pokazanie klientom, na czym polega praca pośrednika nieruchomości i przekonanie ich, że dzięki naszemu doświadczeniu oraz wiedzy, możemy być dla nich wiarygodnym i godnym zaufania partnerem.
Na stronie internetowej firmy czytamy, że kierują się Państwo słowami Sama Waltona „There is only one boss – the customer (...)” (jest tylko jeden szef – klient – przyp. red.)... Sam Walton to twórca Wal-Martu, największej sieci sklepów detalicznych w Stanach Zjednoczonych. Jest również autorem wielu książek, a każda z nich to kapitalna lekcja biznesu! W 100% zgadzam się z jego twierdzeniem, że najważniejszą osobą jest właśnie klient oraz jego zadowolenie z profesjonalnie realizowanych przez nas usług. Dbamy o to, aby klienci byli naszymi partnerami, gdyż wiemy, że razem dojdziemy dalej. Dzięki takiemu podejściu nasi klienci chętnie nawiązują z nami ponowną współpracę i polecają swoim znajomym. Niezmiernie ważny dla nas jest również profesjonalizm wynikający z wieloletniego doświadczenia i szerokiej wiedzy naszych pracowników. Dlatego też ciągle podnosimy nasze kwalifikacje zawodowe, aby dopasować je do wymagań naszych Klientów. W codziennej pracy kierujemy się również zasadą Love what you do, do what you love. Wychodzę z założenia, że tylko wówczas kiedy robimy to, co kochamy i co sprawia nam przyjemność – jesteśmy w stanie dać z siebie wszystko, a tego wymaga od nas nasza praca.         ...
"Wywiad z Monika Krawczyk - Rudnicka - Global Service M&A"
Jaki jest zakres działalności Global Service M&A? Mówiąc najogólniej, firma Global Service M&A od 12 lat zapewnia opiekę osobom starszym i schorowanym. Jednak nasze pracownice dbają nie tylko o to, aby ich podopieczni nie zapominali brać przepisanych im przez lekarzy lekarstw, czy też by zdrowo się odżywiali. Ich zadaniem jest również stworzenie domowej, ciepłej atmosfery, aktywizacja i dbanie o samopoczucie psychiczne pacjenta, które, nie ukrywajmy, w przypadku poważnych schorzeń często mocno się obniża, a jest przez lekarzy często bagatelizowane lub wręcz ignorowane. Nasze opiekunki spędzają z podopiecznymi czas, dbają o ich komfort, organizują czas wolny i często zostają przyszywanymi członkami rodziny.  
Co uważa Pani za największy sukces firmy? Fakt, iż działamy na rynku od ponad 12 lat i nadal chętnie jesteśmy wybierani jako partnerzy do współpracy zarówno przez naszych klientów, jak i przez nasze pracownice. To dla mnie znak, że wykonujemy naszą pracę dobrze. Każdy e-mail czy też kartka pocztowa z podziękowaniami od naszych pacjentów jest dla nas sukcesem i powodem do dumy. Z drugiej strony za jeden z największych sukcesów firmy uważam również jej pracowników. Każda zadowolona opiekunka, która nawiąże z nami współpracę na wiele lat, jest dla nas na wagę złota. Te nasze szczególne więzi z pracownikami zostały zresztą docenione przez jury ogólnopolskiego konkursu „Kobiece Twarze”, w którym w 2015 roku zajęliśmy trzecie miejsce w kategorii firm przyjaznych kobietom. To cieszy, bo nasze relacje z pracownikami budujemy sukcesywnie przez wiele lat, a nagroda zmotywowała nas do stwarzania im jeszcze lepszych warunków do pracy. Obecnie na przykład, w przeciwieństwie do wielu innych firm w tej branży, stawiamy na długofalową współpracę z zatrudnionymi przez nas paniami. Nie zrywamy z nimi umowy zaraz po ich powrocie ze zlecenia, ale współpracujemy z nimi również w Polsce, dzięki czemu mają gwarancję kontynuacji zatrudnienia, opłacane składki społeczne, mogą korzystać z bezpłatnej opieki lekarskiej i czują się po prostu bezpiecznie.   ...
"Wywiad z Anna Wszelaki - Voice Contact Center Sp. z o. o."
Czym zajmuje się Voice Contact Center? Świadczymy nowoczesne usługi dla biznesu z zakresu wielokanałowej obsługi klienta. Zajmujemy się prowadzeniem biur obsługi klienta dla klientów z wielu branż, a także wsparciem sprzedaży, kompleksową obsługą sklepów internetowych oraz rejestracją w placówkach medycznych. Nasi konsultanci kontaktują się z klientami telefonicznie, poprzez e-maile, sms-y, chaty, social media, a także tradycyjną korespondencję.  
Dla kogo świadczycie swoje usługi? Współpracujemy z największymi firmami w Polsce. Większość z nich to rozpoznawalne i cenione marki z branży finansowej, telekomunikacyjnej, medialnej, motoryzacyjnej, wyposażenia wnętrz i kosmetycznej. Możemy wymienić m.in. takich potentatów jak PZU, NC+ czy Statoil, Burda, National Geographic oraz wiele innych.  
Gdzie realizujecie swoje usługi? Nasze usługi realizujemy w nowoczesnych centrach operacyjnych w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Do dyspozycji klientów oddajemy ponad 500 profesjonalnych stanowisk contact center, których liczba może zostać w krótkim czasie istotnie zwiększona.   ...