Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
FAbryka Mebli Gabi, JErczynscy
przez Andrzej, 2017-09-12 20:40:49
Zarobki trochę wyższe niż w okolicznych firmach i wszystko na legalu. Polecam.

J. Fryderyk
przez Zadowolona, 2017-09-08 15:46:50
Ja polecam, bardzo dobrze szkolą pracowników, fajna atmosfera w pracy. Faktycznie regionalna zna się na tym co robi potrafi przekazywać wiedzę , którą zdobyła przez lata pracy. Wypłatę zawsze miałam na czas.

TSC Poland Sp. z o.o.
przez Ceglasty, 2017-09-18 07:00:41
Pensje na czas, fajna atmosfera jetem zadowolony.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Artur Kapacki - TELMON"
Na stronie internetowej reklamujecie się między innymi hasłem "agenci do najbardziej skomplikowanych zadań". Co się za tym kryje? Zajmujemy się telesprzedażą oraz obsługą klienta. Specjalizujemy się głównie w przeprowadzaniu kampanii sprzedażowych i obsługowych IN/OUT dla branży bankowej, ubezpieczeniowej i multimedialnej.
Pięć lat na rynku wystarczyło do ugruntowania swojej pozycji? Dokładnie tak. Telmon powstał w 2011 roku w Łodzi. Od początku postawiliśmy na świadczenie usług call center dla bankowości i ubezpieczeń. Zaczynaliśmy od kilkudziesięciu stanowisk, a dziś zatrudnionych jest u nas pół tysiąca konsultantów, którzy pracują w dwóch lokalizacjach – w Łodzi i Toruniu. Dowodem na efektywne zarządzanie spółką jest przyznanie Telmon prestiżowej nagrody Gazeli Biznesu za rok 2014 i 2015.  
Kto jest Waszym klientem? W portfolio firmy znajdują się prestiżowi klienci, tacy jak mBank, AIG, Alior Bank, Proama, Citi Bank czy Netia. Nasi klienci to w większości banki i ubezpieczyciele. W ofercie mamy kampanie związane zarówno ze sprzedażą produktów, jak również z procesem informacyjnym oraz wsparciem klienta. To, że te dwie branże przeważają, nie znaczy, że nie obsługujemy przedsiębiorstw z innych sektorów. Pracujemy też dla firm energetycznych, telekomunikacyjnych i innych. ...
"Wywiad z Szymon Benda - GALTON"
Jak wyglądały początki firmy Galton Nieruchomości w 2012 roku? Początki jak w każdej firmie były trudne, jednak dzięki wytrwałości i konsekwencji działamy prężnie na rynku od 4 lat i wciąż się rozwijamy.
Z jakimi trudnościami na rynku nieruchomości mierzyli się Państwo na początku? Do najbardziej wymagających zadań należało przede wszystkim znalezienie i przeszkolenie profesjonalnej kadry. Dużym wyzwaniem było również pokazanie klientom, na czym polega praca pośrednika nieruchomości i przekonanie ich, że dzięki naszemu doświadczeniu oraz wiedzy, możemy być dla nich wiarygodnym i godnym zaufania partnerem.
Na stronie internetowej firmy czytamy, że kierują się Państwo słowami Sama Waltona „There is only one boss – the customer (...)” (jest tylko jeden szef – klient – przyp. red.)... Sam Walton to twórca Wal-Martu, największej sieci sklepów detalicznych w Stanach Zjednoczonych. Jest również autorem wielu książek, a każda z nich to kapitalna lekcja biznesu! W 100% zgadzam się z jego twierdzeniem, że najważniejszą osobą jest właśnie klient oraz jego zadowolenie z profesjonalnie realizowanych przez nas usług. Dbamy o to, aby klienci byli naszymi partnerami, gdyż wiemy, że razem dojdziemy dalej. Dzięki takiemu podejściu nasi klienci chętnie nawiązują z nami ponowną współpracę i polecają swoim znajomym. Niezmiernie ważny dla nas jest również profesjonalizm wynikający z wieloletniego doświadczenia i szerokiej wiedzy naszych pracowników. Dlatego też ciągle podnosimy nasze kwalifikacje zawodowe, aby dopasować je do wymagań naszych Klientów. W codziennej pracy kierujemy się również zasadą Love what you do, do what you love. Wychodzę z założenia, że tylko wówczas kiedy robimy to, co kochamy i co sprawia nam przyjemność – jesteśmy w stanie dać z siebie wszystko, a tego wymaga od nas nasza praca.         ...
"Wywiad z Karolina Kubiak - WOOL STAR"
Na Państwa stronie czytamy: „Na początku było 4 pracowników...”. Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Po pierwsze uruchomienie linii produkcyjnej kilka miesięcy po rozpoczęciu działalności firmy. Istotne było również otrzymanie Certyfikatu Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych Produktów Leczniczych, co wiązało się z koniecznością utrzymania najwyższych standardów produkcyjnych. Wspomnieć należy naszą najgłośniejszą kolekcję Orchidea by Arkadius, według projektu światowej sławy projektanta mody. W 2015 r. z kolei dokonaliśmy rebrandingu firmy – zmieniło się logo i przekaz reklamowy. Nasi klienci zaczęli zwracać się do nas ze swoimi problemami ze snem, poszukiwali rozwiązań, które polepszą jakość snu. Zauważyliśmy, że potrzebują więcej informacji na temat zdrowego trybu życia i wpływu jaki zdrowy sen ma na funkcjonowanie całego organizmu. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom zdecydowaliśmy się rozbudować ofertę o porady na temat zdrowia.
Co wpływa na wysoką pozycję firmy WOOL STAR w branży? Przede wszystkim zaufanie klientów. Działamy już 15 lat. Nasi klienci nie zawiedli się na nas. Polecają nas i sami do nas wracają. Nasze produkty mają wieloletnie gwarancje i bardzo długo służą swoim użytkownikom. Nam z kolei daje to impuls do wprowadzania na rynek nowych produktów i innowacji, które podnoszą jakość snu i są atrakcyjne dla naszych klientów. ...