Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
M.S Telekom
przez Marek, 2014-08-29 13:20:30
Pracuje w Olsztynie jako telemarketer w domu. Firma wypłacalna... spoko

Metalzbyt
przez E, 2014-09-01 13:58:51
Firma Metalzbyt jest ok. Pracowałam ok 4 lat. Wyjechałam z Olsztyna. Atmosfera jest naprawdę super,
Pobory uzależnione od miesięcznego wyniku . Składają się z podstawy zaszeregowania plus prowizja. Są różne stanowiska więc różne stawki. Ja byłam doradcą klienta zarabiałam od 2500złdo 3500zł w okresie letnim. Niestety trzeba być dobrym technicznie. Firma z dobrymi ambicjami. Nikogo nie oszukuje. Bezpieczna i jak za moich czasów było, punktualnie wypłacane pobory. Były też dodatki za szczególne osiągnięcia/nagrody/.

Giulietta / WGN Toruń
przez Kaska, 2014-10-14 16:47:12
Zupełnie nie rozumnie tych opinii w zeszły weekend pracowałam razem z koleżanką na Evencie i pieniądze już mam na koncie. Jest to moja 3 praca dla tej firmy ostatnio czekałam 30 dni, ale tak było w umowie. Praca bardzo przyjemna i dobrze płatna :) , oby więcej takich akcji w Olsztynie.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Badanie Barometr zawodów, które zostało przeprowadzone w Olsztynie oraz w pozostałych powiatach województwa warmińsko-mazurskiego we wrześniu 2016 r., dostarczyło wielu cennych informacji w kontekście perspektyw rozwoju tutejszego rynku pracy. Jak się okazuje, prognozy dla ekonomistów nie są najlepsze. Ekonomista – zawód nadwyżkowy w Olsztynie Ekon...
Czytaj więcej >>
Olsztyn jest stolicą województwa warmińsko-mazurskiego i jednocześnie bardzo dynamicznie rozwijającym się miastem. To jeden z najważniejszych w kraju ośrodków przemysłu oponiarskiego, drzewnego i meblarskiego, spożywczego oraz odzieżowego. Bardzo dobrze prosperują tu też firmy działające w branży transportowej, poligraficznej oraz budowlanej. Syste...
Czytaj więcej >>
Jak wynika z raportu opracowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie, stopa bezrobocia rejestrowanego w województwie warmińsko-mazurskim w grudniu 2016 r. wyniosła 14,2 proc., w samym zaś Olsztynie – nieco ponad 5 proc. Jedną z grup znajdujących się w najtrudniejszej sytuacji są kobiety. Dlaczego tak się dzieje i na jakie propozycje zatrudnie...
Czytaj więcej >>
Osoby osadzone w więzieniach i w aresztach śledczych w całej Polsce, mają szansę na resocjalizację w ramach podjęcia pracy zawodowej. Takie możliwości daje im między innymi program rządowy „Praca dla więźniów”. W Olsztynie wkrótce pracę znajdzie około 100 skazanych. O programie rządowym „Praca dla więźniów” to program realizowany przez polski rząd,...
Czytaj więcej >>
Środki Krajowego Funduszu Szkoleniowego pozwalają wesprzeć działania z zakresu kształcenia ustawicznego. Ich dyspozytorami są Powiatowe Urzędy Pracy w całej Polsce. Okresowo organizują one nabór wniosków od beneficjentów tychże środków. Obecnie taki nabór trwa w PUP w Olsztynie. Informacja o naborze Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego poinformował z ...
Czytaj więcej >>
Olsztyńskie Targi Pracy
07 sierpień 2017
W całym kraju okresowo odbywają się targi pracy i przedsiębiorczości, których głównym celem jest skonfrontowanie ze sobą pracodawców i pracowników oraz udzielenie odpowiednich rad osobom poszukującym pracy, bądź chcącym się usamodzielnić, zakładając własną działalność gospodarczą. W kwietniu takie targi miały miejsce w Olsztynie. O olsztyńskich tar...
Czytaj więcej >>
Z początkiem wiosny 2017 roku Uniwersytet Warmińsko-Mazurski otworzył swoje podwoje dla odwiedzających młodych ludzi, którzy są wstępnie zainteresowani podjęciem dalszego kształcenia w tym miejscu. Uczelnia zaznacza, że nawet 99 proc. wszystkich studentów, którzy kończą studia na UWM w Olsztynie, znajduje pracę. Dzień Otwarty na UWM To już tradycja...
Czytaj więcej >>
W Olsztynie oraz w okolicznych miejscowościach działa Warmińsko-Mazurska Specjalna Strefa Ekonomiczna, w skrócie WMSSE. Obecnie planowane są w niej liczne inwestycje, dzięki którym w Olsztynie i w całej strefie powstaną nowe miejsca pracy dla pracowników. Nakłady inwestycyjne w 2017 roku Szacuje się, że nakłady inwestycyjne firm, które w I kwartale...
Czytaj więcej >>
Olsztyńskie Targi Pracy
05 lipiec 2017
Targi pracy odbywają się na wiosnę w wielu miastach w całej Polsce. Olsztyn nie jest tutaj wyjątkiem. Olsztyńskie Targi Pracy miały miejsce 11 kwietnia 2017 roku w Zespole Szkół Budowlanych w Olsztynie. O targach Data organizacji Olsztyńskich Targów Pracy zbiegłą się ze Światowym Dniem Walki z Bezrobociem. Była to idealna okazja na takie wydarzenie...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Zając - Grupa Progres Sp. z o.o."
