Hotel Niedźwiadek Sp. z o.o.
przez pracownik, 2014-10-30 22:48:21
Odpowiedź na: [marcin F - 2014-10-28 16:31:44]:
Marcinie. Szukają kucharza, kelnera, barmana. Napisz maila do naszego dyrektora dyrektor@hotelniedzwiadek.pl, umów się na spotkanie i napewno się dogadacie co do współpracy. Dyrektor przemiły i pomocny. więcej odwagi ! :)

Ogólnopolska Szkoła Barmanów
przez Bad_Anders, 2014-11-07 13:21:53
Nie wiem, w jakich zajęciach uczestniczył Barman Obserwator, ale ja nie trafiłem na cwaniakującego prowadzącego, wręcz przeciwnie - O. był bardzo sympatyczny i wyluzowany. Samo szkolenie wspominam dobrze, choć zmieniłem branżę ;)

Sp. z o.o. Kr-3
przez Marta, 2015-04-15 15:34:23
ja np. awansowałam z barmanki na zastępcę kierowniczki :) fajniejsza kasa, więc warto się starać :)

Wpisy z naszego BLOGA:

Kraków to drugie co do wielkości miasto w Polsce liczące niespełna 800 tys. mieszkańców. Uznawane jest za miejsce przyjazne inwestycjom oraz bardzo atrakcyjne pod względem konkurencyjności biznesowej. Nie oznacza to jednakże, że jest wolne od problemu, jakim jest bezrobocie. Jak zatem sytuacja ta przedstawia się w stolicy Małopolski? Kraków z dobry...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Michał Pietruszewski - E.G.O POLSKA SP Z.O.O"
Jak wyglądały początki firmy E.G.O. W Polsce? Utworzenie zakładu w Polsce było związane z rozwojem w Łodzi klastera przedsiębiorstw AGD – producentów wyrobów gotowych jak i podzespołów. Dla firmy E.G.O. bardzo ważne jest bycie tam, gdzie są nasi klienci, dlatego polska lokalizacja wpisuje się doskonale w naszą strategię.
Jakie są kluczowe wartości firmy? Mimo że działamy w schemacie B2B, nasze rozwiązania techniczne ostatecznie trafiają do końcowego użytkownika urządzeń AGD. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że pod większością płyt ceramicznych kuchni różnych marek są elementy grzejne naszej produkcji, a za panelami sterowniczymi pralki znajduje się płytka drukowana elektroniki naszego pomysłu. Dlatego w Grupie E.G.O. musimy kierować się wymogiem tworzenia rzeczy użytecznych i takie jest nasze DNA.       
W jaki sposób firma angażuje się w utrzymanie środowiska naturalnego? Działania mające przełożenie na środowisko prowadzimy dwutorowo. Po pierwsze, nasze produkty staramy się projektować tak, aby były jak najbardziej energooszczędne, a z drugiej strony ograniczamy te czynniki, które mają negatywny wpływ na środowisko naturalne w naszych zakładach produkcyjnych. ...
"Wywiad z Monika Siarkowska - Oponeo"
Jakie były początki firmy? Firma zaczęła funkcjonować w okresie, gdy e-commerce w Polsce dopiero raczkował. Korzenie OPONEO.PL S.A. sięgają roku 1999, w którym to powstała spółka Citynet Media S.C. Pomysłodawcami biznesu było trzech przyjaciół: Dariusz Topolewski (Prezes Zarządu OPONEO.PL) Arkadiusz Kocemba oraz Ryszard Zawieruszyński, którzy do dziś zarządzają i nadzorują firmami, jakie w międzyczasie wyodrębniły się ze struktur Citynet Media S.C.  Przed etapem utworzenia tejże Spółki, zbierali oni wspólnie doświadczenia we własnej firmie informatycznej zajmującej się dystrybucją sprzętu komputerowego i oprogramowania. Początki działalności wiążą się z rejestracją kilkudziesięciu domen internetowych i  koncepcją stworzenia branżowych portali informacyjnych. Stworzonych zostało wiele serwisów informacyjnych, w tym portal oponiarski Opony.com.pl. Prowadzenie go umożliwiło firmie nawiązanie kontaktów z najważniejszymi i największymi polskimi firmami działającymi w branży motoryzacyjnej. W 2001 roku rozpoczęto sprzedaż opon i felg przez Internet. Dwa lata później powstała odrębna firma Opony.com.pl Sp. z o.o., która w 2006 roku zmieniła nazwę na Oponeo.pl Sp. z o.o., a rok później przekształciła się w spółkę akcyjną. ...
"Wywiad z Tomasz Wudarzewski - Logintrade S.A."
Historia Logintrade ma początki w 2008 roku. Jak tego czasu rozwinęła się firma? Firma Logintrade rzeczywiście powstała w 2008 r. natomiast sam pomysł pojawił się znacznie wcześniej w trakcie realizacji szkoleń oraz projektów konsultingowych w obszarze zakupów biznesowych. Zaczynaliśmy w dwie osoby z bardzo skromnym kapitałem, a na dzień dzisiejszy Logintrade to ponad 30 osobowy zespół. Firmie udało się w ciągu kliku lat stworzyć zarówno produkt, ale także pozyskać wielu klientów.
Państwa społeczność obecnie skupia ponad 130 tysięcy sprzedawców oraz ponad 7 tysięcy osób odpowiedzialnych za realizację zakupów B2B w swoich firmach. Z czego wynika taka dysproporcja? Dysproporcja wynika przede wszystkim ze specyfiki naszych klientów, którymi są raczej duże przedsiębiorstwa realizujące zakupy na znaczne kwoty. Z tymi przedsiębiorstwami współpracuje bardzo wielu dostawców z różnych branż.
Rok 2012 miał duże znaczenie dla firmy. Spółka zadebiutowała wtedy na rynku NewConnect. Jak wejście na giełdę wpłynęło na rozwój Logintrade. Pozyskane środki finansowe pozwoliły na znaczne przyśpieszenie rozwoju, co w szczególności dotyczyło struktur IT oraz handlowych. ...