AK Media Dystrybucja
przez Gdańsk, 2014-08-27 11:14:17
Ogólnie ze mną było tak, że najpierw przyjąłem zlecenie na plakatowanie, bo bardzo szybko zadzwonili po mojej rejestracji na roznoszenieulotek, kilka dni później dopiero jakoś trafiłem na tę stronę i bardzo się przestraszyłem czytając te opinie. No ale zlecenie trzeba było wypełnić, wycofać się nie można. Więc plakatuję dalej, zdjęcia wysyłam na bieżąco, wszystko spoko. Po wykonanym zleceniu chcieli, żebym jeszcze raz im dokumenty wysłał, a więc wysłałem. Od tego czasu 6 dni i pieniążki ładnie pięknie na konto wpłynęły :) I to więcej, niż miało być :). Ogólnie jedno, do czego się mogę przyczepić to jest to, że każą w jakichś instytucjach, uczelniach plakatować, co niestety często jest niewykonalne. A tak to polecam :)
PS: Aha i nie polecam osobom słabszym/dziewczynom, bo z reguły ulotek/plakatów jest bardzo dużo.

AK Media Dystrybucja
przez ulotkarz, 2014-12-15 13:29:55
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z firmą AK Media. Wypłacają pieniądze po kilku dniach od przesłania raportów i dokumentów. 100% Pewna firma.

AK Media Dystrybucja
przez Kolporter, 2016-10-01 18:51:33
Pracowałem w firmie AK Media Dystrybucja, wykonałem wszystko zgodnie ze zleceniem i otrzymałem wynagrodzenie nawet wcześniej niż było to określone w umowie. Można też zarobić dobre pieniądze - dodatkowy plus - to umowa - większość firm z tej branży zatrudnia "na dziko" bez umowy - nie wypłacając potem wynagrodzenia.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aniela Hejnowska - Groupon"
Od kilku lat Państwa firma radzi sobie na rynku z dużymi sukcesami. Jak wspominają Państwo swoje początki? Groupon przeszedł ogromną transformację – od start-up’u opartego na modelu zakupów grupowych przeobraziliśmy się w dojrzały e-commerce. W początkowej fazie rozwoju byliśmy świadkami spektakularnego wzrostu, który w konsekwencji umożliwił nam objęcie pozycji lidera. To co pozwoliło nam wypracować tak silną pozycję to umiejętność dostosowywania się do zmieniających się potrzeb klientów, know-how i zmotywowany zespół. Mimo że obecnie jesteśmy dojrzałą organizacją, start-up’owy duch jest nadal istotnym elementem kultury organizacyjnej Groupon.
Co sprawia, że klienci zaczęli interesować się okazyjnymi ofertami, a firmy, które wzorują się na Grouponie pojawiają się coraz częściej? Prognozy na 2015 rok zakładają nawet 25% wzrost wartości sprzedaży internetowej w Polsce, co plasuje rynek e-handlu na pozycji jednego z najszybciej rozwijających się w Unii Europejskiej. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm chce zaistnieć w Internecie. Jest to słuszny kierunek, ponieważ rola e-commerce rośnie dynamicznie i daje możliwości dotarcia do nowych grup klientów zarówno dla nowych, jak i istniejących już na rynku firm. Należy pamiętać o tym, że rozpoczęcie działalności online wymaga wiele pracy, kompleksowych i zintegrowanych rozwiązań w wielu kanałach oraz wiąże się ze znacznymi kosztami. Obecnie sprawna strona, funkcjonalny sklep internetowy, nowoczesna logistyka czy szybkie metody płatności to standard, który pozwala sprostać oczekiwaniom klientów i umożliwia zdobywanie nowych. Nie wszystkie firmy są jednak przygotowane na taką inwestycję lub nie mają wystarczającej wiedzy w tym zakresie. Groupon jako platforma skupiającą oferty z różnych branż, zapewnia te wszystkie elementy swoim partnerom biznesowym oraz łączy je ze skuteczną promocją i wsparciem marketingowym. Jednocześnie, klienci przestali patrzeć na poszczególne elementy naszej oferty. Liczy się zakup usługi lub towaru jako całościowy proces, który ma być dla klienta spójny, łatwy i przyjemny. ...
