Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Gas Engineering
przez anonim, 2014-08-13 09:53:48
Witam, otrzymałam skierowanie na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko Asystentka Zarządu. Czy ktoś się orientuje jak może przebiegać taka rozmowa i jakie są ich oczekiwania względem mojej osoby?

Beliani
przez Beata_PR, 2014-08-20 13:28:31
Witam, jestem zainteresowana ofertą pracy asystentki działu marketingu. W jaki sposób weryfikowana jest znajomość języka niemieckiego? Jakie oczekiwania finansowe mogę mieć? @Joomla jaką kwotę podałaś, że okazała się wygórowana? Sytuacja w biurze jest zależna od pracujących ludzi.

Dong Yang Electronics Sp. z o.o.
przez adamo, 2014-08-25 12:00:31
Odpowiedź na: [gg - 2014-07-18 20:41:47]:
Witam , pracowałem w DY jako asystent produkcji w 2006 r, zwolniłem się sam zarabiałem wtedy 1050 zł do reki ciekawi mnie ile teraz zarabiają ludzie na tym stanowisku. Wtedy, mówię ogólnie o ludziach było ok, mniej więcej każdy zarabiał tak samo (mowa o biurze) i nikt nie najeżdżał na siebie. Było kilka spoko osób. Zawsze wspominam tę pracę z sympatią, pamiętam gdy tam pracowałem to chciałem szybko z DY uciec ale w sumie poznałem tam swoją zonę właśnie pracując w DY. Pozdrawiam wszystkich z biura na wtryskarni, i magazyniera od małych części to był dobry chłop na serio.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jerzy Cieślar - ZM Postep S.A"
Firma ZM Postęp została utworzona ponad 60 lat temu. Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Firma została założona jesienią 1949 roku jako spółdzielnia. Kluczowymi momentami w jej historii były: - druga połowa lat pięćdziesiątych ubiegłego wieku, kiedy firma przekształciła się z usługowej na produkcyjną i rozpoczęła współpracę z przemysłem motoryzacyjnym i obronnym (zakłady FSC Lulin, ZM Ursus oraz Bumar Łabędy); - przełom lat 60/70-tych i nawiązanie współpracy z ówczesną Fabryką Samochodów Małolitrażowych w Bielsku Białej oraz uruchomienie w 1973 roku produkcji szkieletów siedzeń tylnych i wielu innych elementów metalowych do samochodu Fiat 126p; - rok 1991, w którym uruchomiliśmy produkcję seryjną kilkudziesięciu podzespołów i części metalowych do samochodu Fiat Cinquecento już dla firmy Fiat Auto Poland. Wtedy też nastąpił gwałtowny rozwój firmy; - rok 1997, w którym podjęliśmy decyzję o zmianie formy własnościowej poprzez likwidację spółdzielni i założenie na bazie likwidowanej spółdzielni spółki akcyjnej; - rok 2016, kiedy przenieśliśmy siedzibę firmy oraz trzy zakłady produkcyjne zlokalizowane w trzech miastach tj. w Gliwicach, Rudzie Śląskiej i w Zabrzu w jedno miejsce do nowo nabytej nieruchomości w Gliwicach, co pomoże nam w dalszym rozwoju. ...
"Wywiad z Katarzyna Kern - OTCF"
Przez 15 lat Państwa marka ekspresowo pokonała drogę od dystrybutora sprzętu sportowego do liczącego się na polskim rynku producenta, z ambicjami międzynarodowymi. Co wpłynęło na tak szybki rozwój firmy? Biznes i sport działają na podstawie podobnych mechanizmów. W początkowej fazie prowadzenia firmy naszemu założycielowi, Igorowi Klai, bardzo pomogło zrozumienie tych zależności. Determinacja i wytrwałość są decydujące, zwłaszcza w trudnych momentach, bo tak jak w sporcie, sukces naszej firmy okupiony był długimi przygotowaniami i niejedną porażką.
