Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Adegis
przez AI, 2016-06-28 07:35:51
Fajna ekipa. Szybko idą do przodu. Normalne warunki zatrudnienia. Jak szukalem wpisów to więcej można było znaleźć pod ich była nazwa Automatyka Serwis

Intersilesia Mc.Bride
przez fajs, 2014-11-20 18:19:41
ja jestem zadowolony nie narzekam a moim zdaniem jak ktoś chce to będzie robić i to jest moje zdanie

Fortum
przez Ewa, 2017-09-18 11:33:39
bardzo dobra firma polecam, można się sporo nauczyć, nie jest to typowa sprzedażówka

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Karina Kozerska - Eveline Cosmetics S.A."
Czy w historii Państwa firmy miał miejsce jakiś przełomowy moment, który wytyczył Eveline dalszą drogę rozwoju? W roku 2017 będziemy obchodzić swoje 33 urodziny. Nasza firma powstała z pasji i potrzeb dynamicznie rozwijającego się rynku, szybko odnosząc sukces eksportowy na rynkach wschodnich. Niewątpliwie przełomowym momentem było wypuszczenie w latach 90-tych pierwszej serii kosmetyków wyszczuplających, których kolejne generacje do dziś są jednym z największych hitów sprzedażowych naszej firmy. Największym naszym sukcesem jest nieustanny rozwój, który jest udziałem Eveline Cosmetics. Zmieniające się uwarunkowania, rynkowe i ekonomiczne nigdy nie stały się przeszkodą w realizacji naszych kolejnych ambitnych planów.
W Polsce nie macie sobie równych – jesteście największym polskim producentem i eksporterem produktów kosmetycznych. Jak wygląda Wasza sytuacja na tle zagranicznej konkurencji? Eveline Cosmetics to marka globalna. Sprzedajemy swoje kosmetyki od Nowego Jorku po Władywostok. Na wielu rynkach i w wielu segmentach rynku jesteśmy w ścisłej czołówce. Wprowadzamy też coraz nowocześniejsze produkty. Dzisiaj Eveline eksportuje koło 80 procent swojej produkcji. Jest największym polskim producentem i eksporterem w branży. Ta pozycja stymuluje nas do dalszych wysiłków i powoduje wzrost tempa rozwoju naszej firmy. ...
"Wywiad z Katarzyna Korda - WITTCHEN S.A."
Firma została założona w 1990 roku, a obecnie jesteście jedną z najbardziej rozpoznawalnych Marek na rynku europejskim. Jak wygląda Wasza historia? Historię marki WITTCHEN rozpoczyna jej właściciel Jędrzej Wittchen i jego zamiłowanie do galanterii skórzanej oraz wysokiej jakości produktów. Sam zaprojektował logo, które do dziś uwieńcza każdy produkt oraz sprawdzał jakość każdego uszytego portfela. Z czasem produkcja w małym rodzinnym zakładzie kaletniczym przeniosła się do Włoch - kraju z najlepszymi tradycjami kaletniczymi i skórami najwyższej jakości oraz na Daleki Wschód. Na początku oferta produktowa składała się z klasycznych kolekcji galanterii skórzanej, następnie poszerzyła się do rękawiczek, apaszek, parasoli i obuwia oraz wysokiej jakości bagażu. Dzisiaj oferta WITTCHEN jest bardzo szeroka i obejmuje dodatkowo odzież i perfumy. Wprowadzono również nowe kolekcje torebek sezonowych, które są odpowiedzią na najnowsze trendy w świecie mody. Znaczącym krokiem w rozwoju firmy było otworzenie nowej siedziby z salą wystawową, w której znajdziemy najnowsze kolekcje oraz nasze bestsellery. Dodatkowo w 2011 roku uruchomiliśmy nowoczesne Centrum Logistyczne. Posiadamy ponad 130 Salonów stacjonarnych w Polsce i za granicą. Bardzo prężnie rozwijamy sprzedaż e-commerce, nie tylko w kraju, ale także na rynku niemieckim, norweskim i wschodnim. ...
"Wywiad z Sylwia Krawiecka - rankomat.pl"
Jaka była geneza Rankomatu? Nasza firma powstała w 2008 roku. Kalkulator rankomat.pl uruchomiliśmy w kwietniu następnego roku, wtedy też sprzedana została pierwsza polisa. Początkowo zamierzaliśmy poprzestać na sprzedaży polis online - bezpośrednio przez internet, jednak wówczas Polacy bardzo sceptycznie podchodzili do takiej formy zakupu ubezpieczeń komunikacyjnych. Dlatego wprowadziliśmy fachową pomoc konsultantów telefonicznych. Pomysł ten okazał się „strzałem w dziesiątkę”. Zaangażowanie zaledwie kilkuosobowego zespołu pracowników Call Center w Warszawie przyniosło nam pierwsze sukcesy. Od czasu pierwszej sprzedanej przez telefon polisy udało nam się stworzyć bardzo silną i stabilną firmę. Obecnie jesteśmy największą, internetową porównywarką na polskim rynku. Posiadamy centralę w Warszawie (Zarząd, Finanse, Call Center), a także biura w Bielsku-Białej (Dział Sprzedaży z Call Center, IT, Marketing, Redakcja, Kadry) i w Krakowie (Marketing). Wspierają nas również osoby pracujące zdalnie, z domu.
Jak w tym czasie zmienił się Państwa serwis? Rankomat powstał jako niezależna porównywarka ubezpieczeń komunikacyjnych. Obecnie rozwój serwisu zmierza w kierunku multiporównywarki, w której świadomy konsument znajdzie oszczędności w wielu obszarach: ubezpieczeń komunikacyjnych, turystycznych, nieruchomości. W ostatnim czasie uruchomiliśmy także nową porównywarkę lokat. Najbliższe plany naszej spółki to również stworzenie komplementarnej porównywarki finansowej wszystkich, obok lokat, produktów bankowych takich jak kredyty czy konta osobiste. ...