Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Gas Engineering
przez anonim, 2014-08-13 09:53:48
Witam, otrzymałam skierowanie na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko Asystentka Zarządu. Czy ktoś się orientuje jak może przebiegać taka rozmowa i jakie są ich oczekiwania względem mojej osoby?

Beliani
przez Beata_PR, 2014-08-20 13:28:31
Witam, jestem zainteresowana ofertą pracy asystentki działu marketingu. W jaki sposób weryfikowana jest znajomość języka niemieckiego? Jakie oczekiwania finansowe mogę mieć? @Joomla jaką kwotę podałaś, że okazała się wygórowana? Sytuacja w biurze jest zależna od pracujących ludzi.

Dong Yang Electronics Sp. z o.o.
przez adamo, 2014-08-25 12:00:31
Odpowiedź na: [gg - 2014-07-18 20:41:47]:
Witam , pracowałem w DY jako asystent produkcji w 2006 r, zwolniłem się sam zarabiałem wtedy 1050 zł do reki ciekawi mnie ile teraz zarabiają ludzie na tym stanowisku. Wtedy, mówię ogólnie o ludziach było ok, mniej więcej każdy zarabiał tak samo (mowa o biurze) i nikt nie najeżdżał na siebie. Było kilka spoko osób. Zawsze wspominam tę pracę z sympatią, pamiętam gdy tam pracowałem to chciałem szybko z DY uciec ale w sumie poznałem tam swoją zonę właśnie pracując w DY. Pozdrawiam wszystkich z biura na wtryskarni, i magazyniera od małych części to był dobry chłop na serio.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Krzysztof Pieczewski - Admiral Boats S.A."
Czym zajmuje się Admiral Boats i do kogo skierowana jest Wasza oferta? ADMIRAL BOATS S.A. jest dynamicznie rozwijającym się producentem łodzi motorowych powstałym z połączenia pasji i doświadczenia. W swej ofercie posiadamy 48 modeli od 5m do 12m długości. Na terenie Zakładu Produkcyjnego w Tczewie firma świadczy usługi remontowe dla taboru stoczniowego, a także wykonuje zlecenia konstrukcji stalowych i aluminiowych. Dodatkowo uruchomiony został dział produkcji przyczep podłodziowych, który wykonuje przyczepy zarówno dla produkowanych przez Spółkę łodzi, jak i stanowi odrębny produkt dystrybuowany przez dealerów Spółki. Staramy się, by nasza oferta spełniała najwyższe oczekiwania klientów oraz stale zmieniającego się rynku. Jesteśmy nie tylko dostawcą rozwiązań, lecz również doradcą dla osób, które pragną rozwijać swoją pasję i umiejętności.
Spółka istnieje 6 lat. Jak zmieniła się od początku swojej działalności. Sam pomysł powstał z pasji, doświadczenia i ciekawości potrzeb rynku na dany typ łodzi. Zaczęło się od kilku sztuk wykonanych ręcznie w raczej „garażowych” warunkach. Reakcja odbiorców okazała się bardzo pozytywna, więc po dokonaniu szczegółowych badań rynku rozpoczęto „prawdziwą” działalność produkcyjną. Dziś posiadamy hale oraz maszyny pozwalające na produkcję wysokiej jakości łodzi i konstrukcji stalowych, wykwalifikowaną kadrę, zaufanych partnerów, którzy współpracują z nami od wielu lat, a przede wszystkim wspólny cel, jakim jest sprzedaż niezapomnianych momentów na pokładach naszych łodzi oraz rozwiązań technologicznych dla stalowych jednostek pływających i lądowych. ...
"Wywiad z Agnieszka Esterhuizen - AIC S.A."
"Wywiad z Agnieszka Krasowska - AIC S.A."
Jakie były początki firmy? AIC powstało w Gdańsku w 2001 roku jako niewielkie biuro projektowe założone przez kilkuosobową grupę inżynierów. Początki nie były łatwe; szybko okazało się, że plan rozpoczęcia współpracy z wykonawcami zaprojektowanych urządzeń ciśnieniowych nie powiedzie się. Nie zniechęciło to jednak założycieli biura, którzy szybko podjęli decyzję o uruchomieniu własnego zakładu produkcyjnego. Od 2001 roku przeobraziliśmy się z małego biura w dużą, dynamicznie rozwijającą się organizację z prawie 600 osobami w 3 zakładach produkcyjnych na Pomorzu. Konsekwentnie budowana marka AIC to liczący się dzisiaj na rynkach światowych producent zaawansowanych technologicznie rozwiązań z zakresu wymiany i odzysku ciepła, stojący w jednym szeregu z największymi dostawcami kotłów grzewczych na świecie.
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Ciężko wybrać jeden kluczowy moment, gdyż jak w każdej organizacji przełomowych momentów było wiele. Z pewnością decyzja o uruchomieniu własnej produkcji w 2002 roku, która przekształciła biuro projektowe w firmę produkcyjną oraz podpisanie pierwszego, długoterminowego kontraktu pozwalającego na uruchomienie produkcji seryjnej w 2003 roku ukształtowały strategię dalszego rozwoju oraz pozwoliły na stopniowe poszerzanie oferty produktowej. ...
"Wywiad z Małgorzata Dadura - EU-People Polska Sp. z o.o."
Firma EU-People Polska działa na rynku już od 2009 roku. Jak od tego czasu rozwinęła się firma? Za cel postawiliśmy wysoką jakość oferowanych usług. Od początku istnienia nasza agencja wyróżniała się bardzo dobrymi warunkami mieszkaniowymi oraz atrakcyjnym wynagrodzeniem oferowanym przez pracodawców, z którymi współpracujemy do dziś. Przez te wszystkie lata byliśmy świadkami wzlotów i upadków na holenderskim rynku pracy konsekwentnie realizując zamierzone cele. Znacząco wpłynęło to na nasza pozycję w holenderskiej branży HR oraz na rozwój firmy, również kadrowy.
Specjalizują się Państwo w pośrednictwie pracy w branży logistycznej i produkcyjnej. Dlaczego właśnie taki zakres działalności? Od samego początku istnienia EU-PEOPLE skupiliśmy się na branży produkcyjnej oraz logistycznej ze względu na niezwykle duże zainteresowanie holenderskich pracodawców. Holenderski rynek pracy obfituje w prace magazynowe oraz produkcyjne kusząc atrakcyjnymi stawkami oraz elastycznością zatrudnienia. Jest to bardzo popularna gałąź gospodarki w Holandii, natomiast kandydaci aplikujący do pracy za granicą mogą pochwalić się dużym doświadczeniem w tym zakresie. ...