Gas Engineering
przez anonim, 2014-08-13 09:53:48
Witam, otrzymałam skierowanie na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko Asystentka Zarządu. Czy ktoś się orientuje jak może przebiegać taka rozmowa i jakie są ich oczekiwania względem mojej osoby?

Beliani
przez Beata_PR, 2014-08-20 13:28:31
Witam, jestem zainteresowana ofertą pracy asystentki działu marketingu. W jaki sposób weryfikowana jest znajomość języka niemieckiego? Jakie oczekiwania finansowe mogę mieć? @Joomla jaką kwotę podałaś, że okazała się wygórowana? Sytuacja w biurze jest zależna od pracujących ludzi.

Dong Yang Electronics Sp. z o.o.
przez adamo, 2014-08-25 12:00:31
Odpowiedź na: [gg - 2014-07-18 20:41:47]:
Witam , pracowałem w DY jako asystent produkcji w 2006 r, zwolniłem się sam zarabiałem wtedy 1050 zł do reki ciekawi mnie ile teraz zarabiają ludzie na tym stanowisku. Wtedy, mówię ogólnie o ludziach było ok, mniej więcej każdy zarabiał tak samo (mowa o biurze) i nikt nie najeżdżał na siebie. Było kilka spoko osób. Zawsze wspominam tę pracę z sympatią, pamiętam gdy tam pracowałem to chciałem szybko z DY uciec ale w sumie poznałem tam swoją zonę właśnie pracując w DY. Pozdrawiam wszystkich z biura na wtryskarni, i magazyniera od małych części to był dobry chłop na serio.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marcin Zając - Home Broker"
Ilu pracowników w tym momencie Państwo zatrudniacie? Jesteśmy największą w Polsce agencją nieruchomości i jedną z największych firm doradztwa finansowego. Dzisiaj zatrudniamy 424 doradców w obrocie nieruchomościami i 240 doradców finansowych w 25 miastach.
Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystacie? Wykorzystujemy przede wszystkim możliwości jakie daje internet. Najpopularniejsze są duże portale z ogłoszeniami o pracę, ale rekrutujemy także z wykorzystaniem serwisów społecznościowych czy serwisów kariery, gdzie prowadzimy akcje rekrutacji bezpośredniej. Drugim ważnym kanałem zatrudniania jest rekrutacja wewnętrzna. Mocno stawiamy na rozwój zawodowy naszych pracowników, dlatego przy wielu stanowiskach najpierw bierzemy pod uwagę osoby z naszej organizacji, a dopiero potem szukamy kandydatów poza strukturą firmy. 
Jakieś innowacyjne pomysły w temacie rekrutacji? Zdecydowaliśmy się na wdrożenie tzw. systemu poleceń do pracy, który polega na rekomendowaniu przez naszych pracowników osób z doświadczeniem i odpowiednimi kwalifikacjami. Kandydat odbywa standardowy proces rekrutacyjny, a o sukcesie decydują jego umiejętności. Można nas spotkać na uczelniach, w biurach karier i na lokalnych targach pracy, które umożliwiają bezpośrednie spotkania i rozmowy – często z osobami, które planują zmianę branży czy zawodu. Co ciekawe, zauważyliśmy także, że wśród naszych pracowników pojawiają się osoby, które wcześniej korzystały z usług Home Brokera w zakresie zakupu lub sprzedaży nieruchomości. ...
"Wywiad z Piotr Broniarczyk - Grupa Okazje Sp. z o.o."
Jaki był kluczowy moment w firmie i kiedy nastąpił? Myślę, że było to zajęcie drugiego miejsca w badaniu Megapanel PBI/Gemius za październik i listopad 2013. Od tego momentu wkroczyliśmy do pierwszej ligi porównywarek cen w Polsce. Znaleźliśmy się zaraz za Grupą Allegro, a przed porównywarkami Skapiec.pl i Nokaut.pl. Dzięki tak dobremu wynikowi upewniliśmy się, że nasza praca zmierza we właściwym kierunku. Zobaczyliśmy również, że konkurencja zaczęła nas doceniać i bacznie obserwować.  
