QUIZA
przez Maciej N, 2014-10-20 16:10:24
Gorąco polecam. Ciekawa praca z fajnym produktem. Jedna z niewielu w Polsce firm z branży bananów. Wynagrodzenie zawsze na czas. Brygadzista wymagający ale w dzisiejszych czasach gdy nie pracujesz to nie zarabiasz. Nauczyłem się wiele dobrego a przede wszystkim dyscypliny. Super praca na lato.

Newag S.A.
przez dog, 2014-11-04 10:01:05
Na produkcji zarabiam nie dużo, ale z nadgodzinami idzie przeżyć. Tyle ze praca ciekawa i brygadzista nawet ok.

ArjoHuntleigh Polska Sp. z o.o.
przez f3, 2015-05-10 13:59:12
Wszystko fajnie,ale nikt nie odniósł się do spraw finansowych np.podstawa produkcja premia,lub ile zarabia taki brygadzista pozdrawiam

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Agata Berndt-Wazelin - ZL Nałęczów Zdrój"
Na początek proszę powiedzieć, czy Cisowianka i Nałęczów Zdrój to całkiem osobne podmioty, czy może wchodzą w skład większej grupy, a różnica polega na miejscu wydobycia? Obie marki – Cisowianka i Nałęczów Zdrój – należą do firmy ZL Nałęczów Zdrój. Obie butelkowane są w tym samym zakładzie butelkującym znajdującym się w Drzewcach koło Nałęczowa i pochodzą z pokładów wód nałęczowskich. Miejsca, z których są wydobywane leżą około 150 metrów od siebie. Różnica polega na głębokości wydobycia wody, a co za tym idzie na jej składzie mineralnym. Nałęczów Zdrój jest wodą o nieco niższej mineralizacji niż Cisowianka.  
Konsumenci mają w czym wybierać, to mocno nasycony rynek. Co wyróżnia Was od konkurencji? Cisowianka to naturalna woda mineralna o średnim poziomie mineralizacji. Idealna dla całej rodziny, na każdą okazję. Butelkowana w jednym z najnowocześniejszych zakładów butelkujących na świecie, gdzie poziom specjalizacji i dbałości o bezpieczeństwo jest niezwykle wysoki. W ZL Nałęczów Zdrój ogromną wagę przykładamy do poszanowania natury. Nasze wody butelkujemy w sposób pozwalający w pełni zachować ich naturalne cechy, którymi woda została obdarzona przez naturę. Szacunek dla środowiska i ekologia przyświeca całości naszych działań i pracy w zakładzie. Wszelkie rozwiązania w nim zastosowane mają na celu jak najmniejszą ingerencję w środowisko i otaczającą nas przyrodę. Cisowianka jest marką bardzo mocno słuchającą swoich konsumentów. Staramy się wyjść naprzeciw ich potrzebom i stąd na przykład tak szeroka gama opakowań oraz rodzajów nasycenia wody CO2; w naszej ofercie. Ważną cechą, na którą nasi konsumenci zwracają uwagę jest też stosunek jakości do ceny. Ceny Cisowianki są bardzo dobre, a jakość wody wysoka. Często na rynku widzimy dużo droższe, a gorsze jakościowo na przykład wody źródlane. Ewenementem na rynku jest nasza Cisowianka Perlage – woda musująca, która stworzona została jak idealna towarzyszka spotkań przy stole. Jest to produkt wypełniający niszę na rynku, gdzie dotychczas nie było wody w pięknym opakowaniu o unikalnych cechach wręcz poprawiających odczuwanie smaku potraw i idealnie komponującej się z winami i nawet najdelikatniejszymi daniami.   ...
"Wywiad z Robert Pstrągowski - ARMET-BIS SP. Z O.O. - Szemud"
Historia firmy Armet Bis sięga roku 1996. Jakie momenty były kluczowe dla jej rozwoju? Naszą działalność rozpoczęliśmy w czerwcu 1996 roku. Od początku zajmujemy się produkcją mebli, wyznaczając nowe kierunki rozwoju w naszej branży. Dostarczamy najwyższej jakości meble do przestrzeni biznesowych i komercyjnych. W procesie produkcji korzystamy z nowoczesnych technologii i innowacyjnych rozwiązań. W chwili obecnej większość naszych projektów jest realizowana dla sektora B2B. Kluczowym momentem dla naszej firmy było wejście na rynki zagraniczne. [więcej informacji na temat historii firmy można znaleźć na stronie http://www.armetbis.pl/armet-bis-o-nas/historia-firmy/]    
Państwa produkty  i usługi dostępne są nie tylko na terenie kraju, ale również za granicą.  Co wyróżnia Armet Bis od konkurencji i pozwoliło na osiągniecie takiego sukcesu? Przy realizacji projektów współpracujemy z partnerami z całego świata. Mamy dzięki temu gwarancję, że nasz łańcuch dostaw działa bez zarzutu Do produkcji używamy najlepszych materiałów i nowoczesnych technologii. Dbamy o naszych Klientów nie tylko do momentu odbioru mebli ale stawiamy na serwis posprzedażowy. ...
"Wywiad z Aleskandra Szewczyk - Bracia Bertrand"
BERTRAND istnieje na rynku od 1969 roku. Jak wyglądały początki firmy? BERTRAND jest jedną z najstarszych marek stolarki okiennej i drzwiowej w Polsce. Historia czyni ją wiarygodną marką stolarki okiennej i drzwiowej. W 1969 roku powstał Zakład Stolarski. Na początku zakład zatrudniał 15 osób, a zwiększając swoją działalność przekształcił się w większe przedsiębiorstwo. W 1992 roku na ulicy Wejherowskiej 12 w Luzinie powstała pierwsza hala. W 2000 roku została założona firma Bracia BERTRAND Spółka Jawna z siedzibą w Wejherowie. Spółkę założyli bracia Jacek Bertrand i Krzysztof Bertrand. Rozwój marki został wsparty poprzez wprowadzenie nowoczesnego zarządzania, innowacji i spójnej strategii biznesowej. W 2005 roku dochodzi do połączenia firmy PPHU BERTRAND z BRACIA BERTRAND Spółka Jawna. 
Jakie korzyści to ze sobą niosło? Od tamtego czasu Firma rozszerzyła rynki zbytu nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Sukcesywnie, dzięki dużym inwestycjom został rozszerzony zakres produkcji, wprowadzono szereg innowacyjnych rozwiązań zarówno w sferze produkcji jak i samych wyrobów.  ...