Adegis
przez AI, 2016-06-28 07:35:51
Fajna ekipa. Szybko idą do przodu. Normalne warunki zatrudnienia. Jak szukalem wpisów to więcej można było znaleźć pod ich była nazwa Automatyka Serwis

4EverNet Sp z o.o.
przez Irena, 2016-03-12 12:41:07
Bardzo dobra firma, ludzie zarówno młodzi jak i z dużym doświadczeniem, wsparcie i bardzo dobra atmosfera, na każdego można liczyć ze pomoże

Security Sp. z o.o.
przez M, 2014-09-26 12:27:26
Pracuję od dwóch miesięcy w Security Group w Sosnowcu i jestem bardzo zadowolony. Wypłata terminowo wpłynęła mi na konto 10-tego, szef bardzo w porządku, nie mam co narzekać, więc dziwią mnie te negatywne opinie...
Pozdrawiam.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Sylwia Majdak - Sii Sp. z o.o."
Sii jest liderem usług IT i inżynierii w Polsce. Jak Państwo do tego doszli? Sukces osiągnęliśmy przede wszystkim odwagą i determinacją z jaką pochodzący z Francji Prezes Sii – Gregorie Nitot, wszedł na polski rynek oraz ciężką pracą wszystkich pracowników. Nasi pracownicy na co dzień angażują się i oddają z pasją swoim obowiązkom. To właśnie wszyscy nasi Power People tworzą wspólnie niepowtarzalną kulturę organizacyjną, wychodzą z wieloma inicjatywami i z entuzjazmem podchodzą do ich realizacji. To co cechuje naszych pracowników, to między innymi ambicja i chęć dążenia do nieustannego udoskonalania siebie, co wpływa tym samym na ulepszenie działań i procesów zachodzących w firmie. Jednym z celów naszej firmy jest ciągłe wyprzedzanie konkurencji (co wychodzi nam skutecznie :)). Potrafimy zaspokajać nowe potrzeby powstające w wyniku dynamicznych zmian jakie zachodzą w otoczeniu biznesowym. Obecnie w Sii Polska zatrudniamy 2500 specjalistów, którzy codziennie pracują na sukces firmy i budują zaufanie kolejnych Klientów.
Czym wyróżniacie się Państwo spośród firm konkurencyjnych? Tym co wyróżnia nas spośród firm konkurencyjnych jest przede wszystkim różnorodność realizowanych projektów aż w 11 centrach kompetencji dla ponad 100 wymagających Klientów z całego świata. Dzięki tak ogromnej różnorodności i szybkiemu, dynamicznemu rozwojowi jesteśmy w stanie dać naszym pracownikom możliwość zmiany projektu, w którym pracują - już po 18 miesiącach! Wyróżnia nas również 15 wartości, którymi kierujemy się na co dzień, jak np.: ambicja, pasja, pozytywne nastawienie, praca zespołowa i zaangażowanie. Rozumiemy potrzeby naszych pracowników i klientów, dostosowujemy się do nich i jesteśmy elastyczni w naszych działaniach. W Sii oferujemy możliwość uczestnictwa w projektach realizowanych zarówno u Klientów jak i w naszym wewnętrznym dziale projektowym. W przypadku projektów outsourcingowych dbamy o ciągłość zatrudnienia i nastawiamy się na długofalową współpracę z naszymi pracownikami. Kluczowymi cechami jest nieustanny dynamiczny wzrost oraz stabilność finansowa firmy. Na co dzień dbamy o odpowiednią atmosferę w pracy, co zostało również potwierdzone licznymi nagrodami jak tytuły Great Place to Work oraz AudIT. ...
