Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
S&S POLTRANS
przez szybki@, 2015-04-27 17:57:52
Pracuję w tej firmie 2 miesiące i jak na razie jest OK. Dużo wymagają ale płacą nie najgorzej, na czas i zgodnie z umową. Firma dba o auta i w końcu normalni ludzie i normalna jazda bez expresów. Jak ktoś chce to polecam.

Ceresit Sp. z o.o
przez Zenon, 2014-12-02 18:56:21
Bardzo solidna firma. Polecam

BPO management
przez ZigiX, 2017-09-18 08:52:37
Jest ok. Duzo sie nauczylem i poznalem fajnych ludzi. Szkoda, tylko ze najnizsza krajowa, ale praca lekka, wiec nie ma co marudzic. Mozna awansowac po kilku miesiacach. Bez zarzutu jak dla mnie i polecam te firme. :)

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Malwina Młynarczyk - Persona-Direktservice GmbH"
"Wywiad z Joanna Patela - Persona-Direktservice GmbH"
Czym zajmuje się państwa firma? Firma Persona-Direktservice jest niemiecką agencją zatrudnienia, która pomaga pracownikom z Polski znaleźć pracę w Niemczech, a następnie zajmuje się ich kompleksową obsługą na miejscu. Siedzibę główną naszej firmy znajduje się w Niemczech w okolicach Hanoweru, w miejscowości Hildesheim. Dla wygody kandydatów otworzyliśmy również nasze biuro w Polsce we Wrocławiu, w którym przeprowadzamy spotkania rekrutacyjne.
Za co klienci cenią wasze usługi? Ponieważ jesteśmy agencją zatrudnienia naszymi klientami są oprócz firm niemieckich, również kandydaci poszukujący pracy. Firmy niemieckie, jak i kandydaci doceniają nas przede wszystkim za wysoką jakość naszych usług. W przeciwieństwie do wielu agencji nie idziemy na ilość. Dla firmy niemieckiej oznacza to jak najlepsze dopasowanie pracownika do danego stanowiska pracy. Z każdym z kandydatów staramy się spotkać osobiście, aby dokładnie wybadać czy jest to odpowiednia osoba na dane stanowisko.  Dbamy również o standardy rekrutacji i relacje z kandydatami - przekazujemy informacje zwrotne o poszczególnych etapach rekrutacji, precyzyjnie informujemy o warunkach zatrudnienia i stanowisku pracy i gdy jesteśmy pewni, że będzie odpowiednim kandydatem na dane stanowisko często robimy wszystko co w naszej mocy, aby mógł rozpocząć pracę w danej firmie niemieckiej. Po zatrudnieniu pracownicy mogą liczyć na pomoc naszego niemieckiego biura, we wszystkich kwestiach związanych z zatrudnieniem i zakwaterowaniem.     ...
"Wywiad z Aleksandra Kowal - Euro Bank S.A."
Eurobank został założony ponad dekadę temu przez polskiego przedsiębiorcę – Mariusza Łukasiewicza i szybko stał się rozpoznawalny i wybierany przez klientów. Na czym opiera się Państwa sukces? Eurobank zaistniał na rynku dzięki oryginalności i łamaniu schematów w myśleniu o usługach bankowych. Ideą założyciela było stworzenie banku „po drodze”, dostępnego w miejscach, w których klienci często przebywają i będącego do ich dyspozycji w dogodnym dla nich czasie. Nasza marka szybko stała się rozpoznawalna i wybierana przez klientów ze względu na prostotę i szybkość realizowania usług.
Wprowadzili Państwo jako pierwsi na polski rynek wiele unikalnych rozwiązań w sektorze bankowym. Proszę o nich opowiedzieć. Jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy karty płatnicze wydawane od ręki w oddziale, sieć wpłatomatów online oraz token GSM - nowoczesne zabezpieczenie bankowości internetowej. Obecnie proponujemy naszym klientom użyteczną aplikację mobilną, bankowość internetową w technologii RWD, a także płatności zbliżeniowe telefonem.
