Twoja opinia jest dla nas ważna. Napisz opinię o swoim pracodawcy i podziel się z innymi swoimi doświadczeniami - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Lingaro
przez Zabcia, 2015-12-07 00:05:38
Mnie zainteresowała praca na stanowisku Web Developer. Oferują atmosfere.

Plastics Group
przez Ewelina, 2017-08-09 08:38:40
Dobry pracodawca oferujący stabilne zatrudnienie

Zakład Remontowo-budowlany SC-BUD Stanisław Cyrulik
przez Józek Gorlice, 2017-08-08 19:08:44
polecam firmę SC-BUD jako pewnego płatnika .

Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Konrad Szałkiewcz - Herbalife Polska Sp. z o.o."
Co kryje się pod marką Herbalife? Herbalife Ltd. jest globalną firmą odżywczą, która od 1980 roku wyznacza trendy w dziedzinie zdrowego odżywiania, kontroli wagi oraz pielęgnacji ciała, zapewniając kompleksowe wsparcie zdrowego stylu życia. Produkty Herbalife dostępne są obecnie w ponad 90 krajach poprzez model sprzedaży bezpośredniej, dzięki sieci Niezależnych Partnerów. Główna siedziba firmy znajduje się w Los Angeles. Od 2007 roku spółka jest notowana na nowojorskiej giełdzie.
Ile osób zatrudnia państwa firma? Na całym świecie zatrudniamy ponad 7800 osób.  
Czym dokładnie zajmuje się Herbalife? Herbalife to przede wszystkim produkcja i sprzedaż suplementów diety i odżywek dla osób aktywnych i chcących utrzymać lub zredukować swoją wagę. Cenimy sobie ideę „From seed to feed”, dlatego pod swoją kontrolą mamy nie tylko linie produkcyjne, ale i ogromne pola uprawne. Dzięki temu mamy pewność, co do najwyższej jakości dostarczanych przez nas suplementów – od najmniejszego ziarna po finalny produkt.
Jak długo funkcjonujecie na polskim rynku i jak oceniacie swoją aktualną pozycję? Od 1994 roku dostarczamy rozwiązania, które są odpowiedzią na rosnące wymagania polskich konsumentów. Jesteśmy trzecią największą organizacją branży marketingu wielopoziomowego* (MLM, z ang. Multi Level Marketing). W 2014 roku odnotowaliśmy najwyższy w naszej historii nad Wisłą przyrost sprzedaży, która na koniec roku wyniosła 11 mln dolarów. Nasz model biznesowy opiera się na współpracy z Niezależnymi Partnerami. ...
"Wywiad z Jakub Imosa - Grupa Kotrak"
Ponad 25 lat doświadczenia. Zaczynaliście po transformacji ustrojowej w Polsce i działacie od ponad dwóch dekad. Można chyba powiedzieć, że udało się uzyskać niejeden sukces? To prawda. Dziś jesteśmy firmą rodzinną z siedmioma oddziałami, w tym także w Londynie. Wszystko zaczęło się jednak w 1991 roku w Katowicach od sprzedaży drobnej elektroniki i późniejszej koncentracji na urządzeniach fiskalnych. Z czasem jednak zauważyliśmy zmiany na rynku, do których należało się elastycznie dostosowywać i szukać nowych rynków zbytu. Dzięki posiadanemu już doświadczeniu we współpracy z polskim biznesem, zaczęliśmy współpracować z jednym z największych w Polsce producentów systemów ERP, a także tworzyć oprogramowanie dedykowane. W Katowicach działa wyspecjalizowany software house zatrudniający blisko 100 wysoko wykwalifikowanych specjalistów.  
Państwa firma podzielona jest na pięć dużych zespołów. Jakie są ich zadania? Zespół developerski tworzy indywidualne, innowacyjne rozwiązania dopasowane do modeli biznesowych klientów. Pracuje w metodyce agile/SCRUM i przy użyciu najnowszych technologii. Sprawia to, że osiągamy lepsze rezultaty przy większym zadowoleniu pracowników. Drugi zespół zajmuje się systemami ERP dla dużych firm, które znacznie ułatwiają prowadzenie biznesu. Kolejny zespół dostarcza rozwiązania sektorowi małych i średnich firm. Oferuje kompleksowe skomputeryzowanie i wyposażenie w zależności od branży i potrzeb klienta. Zespół zajmujący się oprogramowaniem medycznym współpracuje na co dzień ze szpitalami, przychodniami i gabinetami lekarskimi. Ostatni z zespołów tworzą pracownicy administracji i marketingu. Wszystkie zespoły otaczają klientów stałą opieką, co pozwala nam dotrzymać kroku ich potrzebom i rozwojowi. Service desk w naszej firmie działa w oparciu o najlepsze praktyki tj. metodykę ITILa. ...
"Wywiad z Anna Stasińska-Dyka - Brenntag Polska Sp. z o.o."
Na jakich wartościach opiera się działalność Państwa firmy? Podstawową i bezwzględną wartością jest dla nas bezpieczeństwo. Chcemy być najbezpieczniejszym dystrybutorem produktów chemicznych dlatego przestrzegamy najwyższych standardów i dążymy do całkowitego wyeliminowania wypadków i incydentów w naszych oddziałach na całym świecie. Taka postawa jest praktykowana we wszystkich obszarach funkcjonowania naszej firmy. Chcemy, żeby nasi Klienci i nasi Pracownicy czuli się z nami bezpiecznie. Pragniemy zapewnić najwyższy standard współpracy na każdej płaszczyźnie.
Brenntag Polska jest dystrybutorem surowców chemicznych do wszystkich gałęzi przemysłu. Tak, jako Brenntag Polska oraz generalnie jako Grupa Brenntag zabezpieczamy potrzeby naszych Klientów z każdej gałęzi przemysłu. Nasze Centra Aplikacyjne dostarczają rozwiązania zarówno dla branży spożywczej, żywienia zwierząt, ropy i gazu czy chemii budowlanej. Jesteśmy bardzo dumni z szerokiego wachlarza serwisu oraz kompleksowego wsparcia, jakie możemy zaoferować naszym Klientom.
Firmę Brenntag Polska obecnie tworzy 20 nowoczesnych biur, magazynów i centrów logistycznych z siedzibą spółki w Kędzierzynie-Koźlu. Co umożliwiło Państwu taki duży rozwój? Kluczem do sukcesu firmy Brenntag Polska są ludzie. To dzięki kreatywności i innowacyjnemu myśleniu jej założycieli, Brenntag Polska jest od lat liderem wśród firm chemicznych. Przemyślane strategie fuzji i akwizycji, a przede wszystkim zarządzanie oparte na współpracy i partnerstwie umożliwiły tak dynamiczny rozwój i mocną pozycję firmy.   ...