Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

KAMBIT.PL S.C.
przez Piotrek, 2017-02-20 09:38:50
Poleca, naprawdę fajny zespół. Zarobki przyzwoite.

Fixemer Logistics GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce
przez Speditor, 2017-02-24 08:29:37
Miła atmosfera, bez ciśnienia. Spoko zarobki.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Cierlik - Eurotronic Sp. z o.o."
Jakie były początki Państwa firmy? Eurotronic Sp. z o.o. to firma z kapitałem prywatnym, która powstała w 1994 r. jako partner firmy Datastream Systems, Inc. przejętej w 2006 r. przez Infor Global Solutions – amerykańskiego potentata na rynku dostawców oprogramowania dla przedsiębiorstw. Od początku działania Eurotronic systematycznie rozbudowuje kompetencje na polu projektowania, tworzenia i wdrażania rozwiązań z zakresu informatyki i automatyki.
Skąd pomysł na założenie przedsiębiorstwa w tej branży? Firma powstała na fali burzliwego rozwoju rynku IT w przekształcającej się Polsce oraz znacznego zapotrzebowania na wsparcie informatyczne firm w zakresie systemów CMMS i EAM.
Proszę powiedzieć naszym użytkownikom, na czym dokładnie polegają świadczone przez Państwa usługi? Podstawową działalnością Eurotronic jest dostarczanie światowej klasy, innowacyjnych rozwiązań informatycznych w następujących obszarach: 1. zarządzania majątkiem; 2. automatyki budynkowej; 3. monitoringu zużycia mediów; 4. poprawy efektywności energetycznej. Eurotronic świadczy także profesjonalne usługi w zakresie doradztwa, wdrożeń, serwisu i szkoleń w wyżej wymienionych obszarach. ...
"Wywiad z Aniela Hejnowska - Groupon"
Od kilku lat Państwa firma radzi sobie na rynku z dużymi sukcesami. Jak wspominają Państwo swoje początki? Groupon przeszedł ogromną transformację – od start-up’u opartego na modelu zakupów grupowych przeobraziliśmy się w dojrzały e-commerce. W początkowej fazie rozwoju byliśmy świadkami spektakularnego wzrostu, który w konsekwencji umożliwił nam objęcie pozycji lidera. To co pozwoliło nam wypracować tak silną pozycję to umiejętność dostosowywania się do zmieniających się potrzeb klientów, know-how i zmotywowany zespół. Mimo że obecnie jesteśmy dojrzałą organizacją, start-up’owy duch jest nadal istotnym elementem kultury organizacyjnej Groupon.
Co sprawia, że klienci zaczęli interesować się okazyjnymi ofertami, a firmy, które wzorują się na Grouponie pojawiają się coraz częściej? Prognozy na 2015 rok zakładają nawet 25% wzrost wartości sprzedaży internetowej w Polsce, co plasuje rynek e-handlu na pozycji jednego z najszybciej rozwijających się w Unii Europejskiej. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm chce zaistnieć w Internecie. Jest to słuszny kierunek, ponieważ rola e-commerce rośnie dynamicznie i daje możliwości dotarcia do nowych grup klientów zarówno dla nowych, jak i istniejących już na rynku firm. Należy pamiętać o tym, że rozpoczęcie działalności online wymaga wiele pracy, kompleksowych i zintegrowanych rozwiązań w wielu kanałach oraz wiąże się ze znacznymi kosztami. Obecnie sprawna strona, funkcjonalny sklep internetowy, nowoczesna logistyka czy szybkie metody płatności to standard, który pozwala sprostać oczekiwaniom klientów i umożliwia zdobywanie nowych. Nie wszystkie firmy są jednak przygotowane na taką inwestycję lub nie mają wystarczającej wiedzy w tym zakresie. Groupon jako platforma skupiającą oferty z różnych branż, zapewnia te wszystkie elementy swoim partnerom biznesowym oraz łączy je ze skuteczną promocją i wsparciem marketingowym. Jednocześnie, klienci przestali patrzeć na poszczególne elementy naszej oferty. Liczy się zakup usługi lub towaru jako całościowy proces, który ma być dla klienta spójny, łatwy i przyjemny. ...
"Wywiad z Marek Luberda - P.T. Energopiast"
Czym dokładnie zajmuje się Energopiast? Świadczymy usługi nastawione na uzyskanie optymalnych rozwiązań przynoszących naszym klientom korzyści ekonomiczne, prawne i społeczne. Sukces firmy to działalność czterech odrębnych zakładów: Zakład Izolacji Akustycznych zajmuje się wykonywaniem analiz, projektowaniem, produkcją i montażem zabezpieczeń wibroakustycznych ograniczających emisję hałasu do środowiska naturalnego znajdującego się w otoczeniu zakładów przemysłowych oraz środowiska pracy na ich terenie. Zakład posiada własne biuro projektowe, komórkę badawczo rozwojową (B+R) oraz własne laboratorium dźwięku. Zakład Robót Ogólnobudowlanych, który specjalizuje się w generalnym wykonawstwie, remontach i modernizacjach obiektów energetycznych, przemysłowych i budownictwa ogólnego. Zakład Transportu Taśmowego dysponuje kompetencjami, które pozwalają na utrzymanie w pełnej sprawności technicznej przenośniki taśmowe naszych klientów. Ponadto jest bezpośrednim importerem i wyłącznym dystrybutorem taśm przenośnikowych marki CONVI. Zakład wyposażony jest w specjalistyczny sprzęt, między innymi w prasy oraz linie do progowania, który pozwala na wulkanizację taśm i progów metodą „na gorąco”. Zakład Usług Gospodarczych, od którego wszystko się zaczęło. Świadczy usługi porządkowe (tzw. HOUSEKEEPING) w zakładach pracy, obiektach przemysłowych i użyteczności publicznej zarówno wewnątrz budynków jak i na przyległych terenach zielonych. Utrzymuje również budynki w odpowiednim stanie technicznym poprzez drobne remonty, naprawy i usługi konserwatorskie. ...