Job-Consulting
przez Tomek, 2017-02-22 23:03:59
Fajna firma, bardzo dobry kontakt. Widać ze im zależy na pracowniku

Bud Max Development S.C.
przez Kaczorek, 2017-02-15 21:24:49
Jestem firma co pracuje dla Bud-max od kilku lat . Firma bardzo prężnie działająca na terenie Bielska Białej dla mnie godna polecenia choć czasami bardzo wymagająca pod względem czasu wykonania danych zleceń .

Wydawnictwo Sfinks
przez Ula., 2017-02-23 15:28:30
Super firma! Gorąco polecam!

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marcin Walaszczyk - New Media Ventures Sp. z o.o."
Co było kluczowym momentem dla sukcesu firmy? Freebee, jak każdy startup, miało już kilka momentów przełomowych. Były to zarówno zmiany w produkcie (przejście z aplikacji mobilnej na pełną integrację z systemami POS), jak i pojawienie się inwestora strategicznego w 2013 roku, jakim jest Polkomtel Sp. z o.o. Dzięki stałemu ulepszaniu naszych projektów oraz organizacji stajemy się coraz bardziej doświadczeni i gotowi na największe wyzwania.
Pomagacie firmom budować pozytywne relacje z klientami. W jaki sposób? Naszym celem zawsze było zwiększanie zaangażowania klientów w relację z marką. Rozwiązania, które proponujemy naszym partnerom, przynoszą benefity ich klientom. Uszyty na miarę program lojalnościowy jest właśnie jednym z nich. Umożliwia on bowiem obustronną komunikację, zwiększając tym samym interakcję z klientem. Nowy produkt, nad którym obecnie pracujemy, spowoduje, że będziemy jeszcze bliżej klientów.   
Każdy z programów tworzonych dla firm, z którymi współpracujecie, jest „szyty na miarę”. Jak to wygląda w praktyce? Co jeszcze wyróżnia Wasz produkt? Każdy z programów dopasowywany jest do charakteru marki, dla której go tworzymy. Nasze programy są dynamiczne, moderowane, z otwartą formułą – oparte o ciągłą interakcję z ich uczestnikami. Każdy z nich działa w ramach Platformy Freebee – naszej autorskiej technologii. Pozwala to uczestnikom brać udział w wielu programach jednocześnie, korzystając tylko z jednej karty. Z kolei partnerom biznesowym Platforma daje dostęp do nowych klientów. ...
"Wywiad z Gabriela Sienkiewicz - eMediator.pl Sp. z o.o."
Jakie były początki eMediator.pl? Nie było łatwo. Ludzie, którzy mają długi i inne problemy finansowe nie ufają takim firmom, dlatego też od początku kładliśmy szczególny nacisk na uczciwość, rzetelność oraz profesjonalizm, w taki sposób by było to odczuwalne przez naszych klientów już od pierwszej rozmowy. Z czasem zbudowaliśmy wspaniały, scementowany i zaprzyjaźniony zespół, który podchodzi do swoich zadań ze szczerym powołaniem.
Jakie obszary obejmują Państwa usługi? Nasza firma wykonuje usługi z sektora prawno - finansowego, gdyż w skład grupy eMediator.pl wchodzi Kancelaria Prawna eMediator Legal, która świadczy usługi dla małych i średnich firm, oraz osób indywidualnych w zakresie m.in. prawa bankowego, gospodarczego czy cywilnego. Największe zainteresowanie budzą mediacje, inaczej restrukturyzacja zadłużenia czyli negocjacje z instytucjami finansowymi w zakresie spłaty zobowiązań. Naszym celem jest wypracowanie ugody na korzystnych dla spłacającego warunkach. Wiele osób ma przejściowe problemy z płynnością finansową ale nie wiedzą jak rozmawiać z wierzycielami i podpisać ugodę w sprawie. ...
"Wywiad z Sylwester Rabenda - Astral Sp. o.o. MediaExpert"
Jak wyglądały początki firmy Astral? Początek, czyli lata dziewięćdziesiąte, to w głównej mierze handel hurtowy z bardzo ostrożnym nastawieniem na sklepy detaliczne. Przez pierwsze 10 lat, to znaczy – do 2001 roku, było ich zaledwie cztery. Sprzedaż hurtowa przynosiła wówczas szybszy zysk ze względu na mnogość małych, lokalnych podmiotów w branży RTV/ AGD, które nie mogąc współpracować bezpośrednio z producentami, musiały zaopatrywać się poprzez hurtownie.  
Posiadają Państwo ponad 25-letnie doświadczenie na rynku RTV/AGD. Jak branża zmieniła się przez ten czas? Nasza branża charakteryzuje się bardzo dynamicznymi zmianami. Wystarczy popatrzeć na rozwój technologii w odbiornikach telewizyjnych. W latach dziewięćdziesiątych zaczynaliśmy od sprzedaży tradycyjnych kineskopowych urządzeń, których teraz już pewnie w domach nie ma, a jesteśmy na etapie rozwiązań typu 3D, 4K i wielkogabarytowych formatów. Ogromnej zmianie uległ i ulega rynek sprzętu IT. Przechodziliśmy od sprzedaży komputerów stacjonarnych, brzydkich kremowych skrzyń, do prężnie rozwijającej się przez lata działki laptopów, tabletów i smartfonów. Przez te 25 lat można mówić o ewolucji w niemal każdej grupie asortymentowej, którą oferujemy naszym klientom. Zmieniło się wiele. Zmieniło się otoczenie konkurencyjne, zmienili się liderzy rynkowi, nasi bezpośredni konkurenci i partnerzy handlowi. Uważam, że bardzo mocno zmieniły się również oczekiwania i potrzeby naszych klientów, dlatego każda firma, która chce przetrwać i rozwijać się, musi być otwarta na zmianę. ...