Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Gas Engineering
przez anonim, 2014-08-13 09:53:48
Witam, otrzymałam skierowanie na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko Asystentka Zarządu. Czy ktoś się orientuje jak może przebiegać taka rozmowa i jakie są ich oczekiwania względem mojej osoby?

Beliani
przez Beata_PR, 2014-08-20 13:28:31
Witam, jestem zainteresowana ofertą pracy asystentki działu marketingu. W jaki sposób weryfikowana jest znajomość języka niemieckiego? Jakie oczekiwania finansowe mogę mieć? @Joomla jaką kwotę podałaś, że okazała się wygórowana? Sytuacja w biurze jest zależna od pracujących ludzi.

Dong Yang Electronics Sp. z o.o.
przez adamo, 2014-08-25 12:00:31
Odpowiedź na: [gg - 2014-07-18 20:41:47]:
Witam , pracowałem w DY jako asystent produkcji w 2006 r, zwolniłem się sam zarabiałem wtedy 1050 zł do reki ciekawi mnie ile teraz zarabiają ludzie na tym stanowisku. Wtedy, mówię ogólnie o ludziach było ok, mniej więcej każdy zarabiał tak samo (mowa o biurze) i nikt nie najeżdżał na siebie. Było kilka spoko osób. Zawsze wspominam tę pracę z sympatią, pamiętam gdy tam pracowałem to chciałem szybko z DY uciec ale w sumie poznałem tam swoją zonę właśnie pracując w DY. Pozdrawiam wszystkich z biura na wtryskarni, i magazyniera od małych części to był dobry chłop na serio.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Artur Kapacki - TELMON"
Na stronie internetowej reklamujecie się między innymi hasłem "agenci do najbardziej skomplikowanych zadań". Co się za tym kryje? Zajmujemy się telesprzedażą oraz obsługą klienta. Specjalizujemy się głównie w przeprowadzaniu kampanii sprzedażowych i obsługowych IN/OUT dla branży bankowej, ubezpieczeniowej i multimedialnej.
Pięć lat na rynku wystarczyło do ugruntowania swojej pozycji? Dokładnie tak. Telmon powstał w 2011 roku w Łodzi. Od początku postawiliśmy na świadczenie usług call center dla bankowości i ubezpieczeń. Zaczynaliśmy od kilkudziesięciu stanowisk, a dziś zatrudnionych jest u nas pół tysiąca konsultantów, którzy pracują w dwóch lokalizacjach – w Łodzi i Toruniu. Dowodem na efektywne zarządzanie spółką jest przyznanie Telmon prestiżowej nagrody Gazeli Biznesu za rok 2014 i 2015.  
Kto jest Waszym klientem? W portfolio firmy znajdują się prestiżowi klienci, tacy jak mBank, AIG, Alior Bank, Proama, Citi Bank czy Netia. Nasi klienci to w większości banki i ubezpieczyciele. W ofercie mamy kampanie związane zarówno ze sprzedażą produktów, jak również z procesem informacyjnym oraz wsparciem klienta. To, że te dwie branże przeważają, nie znaczy, że nie obsługujemy przedsiębiorstw z innych sektorów. Pracujemy też dla firm energetycznych, telekomunikacyjnych i innych. ...
"Wywiad z Damian Dziuba - Serwis Personalny Sp. z o.o."
Rynek pracy stwarza możliwości dla każdego? Jak to Państwo oceniacie? Zdecydowanie tak, od blisko 2 lat możemy dostrzec, że rynek pracy ponownie stal się rynkiem pracownika, a nie pracodawcy.  Z jednej strony, jako pracownicy cieszymy się z tej sytuacji, jednakże należy mieć świadomość, że w polityce długofalowej, takie zaburzenie równowagi, może mieć daleko idące konsekwencje. Analogiczną sytuacje mieliśmy w latach 2006 – 2008 Po tym okresie sytuacja diametralnie się zmieniła, ale to już prawa ekonomii.
Jakie są korzyści z usług agencji pracy – jakie firmy najczęściej decydują się na taką współpracę. Serwis Personalny to Agencja z ponad 12 – letnią tradycją.  Zawsze dbaliśmy o równowagę budując relacje z pracownikami i Klientami – to było, jest i będzie dla nas najważniejsze. Obecnie zmienił się model relacji Klientów z Agencją.
Co ma Pan na myśli? Pierwotnie relacje między Agencją, a Klientami ograniczały się do realizacji zapotrzebowania na określoną liczbę pracowników, obecnie Agencje coraz częściej pełnią rolę HR Business Partnera, doradzają Klientowi, poszukują rozwiązań, jak pozyskać najlepszych pracowników. Agencja Pracy jest najbliżej pracownika i to ona, jako pierwszy podmiot jest w stanie stwierdzić, jak zmieniają się oczekiwania pracowników, jak zmienia się krzywa płac, jakie warunki są atrakcyjne, a  które już nie. Przynajmniej tak jest w przypadku Serwis Personalnego, zawsze rozmawiając z Klientem prowadzimy audyt by móc mu doradzić, co może zmienić, jak reagują pracownicy i co można poprawić, by być bardziej konkurencyjnym dla pracownika na rynku pracy. ...
"Wywiad z Karol Balcerowicz - Centrum Certyfikacji EuroCert"
Czym zajmuje się firma EuroCert? Specjalizujemy się w wydawaniu bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Jesteśmy obecni na rynku od 2013 roku, kiedy to na mocy decyzji Ministerstwa Gospodarki zostaliśmy wpisani do rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne, związane z podpisem elektronicznym.
Dlaczego warto mieć waszą usługę? Zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym dokument podpisany przy pomocy naszego e-podpisu jest równie ważny pod względem skutków prawnych, co dokument podpisany własnoręcznym podpisem. Korzyść widać gołym okiem. Na mocy ustawy obowiązującej od dnia 21 lipca 2008 roku każdy podmiot, który zatrudnia więcej niż 5 osób, musi rozliczać się z ZUS-em za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego. Dokumenty związane z ubezpieczeniem są przekazywane do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych za pośrednictwem programu Płatnik i opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym. Aby był on prawnie wiążący, musi być weryfikowany certyfikatem kwalifikowanym – takim, jak te wydawane przez nasze centrum certyfikacji. ...