Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Gas Engineering
przez anonim, 2014-08-13 09:53:48
Witam, otrzymałam skierowanie na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko Asystentka Zarządu. Czy ktoś się orientuje jak może przebiegać taka rozmowa i jakie są ich oczekiwania względem mojej osoby?

rekrutacja@egis-poland.com
przez meg, 2015-08-01 19:29:58
Pracowałam jako asystentka w biurze IK, szczerze to bardzo mi się podobało, szkoda że projekt się skończył, bo naprawdę było ciekawie. Wypłata na czas, ludzie ok płaca w porządku. Chętnie bym została dłużej ale niestety kontrakt dobiegł końca i w mojej okolicy nie było nowego.

Goldberg And Son Sp. z o.o.
przez Mariola, 2015-09-17 15:53:26
Ja pracowałam w goldbergu jako asystentka, umawiałam spotkania, zajmowałam się kalendarzem spotkań i obsługą klienta, byłam zadowolona z tej pracy i wiele się nauczyłam, po urlopie macierzyńskim zamierzam wrócić do firmy. Wszystkim jak najbardziej polecam :)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Wojciech Czyżak - SAVOIR Group Sp. z o.o."
Czym zajmuje się Państwa firma? SAVOIR Group Sp. z o.o. to firma, która nieprzerwanie prowadzi swoją działalność od 1998 roku. Profil naszej  firmy to realizacja usług w zakresie: merchandisingu, outsourcingu pracowników, akcji promocyjnych, badań rynkowych, logistyki materiałów marketingowych oraz Agencji Pracy Tymczasowej.
Gdzie i ilu pracowników Państwo zatrudniają? Główna siedziba naszej firmy mieści się w Warszawie, jednak posiadamy również biuro regionalne, które ulokowane jest w centrum Katowic. Warto zaznaczyć, że specyfika naszej firmy polega na tym, że oprócz pracowników zatrudnionych na stałe, w siedzibach naszej firmy posiadamy również rozbudowane struktury terenowe. Ze względu na stały rozwój naszej firmy, w każdym województwie zatrudniamy Koordynatorów, którzy stanowią nasza wizytówkę w terenie. W praktyce oznacza to, że swoim zasięgiem obejmujemy całą Polskę, a ilość zatrudnianych łącznie pracowników przekracza 5 000 osób.
Za co klienci cenią wasze usługi? Podstawowym kryterium oceny naszych usług jest poziom satysfakcji zleceniodawców. Prowadzone przez lata projekty dla tych samych klientów, potwierdzają pozytywną ocenę jakości naszych usług. Nie bez znaczenia pozostaje również stosowany przez nas model komunikacji z klientem i pracownikiem. Dedykowane struktury będące na pierwszej linii kontaktu zarówno dla zleceniodawcy jak i pracownika w terenie, znacząco wpływają na poczucie satysfakcji i komfortu zainteresowanych. ...
"Wywiad z Ewelina Oleszczuk - Stella Pack S.A."
Proszę na początek w kilku krótkich zdaniach scharakteryzować firmę Stella Sp. z o.o. Sp. k.. Stella Pack spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. to jeden z największych producentów worków na śmieci oraz niechemicznych środków czystości w Europie. Stella Pack jest producentem i właścicielem 5 marek produktów: Stella- Premium Home Line, Anna Zaradna- produkty użytku domowego, Lula- marka produktów higienicznych i Service Pack- produkty użytku domowego. Na własną markę kategorii premium – STELLA, składają się m.in. worki na śmieci, produkty kuchenne, tj. folie kuchenne, papiery i rękawy do pieczenia, torebki, woreczki, produkty śniadaniowe, a także najwyższej jakości produkty do czyszczenia: mikrofibry do różnych powierzchni, rękawice, ściereczki, gąbki i zmywaki. W skład grupy Stella Pack wchodzą również Stella Pack Ukraina obsługująca rynki Europy Wschodniej oraz Stella Pack Rumunia koordynująca sprzedaż naszych produktów w Rumuni, krajach ościennych oraz na Bałkanach. Naszą dumą jest 6 nowoczesnych zakładów produkcyjnych na terenie Polski oraz jeden na Ukrainie, w których zatrudniamy obecnie ponad 750 osób. Jesteśmy właścicielem unikalnej technologii przetwarzania odpadów foliowych w granulat służący ponownie do produkcji wyrobów foliowych, dzięki czemu nasza produkcja jest proekologiczna i w znacznym stopniu ogranicza zanieczyszczanie środowiska naturalnego. ...
"Wywiad z Natalia Gałczyńska - Headhunters Sp. z o.o."
HeadHunters działa na rynku od 2011 roku. Jak prezentowały się Państwa początki? Nasza firma została założona  w Szczecinie. Strategicznym celem było nawiązanie takiej współpracy z firmami, aby procesy rekrutacyjne odbywały się sprawnie, klarownie i fachowo ku zadowoleniu wszystkich zainteresowanych. Mając na uwadze tendencje spadającego bezrobocia, zdaliśmy sobie sprawę, że jest to czas, w którym jesteśmy w stanie efektywnie konkurować z innymi agencjami rekrutacyjnymi. Zbudowaliśmy zespół składający się z osób doświadczonych w branży zarządzania zasobami ludzkimi i znających lokalny rynek pracy. Dzięki temu możemy do dziś pochwalić się zaangażowanym składem „łowców głów”.
Posiadają Państwo 4 oddziały w Polsce. Gdzie są one zlokalizowane? Czy w przyszłości planują Państwo otwarcie kolejnych placówek? Już po kilku miesiącach działalności szczecińskiej centrali otworzyliśmy kolejne oddziały. Najpierw w Poznaniu, później w Gdańsku i Katowicach. Wszystkie nasze filie współpracują ze sobą, dzięki czemu  jesteśmy w stanie znaleźć najlepszych kandydatów na terenie całej Polski. Na razie nie planujemy otwarcia kolejnego oddziału, ale nie wykluczone, że w przyszłości tak się nie stanie.  ...