"Wywiad z Magdalena Krupa - Saint-Gobain Polska"
W 2015 roku świętujecie 350-lecie istnienia firmy. Jak zamierzacie uczcić jubileusz? Z okazji 350-lecia swojego istnienia, Saint-Gobain przygotowała szereg atrakcji, które nawiązują nie tylko do długiej historii Grupy, ale przede wszystkim jej międzynarodowego charakteru oraz innowacyjności. Jedną z nich są futurystyczne podróżujące pawilony, oferujące zwiedzającym doznania sensoryczne i artystyczne, a prezentujące innowacyjne osiągnięcia Grupy, jej wyjątkową wiedzę oraz doświadczenie w zakresie materiałów budowlanych. Dotychczas pawilony odwiedziły Szanghaj, São Paulo i Filadelfię, a w październiku zawitają do Paryża. Kolejnym działaniem jest uruchomienie wirtualnej wystawy, która obejmuje ponad 700 archiwalnych dokumentów i jest okazją do prześledzenia lub odkrycia na nowo historii Saint-Gobain w oparciu o niepublikowane dotąd informacje oraz osobiste przekazy. Dostępna w całości w Internecie wystawa zapewnia odwiedzającym możliwość obejrzenia galerii innowacji w dziedzinie technologii Habitat, zapoznania się z sześcioma sekcjami tematycznymi oraz - dzięki spektakularnej rekonstrukcji Manufacture des Glaces w technologii 3D - możliwość zwiedzenia fabryki luster z przedednia rewolucji francuskiej. Z okazji obchodzonej w tym roku rocznicy Saint Gobain przygotowało również Książkę rocznicową, która dzięki zastosowaniu technologii QR kodów została połączona z wirtualną wystawą. Stanowi ona kompendium wiedzy o przeszłości oraz teraźniejszości Grupy. Następną atrakcją jest Gra World 350, która została udostępniona w Internecie wiosną bieżącego roku do bezpłatnego pobrania na smartfony i tablety. Umożliwia ona graczom sprawdzenie swoich umiejętności komputerowych oraz zapraszanie przyjaciół i krewnych do rywalizacji rozgrywanej w świecie zawierającym subtelne aluzje do Saint-Gobain. Z kolei wśród aktywności organizowanych na poziomie regionalnym warto wspomnieć o konkursie dla pracowników Saint-Gobain z Polski, Bułgarii i Rumunii. Jego uczestnicy zostali zaproszeni do wykazania się nie tylko wiedzą nt. Grupy, ale również kreatywnością. W konkursie wzięło udział kilkaset osób, a nagrodą główną dla 60 szczęśliwców będzie wyjazd do Paryża. Ostatnim wydarzeniem jest Dzień Jubileuszu, który będzie obchodzony przez wszystkich pracowników Saint-Gobain na całym świecie 15 października bieżącego roku. Będzie on okazją do zamanifestowania więzów łączących wszystkich pracowników Grupy. ...
"Wywiad z Mariusz Kunda - Bakalland S.A."
Startowaliście na początku lat 90. w kawalerce mieszczącej się w bloku. Dziś Bakalland jest liderem rynku bakalii w Polsce. Jak wyglądała droga państwa firmy na sam szczyt? W tej kategorii specjalizujemy się od 25 lat, a swoje doświadczenie i wiedzę ekspercką przekładamy również na inne segmenty – produkty śniadaniowe i batony musli. Początki naszej marki sięgają 1991 roku, kiedy powstała firma Uno Tradex, zajmująca się handlem świeżymi owocami i warzywami. Jednak już w pierwszej połowie lat 90. wyspecjalizowaliśmy się w bakaliach, a w kolejnych latach rozwijaliśmy się także dzięki przejęciom. Połączenie z Fresco - importerem bakalii - dodało nam skrzydeł. Pojawiło się wówczas wiele nowych produktów, a sprzedaż w 2000 roku sięgnęła prawie 60 mln zł. Wówczas postawiliśmy na markę BAKALLAND, co było strategicznie bardzo dobrym posunięciem. Kampanie out-door'owe i telewizyjne pozwoliły na dynamiczny wzrost udziałów rynkowych. W 2006 roku BAKALLAND S.A. zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, a w 2015 roku do Grupy Kapitałowej Bakalland dołączyła firma Delecta S.A. - producent mieszanek ciast, deserów w proszku oraz kawy zbożowej Anatol. Źródłem sukcesu marki Bakalland jest jakość produktów. To kluczowy czynnik, za który doceniają nas konsumenci. Jako lider rynku bakalii jesteśmy także pionierem innowacji zarówno w zakresie oferty, jak i wdrażanych rozwiązań technologicznych. ...