Dlaczego powinniśmy wybrać właśnie eurobank? Co Państwa wyróżnia spośród firm konkurencyjnych? Zdecydowanie wyróżnia nas jakość obsługi klienta, co potwierdzają liczne rankingi i wyróżnienia. Cieszy nas fakt, iż klienci doceniają naszą pracę. Liczymy się z głosem naszych odbiorców dlatego stworzyliśmy zespół, który je zbiera, analizuje, a następnie wdraża rozwiązania mające usprawnić nasze funkcjonowanie. ...
"Wywiad z Katarzyna Kern - OTCF"
Przez 15 lat Państwa marka ekspresowo pokonała drogę od dystrybutora sprzętu sportowego do liczącego się na polskim rynku producenta, z ambicjami międzynarodowymi. Co wpłynęło na tak szybki rozwój firmy? Biznes i sport działają na podstawie podobnych mechanizmów. W początkowej fazie prowadzenia firmy naszemu założycielowi, Igorowi Klai, bardzo pomogło zrozumienie tych zależności. Determinacja i wytrwałość są decydujące, zwłaszcza w trudnych momentach, bo tak jak w sporcie, sukces naszej firmy okupiony był długimi przygotowaniami i niejedną porażką.
Obecnie produkty 4F można znaleźć w ponad 160 sklepach własnych, a także w ponad 500 profesjonalnych sklepach sportowych. Czy kluczem do sukcesu firmy jest sieć sprzedaży? Najważniejsze to podążać za rynkiem. W tej branży jest bardzo dużo czynników wpływających na wyniki: sezonowość, moda, jakość, zarządzanie zapasami. Żeby utrzymać się na rynku, trzeba zaspokoić cztery sezony. Mamy ofertę dla sportowców wyczynowych, pasjonatów sportu, uprawiających sport nieregularnie i dla tych, którzy po prostu chcą mieć sportowe ubrania w szafie. Trzeba mieć dobry jakościowo i atrakcyjny wizualnie produkt, ale do jego stworzenia potrzebny jest sztab wykwalifikowanych osób – projektantów, technologów, sprzedawców. W firmie oddzieliliśmy działy odzieży męskiej i damskiej, mamy także osoby wyspecjalizowane w tworzeniu konkretnych elementów garderoby, np. butów. Na co dzień poszczególne zespoły przygotowują kolekcję detaliczną, przeznaczoną do sklepowego obiegu, jak i stroje dla kadry olimpijskiej. Z myślą o nich w 2015 roku powstał projekt 4F Creative Team, umożliwiający realizację autorskich pomysłów projektantów. Zadaniem konkursowym było stworzenie kolekcji „Odzież sportowa przyszłości”. Z kilkunastu otrzymanych projektów, jury wybrało 2 prace. Nagrodą dla młodych projektantów było uszycie autorskich kolekcji wraz z realizacją profesjonalnych sesji zdjęciowych na koszt firmy. Projekty zostały także zaprezentowane szerszej publiczności w Warszawie, podczas organizowanego w grudniu Press Day marki 4F. Poprzez takie działania staramy się stymulować kreatywność naszych pracowników i uwzględniać ich indywidualny charakter artystyczny. Największym sukcesem jest dobieranie właściwych ludzi. Tylko osoby o szczególnych predyspozycjach są w stanie realizować cele firmy. Poskładanie zespołu z indywidualistów jest wyzwaniem. Nam się udało i to dlatego marka 4F jest dziś tam gdzie jest. Spółka OTCF rozwija się niesamowicie pod kątem zatrudnienia. W ubiegłym roku zwiększyliśmy liczbę pracowników o około 20%, obecnie mamy otwartych około 40 rekrutacji. Wierzymy w zasadę, że dojrzali menadżerowie otaczają się profesjonalistami w swoich obszarach i działają na zasadzie zaufania do nich. ...