Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Rohrbogen Sp. z o.o.
przez Zadowolony, 2017-09-11 10:34:15
Ja też jestem zadowolony, na tyle na ile mogą idą pracownikowi na rękę. Latem w hali bywa gorąco, za to zimą w krótkim rękawku się pracuje. Kasa max 3 dnia miesiąca na koncie i nie przesadzajmy, nie są to najgorsze pieniądze.

TSC Poland Sp. z o.o.
przez Ceglasty, 2017-09-18 07:00:41
Pensje na czas, fajna atmosfera jetem zadowolony.

Jar-Pol
przez Karol, 2017-09-19 15:58:05
Pracuję w Jar-Pol i muszę przyznać że warunki pracy są bardzo dobre. W porządku firma.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Michał Starczewski - Media Star Sp. z o.o. S.K."
Mija trzynaście lat od czasu, gdy powstał Wasz pierwszy salon. To był dynamiczny okres rozwoju? Tak. W 2003 roku powstał pierwszy salon prasowy w Słupsku. Udało nam się wpasować  w ówczesne tendencje rynkowe, które pozwoliły na rozwinięcie dobrze prosperującego biznesu w krótkim czasie. Dzięki temu dziś jesteśmy w tym miejscu, w którym jesteśmy. Obecnie nasza firma to 88 wysoko wyspecjalizowanych salonów prasowych zlokalizowanych na terenie ośmiu województw. Dbamy, aby nasze punkty handlowe znajdowały się tam, gdzie nasi klienci najbardziej ich potrzebują, czyli w np. w sieci sklepów Netto lub interesujących ciągach komunikacyjnych
    
Czym dokładnie się zajmujecie? Ułatwianiem życia naszym klientom. Staramy się, aby w naszych salonach, w miłej atmosferze, mogli dokonać niezbędnych zakupów. To ze względu na ich potrzeby asortyment jest tak różnorodny: od artykułów tytoniowych, przez napoje, zabawki, upominki, parafarmaceutyki, bilety, a na słodyczach i starterach skończywszy. Niezmiennie dbamy o rozszerzenie dostępności gamy produktów. Nasi klienci doceniają nas właśnie ze względu na wygodę. W krótkim czasie są w stanie nabyć potrzebne produkty w jednym miejscu. Zdarza się, że ktoś w ostatnim momencie przypomina sobie, że zapomniał dołączyć kartkę urodzinową do prezentu. Wtedy my przychodzimy z pomocą. ...
"Wywiad z Dariusz Rutczyński - WILLSON & BROWN - WB Sp. z o.o. Sp. k."
Firma Willson & Brown jest aktywna od dawna. W jaki sposób budowaliście swoją pozycję rynkową? Istniejemy od 1995 roku. Od początku konsekwentnie inwestowaliśmy w ludzi oraz rozwijaliśmy nasze możliwości technologiczne i produkcyjne. Jakość, innowacyjność oraz doskonały design produktów szybko stały się naszym znakiem rozpoznawczym. Rozszerzaliśmy działalność na kolejne branże, wzbogacając ofertę, a jednocześnie stawiając na coraz głębszą specjalizację.
Jesteście Państwo liderem branży w tej części Europy. Na czym polega Państwa przewaga? Szeroki wachlarz technologii, skupionych pod jednym dachem, i ekspercka wiedza – to kluczowe elementy, które budują naszą przewagę. Mamy pełną kontrolę nad procesem produkcji, a co za tym idzie – również nasi Klienci. Dzięki temu mają poczucie bezpieczeństwa i pewność, że ich zamówienia zostaną ukończone zgodnie z najwyższymi standardami, jakości i dostarczone o czasie. Jest to najistotniejsze, bowiem nasze produkty odgrywają bardzo znaczącą rolę w kampaniach sprzedażowych.
Jak ważna dla firmy jest strategia? Ważna, bo wyznacza horyzont, pozwala ogarnąć rozwój firmy w sposób systemowy, przejrzysty. Co więcej, powinna być skoordynowana z produktem i pomysłem na jego sprzedaż. A to jest chyba najtrudniejsze, ale dzięki konsekwencji i zaangażowaniu to nam się udaje. ...
"Wywiad z Ewelina Kluss - NaturAvena Sp. z o.o."
W czym specjalizuje się firma NaturAvena? NaturAvena to jedna z wiodących, polskich spółek produkujących i dystrybuujących żywność ekologiczną oraz naturalną.  
Dlaczego tak wiele firm decyduje się na współpracę z Państwem? Ponieważ z nami się udaje! Spółka powstała w 2009 roku, budując krok po kroku sieć kontaktów i historię współpracy z wieloma odbiorcami. To konsekwencja działania, ciężka praca, ambitne cele oraz dotrzymywanie słowa powodują, że inni chcą z nami współpracować.  
A według jakich kryteriów Państwo wybieracie dostawców? Nasz Dział Rozwoju Produktów bada rynek, dotyczący potrzeb klientów, a także śledzi trendy na bardziej rozwiniętych rynkach. Powstaje niekończąca się lista produktów, które potencjalnie chcemy wprowadzać. Poszukujemy wielu dostawców konkretnego surowca. Wybieramy najlepszego.
Spółka powstała w 2009 roku, a dzisiaj jest jednym z czołowych dystrybutorów żywności ekologicznej. W jaki sposób udało się Państwu osiągnąć tak wielki sukces w tak krótkim czasie? Początki nie były usłane różami. Zaczęliśmy z dużym rozmachem, gdyż wszystko wskazywało na to, że mamy świetną sytuację współuczestniczenia we wschodzącej branży w Polsce. Badając rynki zachodnie byliśmy pewni, że nie ma lepszego momentu na start biznesu ekologicznego. Jednak pierwsze lata działalności firmy mocno zweryfikowały nasz optymizm. Mieliśmy przecież do czynienia z globalnym kryzysem, który spowodował, że ludzie zaczęli mocniej oszczędzać, a produkty ekologiczne zdawały się być dobrem luksusowym, o którym i tak nic nie było wówczas wiadomo. Na szczęście, przez ostatnie lata trendy proekologiczne wróciły ze zdwojoną siłą. Zdajemy sobie sprawę, że obecnie powstaje wiele nowych firm z żywnością bio, jednak my mamy dużą przewagę nad nową konkurencją. Mimo trudnych początków, mieliśmy sporo czasu na spokojną ekspansję. Zdążyliśmy już się rozwinąć i jest nam łatwiej. ...