Gas Engineering
przez anonim, 2014-08-13 09:53:48
Witam, otrzymałam skierowanie na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko Asystentka Zarządu. Czy ktoś się orientuje jak może przebiegać taka rozmowa i jakie są ich oczekiwania względem mojej osoby?

Beliani
przez Beata_PR, 2014-08-20 13:28:31
Witam, jestem zainteresowana ofertą pracy asystentki działu marketingu. W jaki sposób weryfikowana jest znajomość języka niemieckiego? Jakie oczekiwania finansowe mogę mieć? @Joomla jaką kwotę podałaś, że okazała się wygórowana? Sytuacja w biurze jest zależna od pracujących ludzi.

Dong Yang Electronics Sp. z o.o.
przez adamo, 2014-08-25 12:00:31
Odpowiedź na: [gg - 2014-07-18 20:41:47]:
Witam , pracowałem w DY jako asystent produkcji w 2006 r, zwolniłem się sam zarabiałem wtedy 1050 zł do reki ciekawi mnie ile teraz zarabiają ludzie na tym stanowisku. Wtedy, mówię ogólnie o ludziach było ok, mniej więcej każdy zarabiał tak samo (mowa o biurze) i nikt nie najeżdżał na siebie. Było kilka spoko osób. Zawsze wspominam tę pracę z sympatią, pamiętam gdy tam pracowałem to chciałem szybko z DY uciec ale w sumie poznałem tam swoją zonę właśnie pracując w DY. Pozdrawiam wszystkich z biura na wtryskarni, i magazyniera od małych części to był dobry chłop na serio.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Bartosz Adamski - NORMAZET Sp. z o.o. Sp. k."
Czym zajmuje się firma Normazet? Jesteśmy firmą z siedzibą we Wrocławiu specjalizującą się w handlu elementami złącznymi. Posiadamy ponad dwadzieścia lat doświadczenia, zdobyliśmy przez ten czas renomę w środowisku, a klienci cenią nasz profesjonalizm i fachowość, gdyż niektórzy nasi pracownicy oraz właściciel są w branży jeszcze dłużej niż istnieje firma i znają tematykę od podszewki, co umożliwia rzetelną i fachową obsługę naszych klientów. O estymie Normazetu świadczy również to, że posiadamy certyfikat ISO, czyli certyfikat jakości i zadowolenia klienta.  
Jakie konkretnie produkty oferujecie klientom? Na naszą ofertę handlową składają się wszelkiego rodzaju wyroby metalowe, że wymienię choćby śruby, nakrętki, wkręty, podkładki, pręty gwintowane, kołki czy gwoździe. Posiadamy też normalia o podwyższonej wytrzymałości oraz mosiężne, miedziane, aluminiowe, nierdzewne, kwasoodporne, powlekane galwanicznie i ogniowo. Praktycznie mamy wszystko, czego potrzeba w dziedzinie metalurgii. Co ważne, jesteśmy w stanie zrealizować prawie każde zamówienie na wyroby nietypowe według rysunków i wzorów oraz różnych form. Prowadzimy dostawę towaru na terenie całej Polski, a nasi klienci cenią u nas szybkość i terminowość realizacji  zamówienia. Istotnym czynnikiem naszej działalności jest również współpraca z największymi i najbardziej uznanymi producentami części złącznych. Dzięki temu mamy dostęp do najlepszych wyrobów wyprodukowanych przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych.   ...
"Wywiad z Marcin Zając - Home Broker"
Ilu pracowników w tym momencie Państwo zatrudniacie? Jesteśmy największą w Polsce agencją nieruchomości i jedną z największych firm doradztwa finansowego. Dzisiaj zatrudniamy 424 doradców w obrocie nieruchomościami i 240 doradców finansowych w 25 miastach.
Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystacie? Wykorzystujemy przede wszystkim możliwości jakie daje internet. Najpopularniejsze są duże portale z ogłoszeniami o pracę, ale rekrutujemy także z wykorzystaniem serwisów społecznościowych czy serwisów kariery, gdzie prowadzimy akcje rekrutacji bezpośredniej. Drugim ważnym kanałem zatrudniania jest rekrutacja wewnętrzna. Mocno stawiamy na rozwój zawodowy naszych pracowników, dlatego przy wielu stanowiskach najpierw bierzemy pod uwagę osoby z naszej organizacji, a dopiero potem szukamy kandydatów poza strukturą firmy. 
Jakieś innowacyjne pomysły w temacie rekrutacji? Zdecydowaliśmy się na wdrożenie tzw. systemu poleceń do pracy, który polega na rekomendowaniu przez naszych pracowników osób z doświadczeniem i odpowiednimi kwalifikacjami. Kandydat odbywa standardowy proces rekrutacyjny, a o sukcesie decydują jego umiejętności. Można nas spotkać na uczelniach, w biurach karier i na lokalnych targach pracy, które umożliwiają bezpośrednie spotkania i rozmowy – często z osobami, które planują zmianę branży czy zawodu. Co ciekawe, zauważyliśmy także, że wśród naszych pracowników pojawiają się osoby, które wcześniej korzystały z usług Home Brokera w zakresie zakupu lub sprzedaży nieruchomości. ...
"Wywiad z Agnieszka Klamka - EC Engineering"
Jakie były początki Państwa firmy? Początki spółki EC Engineering sięgają 1998 roku. Wtedy to profesor Tadeusz Uhl z Akademii Górniczo-Hutniczej postanowił wykorzystać swoją wiedzę oraz doświadczenie i założył firmę inżynierską Energocontrol. Na początku zatrudniała tylko kilka osób. Wśród nich byli m.in.: Ireneusz Łuczak oraz Bartłomiej Zborek. Dziś obaj zasiadają w zarządzie EC Engineering.
Firma szybko zaczęła współpracować z dużymi producentami i przedsiębiorstwami badawczo-rozwojowymi. Kto zaufał Wam od samego początku? Należy tu wymienić na przykład Alstom czy FEV Motorentechnik. W 2004 roku rozpoczęliśmy też współpracę z branżą lotniczą. Mieliśmy swój udział w tak spektakularnych projektach jak Airbus A380. Dla dwupokładowego SuperJumbo firma zaprojektowała oraz wykonała symulacje przeszło pół tysiąca części. W 2005 roku utworzono EC Grupę. W jej skład wchodzi obecnie kilka spółek, z których EC Engineering jest największą.
   
Jakie branże korzystają z Waszej wiedzy oraz umiejętności? EC Engineering to biuro projektowe, które realizuje projekty dla takich gałęzi przemysłu jak: kolej, lotnictwo oraz motoryzacja. Mamy już na swoim koncie liczne projekty realizowane dla firm z Chin, Indii, Korei, Rosji, Niemiec, Francji, Austrii i Kanady. Najbardziej znanym pojazdem współprojektowanym przez EC Engineering jest superszybki pociąg Zefiro 380, firmowany przez Bombardier Transportation.  ...