Obecnie produkty 4F można znaleźć w ponad 160 sklepach własnych, a także w ponad 500 profesjonalnych sklepach sportowych. Czy kluczem do sukcesu firmy jest sieć sprzedaży? Najważniejsze to podążać za rynkiem. W tej branży jest bardzo dużo czynników wpływających na wyniki: sezonowość, moda, jakość, zarządzanie zapasami. Żeby utrzymać się na rynku, trzeba zaspokoić cztery sezony. Mamy ofertę dla sportowców wyczynowych, pasjonatów sportu, uprawiających sport nieregularnie i dla tych, którzy po prostu chcą mieć sportowe ubrania w szafie. Trzeba mieć dobry jakościowo i atrakcyjny wizualnie produkt, ale do jego stworzenia potrzebny jest sztab wykwalifikowanych osób – projektantów, technologów, sprzedawców. W firmie oddzieliliśmy działy odzieży męskiej i damskiej, mamy także osoby wyspecjalizowane w tworzeniu konkretnych elementów garderoby, np. butów. Na co dzień poszczególne zespoły przygotowują kolekcję detaliczną, przeznaczoną do sklepowego obiegu, jak i stroje dla kadry olimpijskiej. Z myślą o nich w 2015 roku powstał projekt 4F Creative Team, umożliwiający realizację autorskich pomysłów projektantów. Zadaniem konkursowym było stworzenie kolekcji „Odzież sportowa przyszłości”. Z kilkunastu otrzymanych projektów, jury wybrało 2 prace. Nagrodą dla młodych projektantów było uszycie autorskich kolekcji wraz z realizacją profesjonalnych sesji zdjęciowych na koszt firmy. Projekty zostały także zaprezentowane szerszej publiczności w Warszawie, podczas organizowanego w grudniu Press Day marki 4F. Poprzez takie działania staramy się stymulować kreatywność naszych pracowników i uwzględniać ich indywidualny charakter artystyczny. Największym sukcesem jest dobieranie właściwych ludzi. Tylko osoby o szczególnych predyspozycjach są w stanie realizować cele firmy. Poskładanie zespołu z indywidualistów jest wyzwaniem. Nam się udało i to dlatego marka 4F jest dziś tam gdzie jest. Spółka OTCF rozwija się niesamowicie pod kątem zatrudnienia. W ubiegłym roku zwiększyliśmy liczbę pracowników o około 20%, obecnie mamy otwartych około 40 rekrutacji. Wierzymy w zasadę, że dojrzali menadżerowie otaczają się profesjonalistami w swoich obszarach i działają na zasadzie zaufania do nich. ...
"Wywiad z Olga Jóźwiak - DELTA SECURITY"
Historia firmy jest bardzo interesująca, od czego to wszystko się zaczęło? Delta Security została założona w 1992 roku przez dr Andrzeja Bryla, który przez wiele lat jako niezależny ekspert współpracował z Policją, Wojskiem i szeregiem innych formacji ochronnych w kraju i za granicą. Ideą, jaka przyświecała dr Andrzejowi Brylowi było stworzenie firmy, która będzie odpowiadała na rosnące zapotrzebowanie w zakresie zapewniania bezpieczeństwa oraz ochrony osób prywatnych i instytucji, a także wyznaczała będzie nową jakość usług ochrony i obsługi Klienta. W pierwszych latach działalności, firma funkcjonowała pod nazwą Biuro Zabezpieczenia i Ochrony Delta Security, zatrudniała kilkunastu pracowników i zajmowała się obsługą niewielkich zleceń z zakresu ochrony fizycznej osób prywatnych i instytucji oraz konwojowania wartości pieniężnych. Delta Security szybko zdobyła jednak reputację firmy godnej zaufania i elastycznie odpowiadającej na potrzeby Klientów, co pozwoliło na dynamiczny rozwój od drugiej połowy lat 90-tych i rozszerzenie zakresu świadczonych usług poza województwo dolnośląskie, początkowo na Wielkopolskę, od 2003 roku na teren całej Polski a od 2008 roku również poza granicami kraju. ...