Skąd w ogóle wziął się pomysł na założenie przedsiębiorstwa działającego w tej branży? Pomysł na założenie firmy zrodził się w 2002 roku, kiedy na polskim rynku było dosłownie kilka agencji pracy obsługujących głównie hipermarkety. Zacząłem się tej branży przyglądać, analizować obszary i procesy. Interesowałem się tym także z racji kierunku studiów – zarządzania, w ramach którego zgłębiałem też zarządzanie personelem. Równolegle analizowałem rynek oraz funkcjonujące już na nim podmioty, jak Adecco czy Work Service. Właśnie wtedy zrodziła się wizja, żeby pójść w tym kierunku, a nawet dalej – wejść w nowe, niezagospodarowane wówczas gałęzie, jak chociażby przemysł. W 2003 roku, gdy Progres już powstał, zwróciłem się w kierunku Niemiec i jednego, z funkcjonujących na tamtym rynku dużych podmiotów, dzięki czemu mogłem poznać funkcjonujący na zachodzie model. To była cenna lekcja, bo wszystko wskazywało na to, że tak za kilka lat będzie wyglądał rynek w Polsce.
Jak rozumieć Państwa dewizę - „Nowoczesne Usługi HR Dla Biznesu”? Dostarczamy usługi śledzące trendy na rynku i odpowiadające na potrzeby klientów. Oferta jest elastyczna, a wsparcie często zindywidualizowane. Co ważne, w działaniach uwzględniamy potrzeby zarówno klienta zewnętrznego, czyli firmy, jak i wewnętrznego – kandydata i pracownika, tworząc pomost łączący te dwie grupy. Do tego dochodzi unikatowe traktowanie relacji z klientami, które zdecydowanie jest naszym wyróżnikiem na rynku. ...
"Wywiad z Piotr Subko - MakoLab SA"
Od ponad 20 lat działacie Państwo w branży IT. Jak wyglądały początki firmy MakoLab? MakoLab jest na rynku nawet ponad 25 lat. Spółka, jeszcze pod nazwą MakoTypesetting, została zarejestrowana w 1989 r. także liczy tyle lat ile wolna Polska. Na początku firma oferowała wspomagane komputerowo usługi poligraficzne. Cztery lata później, już jako MakoLab rozpoczęła sprzedaż specjalistycznego oprogramowania naukowego oraz oprogramowania na zamówienie. Ważnym i przełomowym momentem był rok 2001, gdy MakoLab nawiązał współpracę z koncernem Renault i opracował na zamówienie system do zarządzania treścią typu CMS. Ta współpraca trwa do dziś, a MakoLab jest jednym z kluczowych dostawców rozwiązań informatycznych dla koncernu Renault-Nissan na całym świecie.
Rynek nowych technologii to nieustanna zmiana. Czy w ogóle można za tym nadążyć? Bycie „up-to-date” jest warunkiem koniecznym nie tyle do rozwoju ile do przetrwania na rynku usług informatycznych. Tempo zmian jest ogromne, a rozwiązania informatyczne znajdują coraz to nowe zastosowanie i oferują nowe możliwości. Doskonałym przykładem jest komunikacja marketingowa. Mamy przykłady rozwiązań (np. Snapchat), które w pół roku są w stanie upowszechnić się na całym świecie. Nagle okazuje się, że funkcjonowanie bez nich i niebranie ich pod uwagę np. w strategiach promocyjnych wyklucza dotarcie do istotnej części grupy docelowej. Naszego klienta oczekującego na propozycję skutecznych działań promocyjnych może nie interesować, że nie jesteśmy przygotowani na skorzystanie z danego narzędzia i może poszukać innego dostawcy usługi. Dlatego nadążanie za zmianami i trendami jest na rynku nowych technologii absolutnie wymogiem czasów. ...
"Wywiad z Krzysztof Zajkowski - Orange Logistics"
Kiedy Państwa przedsiębiorstwo rozpoczęło działalność i jakie zmiany zaszły od tej chwili? Firma Orange Logistics zadebiutowała w branży TSL w 2007 roku i jest doskonałym przykładem dynamicznie rozwijającego się podmiotu. Nasza historia jest bardzo ciekawa. Właściciel przedsiębiorstwa prowadził handel hurtowy drewnem budowlanym i na potrzeby działalności zakupił trzy ciągniki siodłowe z naczepami. Aby obniżyć koszty transportu i otrzymać możliwość przewozu ładunków na trasach powrotnych firma uzyskała Licencję Transportową Krajową. Dzięki temu nasi handlowcy zaczęli pozyskiwać klientów, którzy zlecali nam przewozy własnych towarów. Zainteresowanie okazało się na tyle duże, że byliśmy zmuszeni do powiększenia taboru ciężarówek; z czasem transport stał się główną częścią naszego biznesu. Na kolejnym etapie w zakres naszej działalności weszły również spedycja oraz przewozy międzynarodowe. Z biegiem czasu to właśnie w nich wyspecjalizowało się Orange Logistics i obecnie kursy zagraniczne generują 80 % przychodu firmy. Na ten moment dysponujemy flotą ponad 500 jednostek transportowych. Naszym największym kapitałem są jednak pracownicy. W trzecim kwartale bieżącego roku zatrudnialiśmy w naszym biurze ponad 180 wykwalifikowanych osób, zajmujących się m.in. finansami, administracją, handlem czy działalnością operacyjną. ...