Gas Engineering
przez anonim, 2014-08-13 09:53:48
Witam, otrzymałam skierowanie na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko Asystentka Zarządu. Czy ktoś się orientuje jak może przebiegać taka rozmowa i jakie są ich oczekiwania względem mojej osoby?

rekrutacja@egis-poland.com
przez meg, 2015-08-01 19:29:58
Pracowałam jako asystentka w biurze IK, szczerze to bardzo mi się podobało, szkoda że projekt się skończył, bo naprawdę było ciekawie. Wypłata na czas, ludzie ok płaca w porządku. Chętnie bym została dłużej ale niestety kontrakt dobiegł końca i w mojej okolicy nie było nowego.

Goldberg And Son Sp. z o.o.
przez Mariola, 2015-09-17 15:53:26
Ja pracowałam w goldbergu jako asystentka, umawiałam spotkania, zajmowałam się kalendarzem spotkań i obsługą klienta, byłam zadowolona z tej pracy i wiele się nauczyłam, po urlopie macierzyńskim zamierzam wrócić do firmy. Wszystkim jak najbardziej polecam :)

Wpisy z naszego BLOGA:

Reporterzy „Dziennika Zachodniego” w 2016 roku przeprowadzili terenowe badania ankietowe, których celem było wykazanie, ile tak naprawdę można zarobić w różnych zawodach w województwie śląskim. Badanie daje także odpowiedź na pytanie, jak płatna jest praca w Częstochowie i kto zarabia zdecydowanie najwięcej w tym mieście. Pensja od 1500 do 3000 zł ...
Czytaj więcej >>
W październiku 2016 roku bezrobocie rejestrowane w Częstochowie wynosiło 6,2 proc., co oznacza jego zdecydowany spadek w perspektywie ostatnich kilku lat. Częstochowianom brakuje jeszcze kilku procent do zrównania się z Katowicami, gdzie stopa bezrobocia wynosi około 3 proc., ale i tak nie można narzekać na brak pracy. Ta jest, choć często pracodaw...
Czytaj więcej >>
Jak informował Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, pod koniec grudnia 2016 roku, liczba zarejestrowanych w całym mieście i w powiecie bezrobotnych wynosiła 11 544 osoby, a stopa bezrobocia wyniosła około 6,5 proc. Na tle całego województwa śląskiego Częstochowa wypadła bardzo dobrze. Kto w 2017 roku może liczyć na znalezienie pracy w tym mieście?...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Ewelina Waśkowiak - Clar system"
"Wywiad z Monika Przyborska - Clar system"
Firma Clar System od 16 lat na rynku. Jak funkcjonuje obecnie ? Jesteśmy prężnie działającą firmą, zatrudniającą obecnie 9000 osób, które codziennie obsługują 3000 placówek na terenie całego kraju. Na rynku z powodzeniem działamy od 1999 roku, utrzymując się w ścisłej czołówce liderów branży. Właścicielem Grupy Kapitałowej Clar System jest firma AB Facility, należąca do największych dostawców kompleksowych usług Facility Management w Czechach i na Słowacji. W naszym portfolio znajduje się szereg usług z zakresu miękkiego (Soft) i twardego (Hard) Facility Management: - Utrzymanie czystości, - Higiena szpitalna, - Ochrona mienia, - Leasing pracowniczy, - Techniczna obsługa obiektów.  
Co odróżnia Państwa firmę od podobnych działających na rynku? Grupa Kapitałowa Clar System posiada oddziały w całej Polsce. Obecnie działamy na podstawie siedem makroregionów operacyjnych, które w celu sprawniejszego zarządzania usługami podzielone są na mniejsze. W tym obszarze do dyspozycji potencjalnych Klientów kierujemy grupę Regionalnych Kierowników Sprzedaży, a bezpośredni i stały nadzór nad realizacją usług w terenie sprawują: Dyrektorzy Makroregionów, Koordynatorzy Kontraktów, Koordynatorzy ds. Zatrudnienia i Technolodzy. Tak zbudowana struktura pozwala nam sprawnie zorganizować każdą usługę w dowolnym miejscu w kraju, przy jednoczesnym zapewnieniu ustalonych standardów jakościowych. Jesteśmy jedną z niewielu firm, którą cechuje pełna kompleksowość w wykonywaniu oferowanych usług. Ponad 15letnie doświadczenie z zakresu soft FM w połączeniu z know-how grupy