Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Gas Engineering
przez anonim, 2014-08-13 09:53:48
Witam, otrzymałam skierowanie na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko Asystentka Zarządu. Czy ktoś się orientuje jak może przebiegać taka rozmowa i jakie są ich oczekiwania względem mojej osoby?

Beliani
przez Beata_PR, 2014-08-20 13:28:31
Witam, jestem zainteresowana ofertą pracy asystentki działu marketingu. W jaki sposób weryfikowana jest znajomość języka niemieckiego? Jakie oczekiwania finansowe mogę mieć? @Joomla jaką kwotę podałaś, że okazała się wygórowana? Sytuacja w biurze jest zależna od pracujących ludzi.

Dong Yang Electronics Sp. z o.o.
przez adamo, 2014-08-25 12:00:31
Odpowiedź na: [gg - 2014-07-18 20:41:47]:
Witam , pracowałem w DY jako asystent produkcji w 2006 r, zwolniłem się sam zarabiałem wtedy 1050 zł do reki ciekawi mnie ile teraz zarabiają ludzie na tym stanowisku. Wtedy, mówię ogólnie o ludziach było ok, mniej więcej każdy zarabiał tak samo (mowa o biurze) i nikt nie najeżdżał na siebie. Było kilka spoko osób. Zawsze wspominam tę pracę z sympatią, pamiętam gdy tam pracowałem to chciałem szybko z DY uciec ale w sumie poznałem tam swoją zonę właśnie pracując w DY. Pozdrawiam wszystkich z biura na wtryskarni, i magazyniera od małych części to był dobry chłop na serio.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Tomasz Czekała - Cekal Recruitment"
Początki biznesów często nie należą do najłatwiejszych. W Pana przypadku było podobnie? Zdecydowanie tak. Pomimo, że świetnie orientowaliśmy się na rynku to jednak mieliśmy problem, aby znaleźć angielskich klientów, którzy chcieli nam zaufać. Pierwszy rok był bardzo trudny, ponieważ musieliśmy przekonać osoby chętne do wyjazdu, że warto współpracować właśnie z nami.
Czym dokładnie zajmuje się firma Cekal? Najprościej można powiedzieć, że do naszych zadań należy rekrutacja osób do pracy w Wielkiej Brytanii.
Jakie oferty pracy najczęściej się u Was pojawiają? Skupiamy się głównie na opiekunach oraz opiekunkach osób starszych. To jednak nie wszystko, ponieważ posiadamy także oferty pracy dla kucharzy.
Czy oprócz pośrednictwa pracy oferujecie także pomoc osobom, które chcą podjąć pracę w Wielkiej Brytanii? Tak, jak najbardziej. Wkrótce wydana zostanie książka napisana przez nas we współpracy z opiekunką osób starszych z wieloletnim doświadczeniem. To wydawnictwo, a właściwie poradnik dla osób starających się o prace w opiece w Anglii, będzie możliwe do zakupu na naszej stronie internetowej oraz w niektórych księgarniach. Posiadamy również tak zwany fundusz SOS, który zostaje uruchomiony w niespodziewanych sytuacjach. Do sytuacji takich można zaliczyć każde losowe wydarzenie, na które ani my, ani nasz klient nie mają wpływu.   ...
"Wywiad z Rafał Marek - NetPOS Sp. z o.o."
Jak Państwa firma rozwinęła się przez ostatnie 5 lat? Jesteśmy młodą firmą, ale bardzo intensywnie się rozwijamy. Zajmujemy się doradztwem w wyborze oraz wdrażaniem oprogramowania dla gastronomii, hoteli i sprzedaży. Do kogo kierowana jest Wasza oferta? Ofertę kierujemy przede wszystkim do firm, które chcą usprawnić obsługę sprzedaży, a także zapewnić lepszy przepływ informacji poprzez wdrożenie rozwiązań IT do zarządzania biznesem. Wyróżnia nas przede wszystkim bardzo dobrze skonstruowana oferta, w której posiadamy produkty i rozwiązania sprawdzone przez nas w działaniu.
Z jakiego sukcesu firmy jesteście Państwo najbardziej zadowoleni? Najbardziej cieszy nas fakt, że przyjęta przez nas strategia biznesowa pozwala nam się bardzo szybko rozwijać. Sukces? Dla nas ważne są rzeczy związane z zadowoleniem naszych klientów. Dlatego każdy klient, który np. po wdrożeniu systemu IT, wraca do nas po jakimś czasie po więcej, to jest dla nas prawdziwy sukces, bo wiemy, że wykonaliśmy kawał dobrej roboty. Klienci do nas bardzo często wracają, bo cenią nas za jakość usług, a także za partnerskie relacje. ...
"Wywiad z Łucja Broszko - Prima Moda S.A."
Jakie były początki firmy? / Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Marka PRIMAMODA pochodzi z Włoch, gdzie obecna była od wielu lat w ofercie wysokiej jakości obuwia wykonywanego ręcznie przez rodzinną manufakturę. Firma w Polsce działa od 1996 roku kiedy to otworzyła swój pierwszy sklep we Wrocławiu, a w kolejnych latach ich liczba urosła do 5. Włoskie buty znalazły wielu sympatyków i pozwoliły na ekspansję oraz rozwój sieci sklepów w latach 2000-2006 o kolejnych 11 placówek już formalnie pod szyldem włoskiego brandu PRIMAMODA zyskując jednocześnie rozpoznawalność na skalę krajową. Mała firma rodzinna przekształciła się w Spółkę Akcyjną oraz pozyskała środki finansowe na dalszy rozwój sieci handlowej. Kluczową wówczas dla Spółki sesję zdjęciową do pierwszego katalogu, wykonaną w Rzymie, przeprowadziła Joanny Horodyńskiej. Liczba sklepów zwiększała się dynamicznie w kolejnych latach, a PRIMAMODA  na stałe wpisała się do grupy Liderów rynku Retail Fashion.
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Dofinansowanie i zmiana w Spółkę Akcyjną oraz dynamiczny rozwój sieci do 31 placówek obecnie. ...