Pomóż innym w znalezieniu idealnego pracodawcy - Dodaj opinie o pracodawcy więcej >>
Gas Engineering
przez anonim, 2014-08-13 09:53:48
Witam, otrzymałam skierowanie na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko Asystentka Zarządu. Czy ktoś się orientuje jak może przebiegać taka rozmowa i jakie są ich oczekiwania względem mojej osoby?

rekrutacja@egis-poland.com
przez meg, 2015-08-01 19:29:58
Pracowałam jako asystentka w biurze IK, szczerze to bardzo mi się podobało, szkoda że projekt się skończył, bo naprawdę było ciekawie. Wypłata na czas, ludzie ok płaca w porządku. Chętnie bym została dłużej ale niestety kontrakt dobiegł końca i w mojej okolicy nie było nowego.

Goldberg And Son Sp. z o.o.
przez Mariola, 2015-09-17 15:53:26
Ja pracowałam w goldbergu jako asystentka, umawiałam spotkania, zajmowałam się kalendarzem spotkań i obsługą klienta, byłam zadowolona z tej pracy i wiele się nauczyłam, po urlopie macierzyńskim zamierzam wrócić do firmy. Wszystkim jak najbardziej polecam :)

Twoja opinia jest dla nas ważna. Napisz opinię o swoim pracodawcy i podziel się z innymi swoimi doświadczeniami - Dodaj opinie o firmie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Lato jest okresem, kiedy bezrobocie w wielu regionach Polski diametralnie maleje za sprawą angażowania pracowników sezonowych. Pracują oni przy zbiorach w sadach i w szeroko rozumianej branży rolniczej, w gastronomii, a także w branżach marketingowej i hotelowej. Ile można zyskać, dorabiając sezonowo w Opolu? Gdzie pracować sezonowo w Opolu? Wiele ...
Czytaj więcej >>
Rada Miasta Opole będzie rozpatrywać w najbliższym czasie projekt uchwały tzw. paktu społecznego – w sprawie wynagrodzeń. Został on przygotowany przez radnych należących do partii lewicowych działających w Opolu. Czego właściwie dotyczy i jakie postanowienia się w nim znalazły? Projekt paktu społecznego Działacze partii lewicowych, a więc par...
Czytaj więcej >>
Firma Capgemini ogłosiła pod koniec maja 2017 roku, że rozpoczyna rekrutację. Oferty zatrudnienia  pojawiły się między innymi w Opolu. Praca czeka przede wszystkim na osoby biegle posługujące się językami obcymi. O firmie Capgemini Przedsiębiorstwo Capgemini Polska Sp. z o.o. jest własnością międzynarodowej grupy Capgemini, która specjalizuje się w...
Czytaj więcej >>
Festiwal Kariery w Opolu
13 lipiec 2017
24 kwietnia 2017 roku w Opolu zorganizowano ważne wydarzenie dla pracowników, kandydatów na pracowników, osób bezrobotnych, jak i samych pracodawców, zmagających się z lukami kadrowymi. Impreza odbyła się pod hasłem Festiwal Kariery. Od pasji do zawodu. Festiwal pracy w Opolu Festiwal Kariery w domEXPO miał zainspirować bezrobotnych do poszerzania ...
Czytaj więcej >>
Opolskie uczelnie kształcą co roku tysiące młodych ludzi, z których niestety większość wyjeżdża za pracą do innych polskich miast albo za granicę. Opolskie firmy podjęły próbę nakłonienia studentów i absolwentów do podejmowania pracy w regionie. W jaki sposób? Projekt aktywizujący w regionie opolskim Ośmiu studentów Politechniki Opolskiej w ramach ...
Czytaj więcej >>
W niewielkim mieście w województwie opolskim, w Nysie, zorganizowano 13. Międzynarodowe Targi Pracy, gdzie można było sprawdzić, jakie oferty pracy oferują pracodawcy w Nysie, w Opolu, w innych miastach w Polsce, jak również zapoznać się z miejscami pracy za granicą, nawet w tak odległym kraju, jak Zjednoczone Emiraty Arabskie. Duże zainteresowanie...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Tomasz Fidos - Humansoft Sp. z o.o."
Firma Humansoft powstała 25 lat temu. Jak wyglądały jej początki? Zaczynaliśmy w roku 1991. Byliśmy jedną z pierwszych firm informatycznych w Polsce, która stworzyła program do obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej. Już wtedy był to system zintegrowany i otwarty na indywidualne potrzeby klientów. W późniejszym czasie, wraz z pojawianiem się na rynku kolejnych aplikacji, stało się to cechą wyróżniającą nasze oprogramowanie. Obecnie skupiamy się głównie na projektowaniu rozwiązań klasy ERP, CRM, e-commerce przeznaczonych dla średniej wielkości firm handlowych, produkcyjnych i usługowych. Od kilku lat wdrażamy także system Business Intelligence – QlikView i Qlik Sense.  
