Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
VERIVA PERSONAL CARE
przez Pracownik, 2017-09-12 18:43:42
Ja tam jestem zadowolony, bo pracę znaleźli mi szybko. Byłemu pracownikowi chyba nie wyszło i z nudów pisze takie komentarze wypłaty są jak najbardziej ok.

KUZNIA JAWOR SA w Jaworze
przez DRON_EYR, 2017-09-16 20:55:32
Tak, polecam. Pozdrowienia dla nowych kolegów i kolezanek:)

Enovatis S.A.
przez Zadowolona z pracy :) :), 2017-09-10 20:35:09
Najlepsza praca! :) super atmosfera w młodym zespole, spoko zarobki (jeżeli ktoś się stara można wyrobić dobra premie), wspaniała motywacja- częste integracje, grille, owocowe czwartki, konkursy z nagrodami, wycieczki do wygrania... Jeżeli ktoś interesuje się turystyka i lubi rozmawiać z ludźmi jak najbardziej polecam :)

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aram Raoof - Dwór w Tomaszowicach - Krakowskie Centrum Konferencyjne"
Dwór w Tomaszowicach to obecnie jedna z największych inwestycji ZR Hotele i Restauracje w zabytkach, ale to również miejsce z niezwykłą historią. Proszę ją opowiedzieć. W latach 90., na skutek zmian polityczno-ekonomicznych, rodzina Konopków odzyskała swój majątek, który następnie sprzedała obecnemu właścicielowi, Ziyadowi Raoof. To właśnie on, przez 4 lata, z ogromnym wysiłkiem i zaangażowaniem remontował budynek Dworu oraz przydworskie zabudowania, odtwarzając przy tym ich zabytkowy charakter. Obecnie Dwór w Tomaszowicach funkcjonuje jako prężnie działający ośrodek konferencyjny z pełnym zapleczem hotelowo-gastronomicznym. Jest ceniony w zakresie kompleksowej obsługi i organizacji: konferencji, szkoleń, przyjęć okolicznościowych i bankietów. Aktywnie wspiera także twórczość artystyczną, organizując liczne wydarzenia kulturalne: wystawy, wernisaże i koncerty. Dwór w Tomaszowicach stał się miejscem często odwiedzanym nie tylko przez klientów biznesowych, ale również przez turystów. To także miejsce doceniane przez miłośników sztuki. Na terenie zabytkowego parku podziwiać można na przykład balansujące rzeźby Jerzego Kędziory. ...
"Wywiad z Beata Kaługa - No Limit"
Co jest potrzebne, żeby odnieść sukces w branży logistycznej?  Niezbędne jest zagwarantowanie najwyższej jakości realizacji usług i obsługi klienta oraz determinacja, gotowość do szybkiego reagowania i podejmowania wyzwań. Sukces może być osiągnięty dzięki konsekwentnemu rozwojowi wyspecjalizowanych usług.
Branża logistyczna kojarzy się pełną organizacją. Atmosfera w firmie też taka jest? Wszędzie musi być porządek? Porządek i organizacja to warunki konieczne. Pracujemy nad tym aby porządkować wszystkie procesy i działania. Trzeba pamiętać, że jesteśmy bardzo dynamiczną organizacją i bywają sytuacje, kiedy działamy” tu i teraz”, bo najważniejszym celem jest realizacja zadania. Zawsze jednak wyciągamy wnioski i nie popełniamy dwa razy tego samego błędu. Doskonalimy się jako organizacja, jesteśmy świadomi, w jakich obszarach mamy jeszcze sporo do zrobienia w zakresie porządku wewnętrznego i to robimy.
Co składa się na efektywność Państwa firmy?  Gwarancją naszej efektywności jest kompetentny i zaangażowany zespół współpracowników. To dzięki niemu jesteśmy w stanie reagować na potrzeby naszych klientów szybko i zgodnie z ich oczekiwaniami. To jest też gwarancją utrzymania wysokiej jakości świadczonych usług i stwarza możliwość poszukiwania nowych rozwiązań w budowie procesów. ...
"Wywiad z mgr farm. Jarosław Bogucki - Zakład Farmaceutyczny Amara sp. z o.o."
Jaki był kluczowy moment w firmie i kiedy nastąpił? Myślę, że nie da się wyznaczyć jednego kluczowego momentu dla AMARY. Zależy z jakiej perspektywy patrzymy. Jednym z kluczowych momentów było na pewno przeniesienie siedziby na ul. Stacyjną 5, czyli do zakupionych tam budynków, ale ważnym momentem było także przekroczenie setki, jeżeli chodzi o liczbę zatrudnionych osób. Przełomowym czasem był także rok 2014. Świętowaliśmy wówczas 20-lecie firmy i wprowadziliśmy na rynek dwie marki – AMADERM i RINOZINE. Tych kluczowych momentów było więc dość sporo.
Przekroczenie 100 osób zatrudnionych to było dla Państwa istotne wydarzenie. Ile osób zatrudniają Państwo obecnie? Aktualnie zatrudniamy dokładnie 203 osoby.
Wspomniał Pan, że AMARA istnieje na polskim rynku ponad 20 lat. Czy kiedyś było łatwiej rozkręcić i utrzymać biznes? Chyba łatwiej założyć i utrzymać firmę handlową – z oczywistych przyczyn wynikających z realiów rynkowych. Czy jednak było to łatwiejsze w przypadku firmy produkcyjnej i to z branży farmaceutycznej? Chyba jednak nie. Kiedy AMARA powstawała nie było tak wielu regulacji prawnych, ale przez to istniejące przepisy czy inne normy nie wskazywały jednoznacznych rozstrzygnięć, jak należy np. przeprowadzić proces rejestracji. Na przestrzeni ponad dwudziestoletniej działalności AMARY polska gospodarka i branża farmaceutyczna znacznie się zmieniły. Czy na lepsze, czy gorsze – trudno ocenić. Mamy za sobą duże doświadczenie, dzięki temu jest łatwiej. Ale pojawiło się sporo firm konkurencyjnych, co sprawę utrudnia. Wady i zalety obecnej sytuacji można by wymieniać bez końca. ...