AB Facility, pozwala nam oferować pełen zakres usług FM, ograniczając przy tym konieczność korzystania z drobnych podwykonawców do niezbędnego minimum. Oznacza to, że koszt końcowy usługi dla Klienta nie zawiera dodatkowych, ukrytych narzutów. Sensem zintegrowanego Facility Managementu jest świadczenie Klientowi kompleksowej dostawy wybranych usług, za którą dostawca ponosi pełną odpowiedzialność, a także zarządzanie i koordynacja poszczególnych dostawców usług. Partnerem dla Klienta jest jedna osoba – menedżer projektu, co z założenia ułatwia zarządzanie, przynosi oszczędność czasu i kadry kierowniczej Klienta.   Na targach pracy w całej Polsce szukamy nowych pracowników. ...
"Wywiad z Marcin Orkisz - Energy Invest Group Sp. z o.o."
Energy Invest Group to pomysł trzech wspólników. To prawda. Znaliśmy się już wcześniej, realizując różne projekty biznesowe związane z inwestycjami, natomiast w styczniu 2012 roku podjęliśmy decyzję o założeniu wspólnie firmy. Na początku spółka miała formę spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Po dwóch latach zapadła decyzja o przekształceniu EIG w spółkę akcyjną.
Jaka idea przyświecała wam przy tworzeniu EIG? Chcieliśmy umożliwić inwestorom z mniejszym kapitałem inwestowanie w zawodową energetykę odnawialną. Inwestowanie w elektrownie wiatrowe to sposób na bezpieczny, stały i długoterminowy zysk na poziomie kilkunastu procent w skali roku, niestety do czasu powstania EIG, bariera kapitałowa wejścia w taką inwestycję powodowała, że mogli pozwolić sobie na nią tylko najbogatsi. Realizacja jednej turbiny wiatrowej wiąże się z nakładami inwestycyjnymi rzędu 10 – 12 milionów złotych, a sam wkład wymagany do kredytu to około 3 miliony złotych.
W jaki sposób poradziliście sobie z problemem bariery kapitałowej? Naszym pomysłem jest pozyskać wspomniane 3 miliony złotych od dużej grupy inwestorów, połączenie ich razem w jednej spółce, zrealizowanie inwestycji, a po uruchomieniu elektrowni wypłacanie każdemu zysków wypracowanych przez elektrownie proporcjonalnie do posiadanych w spółce udziałów. Realizację inwestycji pod klucz zlecamy doświadczonej firmie deweloperskiej, a nasz dział handlowy odpowiedzialny jest za dotarcie do potencjalnych inwestorów, przedstawienie im wszystkich aspektów inwestycji i pomoc w podjęciu decyzji o przystąpienia do spółki. ...
"Wywiad z Damian Woźnica - STALCO INDUSTRIES SP. Z O. O."
W czym specjalizuje się firma Stalco Industries? Firma Stalco Industries specjalizuje się w produkcji urządzeń do kompresji odpadów, są to urządzenia zmniejszające ich objętość. Produkujemy pełną gamę urządzeń od najmniejszych 5 m3 do dużych pras przemysłowych dla sortowni odpadów, jak również przemysłu, począwszy od branży spożywczej poprzez poligrafię a kończąc na branży stalowej.
Jak wyglądały początki Państwa działalności? W 1995 roku Nasza spółka ‘Matka” firma Werner und Weber z Austrii zdecydowała iż należy przenieś produkcję do Polski, gdyż przewidzieli, że rynek recyklingu będzie mocno się rozwijał. Stworzono tutaj zakład, który zajmuje się produkcją i sprzedażą na rynek Polski i Europę Wschodnią.
Co znajduje się w Państwa ofercie? Tak jak wspomniano wcześniej zajmujemy się produkcją kompaktorów i pras, ale w naszej ofercie znajdują się też kontenery specjalne, muldy, pojemniki stalowe, jak również specjalistyczne konstrukcje wykonywane na zamówienie.
Gdzie poza granicami naszego kraju można spotkać te produkty? Nasze produkty przede wszystkim można spotkać w krajach Unii Europejskiej, jak również na Bliskim Wschodzie. Są to produkty bardzo dobre jakościowo i właśnie dlatego cieszą się wśród użytkowników pozytywną opinią. Techniczne rozwiązania oraz solidne wykonanie tych urządzeń gwarantują przez długi czas bezpieczną pracę. ...