Z jakich produktów, usługi są Państwo najbardziej dumni? Jest to z pewnością porówynwarka cen Okazje.info. To nasz pierwszy i najbardziej rozpoznawalny produkt. Dopasowując naszą ofertę do potrzeb określonych grup docelowych, stworzyliśmy również trzy wyszukiwarki zakupów: YouShop, YouHome oraz YouStyle. W 2014 roku do grona naszych serwisów dołączył Rabatuj.pl, który oferuje internautom rabaty, promocje, wyprzedaże i inne formy zniżek na e-zakupy. Podsumowując: umożliwiamy naszym użytkownikom porównywanie cen, dostarczamy atrakcyjne promocje, inspirujemy do zakupów, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo tych zakupów i wiarygodne opinie na temat produktów. ...
"Wywiad z Alvin Gajadhur - GŁÓWNY INSPEKTORAT TRANSPORTU DROGOWEGO"
Wasi inspektorzy prowadzą między innymi kontrole pojazdów komunikacji miejskiej. Czy wnioski z takich kontroli są pozytywne? Główny Inspektorat Transportu Drogowego jest inicjatorem akcji „Trzeźwość”, która ma na celu wyeliminowanie z ruchu kierowców autobusów komunikacji miejskiej oraz podmiejskiej prowadzących pojazdy będąc pod wpływem alkoholu. Tylko od początku 2015 roku na terenie całego kraju udało się skontrolować 8388 kierowców, z czego 1079 kontroli odbyło się na terenie Warszawy. W wyniku przeprowadzonych działań ujawniono 8 przypadków prowadzenia pojazdu w stanie po spożyciu alkoholu, bądź w stanie nietrzeźwości. Ponadto, należy również podkreślić, iż  inspektorzy z wojewódzkich inspektoratów transportu drogowego prowadzą stałe kontrole pojazdów komunikacji miejskiej oraz podmiejskiej ukierunkowane również na stan techniczny pojazdów, w tym pod kątem zadymienia spalin.
Przeładowane pojazdy, nieprawidłowy przewóz zwierząt, niewykwalifikowani kierowcy: z jakimi przypadkami macie najczęściej do czynienia? Inspekcja Transportu Drogowego kontroluje szereg zagadnień związanych z transportem drogowym, wykonywanym przez przewoźników krajowych oraz zagranicznych. Począwszy od czasu pracy kierowców, co podlega szczegółowemu sprawdzeniu podczas każdej kontroli drogowej i w przedsiębiorstwie, przechodząc do  przewozu drogowego materiałów niebezpiecznych. Sprawdzamy też stan techniczny, a także zagadnienia związane z kwestiami dotyczącymi pojazdów nienormatywnych, przewozu artykułów szybko psujących się, odpadów oraz zwierząt. Spośród wymienionych przez Pana kwestii najwięcej kontroli przeprowadzanych przez inspektorów transportu drogowego dotyczy nienormatywności pojazdów. To rokrocznie aż około 12% kontroli dotyczących zagadnień związanych z przeciążeniem oraz przekroczeniem norm dla pojazdów. W ostatnich latach liczba kontroli w tym zakresie jest zbliżona. Przykładowo w 2014 r. skontrolowano 26 775 pojazdów należących do przewoźników krajowych oraz zagranicznych pod względem normatywności. Liczba naruszeń ujawnianych w postaci nakładanych mandatów oraz decyzji podczas kontroli ważeniowych sięga wysokiego progu. Średnia to około 30% dla wszystkich 16 wojewódzkich inspektoratów transportu drogowego. Podczas każdej kontroli drogowej i w przedsiębiorstwie sprawdzane są też kwalifikacje kierowcy. Sankcjami za ich naruszenia są mandaty nakładane na kierowców i na zarządzających. W 2014 r. inspektorzy ITD przeprowadzili też ponad 2500 kontroli dedykowanych przewozom żywych zwierząt, szczegółowo kontrolując dokumentację, normy czasu pracy kierowców oraz warunki dla środków transportujących zwierzęta. Skala naruszeń w zakresie przewozu zwierząt nie jest duża i dotyczy corocznie kilkudziesięciu stwierdzanych przypadków. ...