Hotel Niedźwiadek Sp. z o.o.
przez pracownik, 2014-10-30 22:48:21
Odpowiedź na: [marcin F - 2014-10-28 16:31:44]:
Marcinie. Szukają kucharza, kelnera, barmana. Napisz maila do naszego dyrektora dyrektor@hotelniedzwiadek.pl, umów się na spotkanie i napewno się dogadacie co do współpracy. Dyrektor przemiły i pomocny. więcej odwagi ! :)

Ogólnopolska Szkoła Barmanów
przez Bad_Anders, 2014-11-07 13:21:53
Nie wiem, w jakich zajęciach uczestniczył Barman Obserwator, ale ja nie trafiłem na cwaniakującego prowadzącego, wręcz przeciwnie - O. był bardzo sympatyczny i wyluzowany. Samo szkolenie wspominam dobrze, choć zmieniłem branżę ;)

Sp. z o.o. Kr-3
przez Marta, 2015-04-15 15:34:23
ja np. awansowałam z barmanki na zastępcę kierowniczki :) fajniejsza kasa, więc warto się starać :)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Urbańska - Avida Sp. zo.o"
"Znają Państwo tajemnicę sukcesu" i nie boją się dzielić się nią z innymi? Tajemnica sukcesu kryje się w wartościach, które nam przyświecają i w ich ciągłym implementowaniu na poziomie firmy i rynku. Avida to przede wszystkim ludzie, to oni tworzą wizerunek firmy, relacje, atmosferę, jesteśmy przekonani, że po prostu warto dzielić się tymi wartościami, dzięki  temu osiągamy wyższy standard świadczonych usług,  podnosimy  świadomość i kompetencje a zarazem tworzymy samouczącą się organizację.
Z jednej strony ubezpieczenia i kredyty, z drugiej energia elektryczna – jak te branże się łączą? Proszę powiedzieć coś więcej o Państwa działalności. Avida obecnie nie łączy bezpośrednio dystrybucji produktów kredytowo-ubezpieczeniowych ze sprzedażą energii elektrycznej, te dwa biznesy mają swoje oddzielne struktury akwizycyjne i działają niezależnie od siebie.  Struktury związane z finansami i ubezpieczeniami opierają się o grono pełnoetatowych pracowników Avidy skupionych w 5 oddziałach na terenie Polski oraz na pośrednikach kredytowo-ubezpieczeniowych prowadzących własne działalności dla których Avida pełni rolę integratora/opiekuna na terenie całej Polski. Współpraca z Polską Grupa Energetyczną sprowadza się tworzenia struktur i zarządzania siecią sprzedaży energii elektrycznej dla rynku biznesowego poza rynkiem macierzystym PGE S.A. ...
"Wywiad z Anna Piechocka - Dagma sp.zo.o"
Trzech przyjaciół pewnego dnia postanowiło założyć swój biznes i tak powstała Dagma? W dużym uproszczeniu właśnie tak. Dagma została założona w 1987 roku przez świeżo upieczonych absolwentów dzisiejszego katowickiego Uniwersytetu Ekonomicznego. Nazwa firmy powstała z połączenia pierwszych liter imion założycieli. Warto podkreślić, że firma została utworzona przed zmianami ustrojowymi w Polsce, w niełatwym dla przedsiębiorców momencie. Ryzyko i wysiłek jaki podjęli wtedy założyciele Dagmy opłaciły się. Firma istnieje na rynku niemal 30 lat i stale się rozwija. Dynamikę rozwoju docenia regularnie popularny dziennik ekonomiczny "Puls Biznesu", który od lat nagradza nas tytułami Gazeli Biznesu. Otrzymaliśmy już osiem takich wyróżnień.
Wasza firma ma kilka profili działalności, a sama spółka Dagma jest czymś w rodzaju grupy, w której każda część ma niezależną strukturę. Jak to wszystko udaje się połączyć w dobrze funkcjonującą całość? Największą i najbardziej rozbudowaną część stanowi Dagma Bezpieczeństwo IT. Można powiedzieć, że jest to trzon działalności spółki. To właśnie ta część firmy zajmuje się dystrybucją rozwiązań do zabezpieczania sieci komputerowych przedsiębiorstw przed różnego rodzaju zagrożeniami: wirusami komputerowymi, atakami hakerów czy kradzieżą danych. Z dystrybuowanych przez Dagmę rozwiązań firm ESET, Barracuda Networks czy STORMSHIELD korzysta kilka tysięcy polskich przedsiębiorstw i instytucji rządowych. W części Dagma Bezpieczeństwo IT zatrudniamy łącznie niemal 100 osób.   ...
"Wywiad z Piotr Kania - GFT Polska (dawniej Rule Financial)"
Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Zaczynaliśmy w Polsce w 2008 roku z czteroosobowym zespołem. W ciągu kilku lat ciężko pracowaliśmy na rozpoznawalność i konkurencyjność marki, zwiększając zatrudnienie i sukcesywnie rozwijając portoflio projektów. Obecnie zatrudniamy ponad 550 specjalistów i świadczymy usługi dla 9 na 10 największych banków inwestycyjnych na świecie.
Jaki był kluczowy w historii moment firmy i kiedy nastąpił? Działamy na polskim rynku już siedem lat. W ciągu tego okresu nie brakowało ważnych momentów i wymagających projektów – bez nich nie osiągnęlibyśmy naszej obecnej pozycji. Pierwszym przełomowym momentem był 2010 rok. Rekordowy na tamten moment wzrost zatrudnienia spowodował, że zmieniliśmy siedzibę w Łodzi. Kolejnym kamieniem milowym był maj 2013 roku. Wtedy otworzyliśmy drugi oddział w Polsce, tym razem w poznańskim Okrąglaku. Wybór był podyktowany efektywną infrastrukturą biznesową oraz dostępem do dużej liczby specjalistów. Przeniesienie części projektów do stolicy Wielkopolski oczywiście wiązało się z licznymi wyzwaniami, jednak z pewnością była to kluczowa decyzja od której uzależniony był nasz dalszy, dynamiczny rozwój. Ostatnim przełomem jest natomiast integracja z międzynarodowa firmą IT - GFT Group. Od stycznia tego roku, już jako GFT Polska, zyskaliśmy znacznie większą skalę działania i nowe możliwości rozwoju. Największą zmianą jest poszerzenie bazy klientów o banki detaliczne. Jako GFT Polska stanowimy silną bazę sieci nearshorowej w Europie Centralno-Wschodniej. ...