Co – z perspektywy minionych 25 lat – uznałby Pan za największy sukces firmy? Jednym z naszych największych osiągnięć w ostatnich czasie było zaprojektowanie potężnego modułu do zarządzania produkcją. Przedsięwzięcie trudne, złożone, wymagające specjalistycznej wiedzy z zakresu przygotowania, planowania, zarządzania i rozliczania procesów produkcyjnych. Pomimo to podjęliśmy wyzwanie. Dziś mogę śmiało powiedzieć, że był to „strzał w dziesiątkę”. Zapotrzebowanie na systemy do zarządzania produkcją wciąż rośnie. Nam z kolei przybywa liczba zadowolonych klientów. Jesteśmy dumni, że dzięki naszym rozwiązaniom możemy wspierać konkurencyjność polskich przedsiębiorstw produkcyjnych.   Ponad 7 lat temu, podjęliśmy także inną bardzo ważną dla nas decyzję. Dotyczyła rozszerzenia naszej oferty o narzędzia analityczne Business Intelligence, tj. system QlikView i od niedawna także Qlik Sense. Te rewolucyjne rozwiązania doskonale dopełniają naszą ofertę. Przy ich pomocy jesteśmy w stanie dostarczyć klientom kompletne rozwiązanie BI w obszarach finansowych i operacyjnych. Dzięki temu dziś pracujemy dla największych, strategicznych firm oraz międzynarodowych marek.      ...
"Wywiad z Michał Szrajber - Wadwicz Sp. z o.o."
Wadwicz to najstarsza Agencja zatrudnienia w Polsce. Jak wyglądały początki firmy? Na początku lat 90-tych zebrała się grupa studentów, którzy wspólnie studiowali na Politechnice Warszawskiej i innych polskich uczelniach. Był to moment, kiedy wraz z kiełkującą demokracją rodziła się polska gospodarka wolnorynkowa. Ten stan rzeczy nie mógł pozostać bez odpowiedzi młodych, ambitnych ludzi, którzy wraz ze zmianą otoczenia chcieli swoim umysłem chłonąć to co nowoczesne - to co europejskie. Jako że, wówczas w Polsce powszechnego Internetu nie było nawet w planach, stworzone zostało wydanie Biuletynu Europejskiego, który docelowo miał docierać do czytelników w całej Polsce. Powstała więc potrzeba zorganizowania dystrybucji. Na tę potrzebę zareagował Jarosław Adamkiewicz, twórca i (od samego początku istnienia) prezes firmy, która ówcześnie przyjęła nazwę ŻAK Sp z o.o. Dziś być może zabrzmi to archaicznie, ale na początku lat 90-tych już sama nazwa wskazywała na pełen profesjonalizm. Był to czas, kiedy zwykłe firmy pojawiały się jak grzyby po deszczu. Poważnych spółek prawa handlowego - zdecydowanie mniej. W tamtym czasie, gdy ktoś młody powoływał do życia spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, oznaczało to, że wie, co robi i jest zdeterminowany do tego, by uparcie dążyć do celu. Tak było i w naszym przypadku. ...
"Wywiad z Anna Janas - databroker"
Prowadzicie swoją działalność operacyjną w pięciu obszarach. Jakich? To prawda, są to: contact center bazy danych programy lojalnościowe działania na rynku outsourcingu procesów biznesowych (Business Process Outsourcin) programy wsparcia sprzedaży i promocji, prowadzone przy wykorzystaniu zasobów technologicznych, operacyjnych i konsultingowych
Brzmi skomplikowanie. Czym dokładnie się zajmujecie? Prowadzimy działalność call centrową, brokerską. Posiadamy niezbędne kompetencje, narzędzia i wykwalifikowany zespół do realizacji projektów telemarketingowych (kampanii wychodzących i przychodzących) z dziedziny ubezpieczeniowej, wydawniczej, medycznej, a nawet OZE – Odnawialne Źródła Energii :) Jak Pani sama widzi, jesteśmy różnorodni i konkurencyjni.
Jakie są korzyści pracy w databroker SA? Nasi pracownicy cenią sobie przede wszystkim możliwość zdobywania doświadczenia i wiedzy z zakresu negocjacji biznesowych i profesjonalnej obsługi klienta, poza oczywiście systemem wynagrodzenia i benefitów. Z uwagi na różnorodność realizowanych projektów w naszej strukturze znajdują miejsce zarówno doświadczeni sprzedawcy jak i początkujący, młodzi kandydaci. Każdy otrzymuje profesjonalne i certyfikowane szkolenie, wsparcie w trakcie realizacji pracy. Kiedy prowadzę ankietę satysfakcji ze współpracy wśród naszych pracowników pojawiają się także bardziej przyziemne kwestie, których jednak nie sposób przeoczyć: elastyczność czasu pracy, jaką zapewniamy, swobodna atmosfera, doskonała lokalizacja, praca w firmie znanej na rynku, która umożliwia rozwój pracownika – znakomita większość naszej kadry to osoby, które rozpoczynały pracę w firmie od podstawowego stanowiska. Wyznajemy zasadę, że polityka wewnętrznych awansów jest nie tylko efektywna, ale i bardzo fair w stosunku do naszych pracowników. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że dużo łatwiej i skuteczniej zarządza się pracą, gdy zna się ją od podszewki, samodzielnie przechodziło się te szczebelki w drabinie zawodowej.    ...