"Wywiad z Agnieszka Kozakiewicz - GoWork.pl"
GoWork.pl bardzo ewoluował od momentu swojego powstania - opisz najważniejsze dla firmy momenty. Każdy moment w życiu firmy jest ważnym i przełomowym momentem, niezależnie od jego konsekwencji. Powstanie strony internetowej, pozyskanie pierwszych klientów w Polsce jak i w Niemczech, otworzenie pierwszego oddziału regionalnego to są pewne filary działalności. Dzięki konsekwencji i wytrwałości  staliśmy się pionierami w wielu płaszczyznach na rynku pracy. Współpracujemy z licznymi klientami i firmami z całej Polski. Naszą stronę miesięcznie odwiedza 2 mln osób - dla porównania warszawskie metro dziennie przewozi pól miliona pasażerów. Dział kadrowy odpowiada za poprawne rozliczenie ok 1000 osób, które współpracują z nami już od lat. Nasi lektorzy i nauczyciele w samym roku 2015 podzielili się wiedzą z ok 10 tys. osób, które uzyskały nowe kwalifikacje i nowe umiejętności. Jako firma usługowa cały czas musimy wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów.
Wszystko zaczęło się od pośrednictwa pracy. Teraz pośrednictwo odbywa się głównie na rynek niemiecki - jak teraz funkcjonuje ten dział? Obecnie Dział Niemiecki, który zajmuje się zarówno rekrutacją jak i obsługą klienta niemieckojęzycznego jest jednym z najliczniejszych działów. Z roku na rok umacniamy swoją pozycje na tym rynku, budujemy bazę zaufanych i zadowolonych klientów. Sprawiamy, że współpraca z nami jest efektywną i wartościową współpracą. ...
"Wywiad z Sandra Raś - Jobxion Poland Sp. z o.o."
Jobxion to Agencja rekrutująca do pracy w Holandii. Czy rekrutujecie do każdej branży? Usługi rekrutacyjne świadczymy wyłącznie dla sektora budowlanego i w tym tkwi nasza siła. Bardzo dobrze znamy rynek pracy w branży budowlanej, dzięki czemu mamy stałych Klientów i pracowników, z którymi współpracujemy długie lata.   Formalnie rzecz biorąc świadczymy usługi rekrutacyjne dla naszego Oddziału holenderskiego Jobxion Vakmensen BV, z którym de facto rekrutowani przez nas kandydaci podpisują umowę o pracę. Przynależność do NBBU (Holenderskiego Stowarzyszenia Agencji Pośrednictwa Pracy i Tymczasowego Zatrudnienia) gwarantuje, iż jesteśmy firmą rzetelną i przestrzegająca przepisów dotyczących zatrudnienia pracowników tymczasowych w Holandii.
Ile pracowników zatrudniacie na projektach w Holandii? Obecnie zatrudniamy około 450 osób, z czego ponad 100 jest z Polski.
Jak długo działacie na rynku usług rekrutacyjnych? W Holandii firma jest zarejestrowana od ponad 11 lat, w Polsce działamy już ponad 2 lata.
Jakie były początki firmy w Polsce? Jeśli chodzi o początki działalności w Polsce to wspominam ten okres jako bardzo ekscytujący i pełen wyzwań.  Byłam w Polsce pierwszym pracownikiem. Do moich zadań należało rozpoznanie rynku polskiego, budowa bazy od podstaw i oczywiście rekrutacja. Pierwsze rekrutacje przyniosły wiele emocji - po dwóch miesiącach wysłałam do pracy dwóch hydraulików. Rekrutacja okazała się na tyle efektywna, że panowie współpracują z nami do dzisiaj! Na początku firma rozkręcała się powoli, bo nie byliśmy przekonani, czy warto inwestować w rynek polski. Jednak przekonało nas duże zainteresowanie naszą ofertą i konkurencyjnymi warunkami zatrudnienia. Polacy chcieli wyjeżdżać do pracy za granicą, a szczególnie pozytywnie nastawieni byli do pracy w Holandii. Już po kilku miesiącach, w szczycie sezonu, do pracy wyjechało 50 panów.   W sierpniu 2015 roku założona została spółka Jobxion Poland sp. z o. o. i otworzyliśmy pierwsze biuro. Obecnie mamy 5 oddziałów i rekruterów każdym regionie Polski.     ...