Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Gas Engineering
przez anonim, 2014-08-13 09:53:48
Witam, otrzymałam skierowanie na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko Asystentka Zarządu. Czy ktoś się orientuje jak może przebiegać taka rozmowa i jakie są ich oczekiwania względem mojej osoby?

Beliani
przez Beata_PR, 2014-08-20 13:28:31
Witam, jestem zainteresowana ofertą pracy asystentki działu marketingu. W jaki sposób weryfikowana jest znajomość języka niemieckiego? Jakie oczekiwania finansowe mogę mieć? @Joomla jaką kwotę podałaś, że okazała się wygórowana? Sytuacja w biurze jest zależna od pracujących ludzi.

Dong Yang Electronics Sp. z o.o.
przez adamo, 2014-08-25 12:00:31
Odpowiedź na: [gg - 2014-07-18 20:41:47]:
Witam , pracowałem w DY jako asystent produkcji w 2006 r, zwolniłem się sam zarabiałem wtedy 1050 zł do reki ciekawi mnie ile teraz zarabiają ludzie na tym stanowisku. Wtedy, mówię ogólnie o ludziach było ok, mniej więcej każdy zarabiał tak samo (mowa o biurze) i nikt nie najeżdżał na siebie. Było kilka spoko osób. Zawsze wspominam tę pracę z sympatią, pamiętam gdy tam pracowałem to chciałem szybko z DY uciec ale w sumie poznałem tam swoją zonę właśnie pracując w DY. Pozdrawiam wszystkich z biura na wtryskarni, i magazyniera od małych części to był dobry chłop na serio.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Witold Rosiek - SIPMA S.A."
Jaka jest misja firmy? Nasza misja to: Mierzyć na szczyty doskonałości we wszystkim, co robimy, wkładając w to twórczy wysiłek i profesjonalną pracę, zachowując nasze podstawowe wartości: troskę o klienta i własnych pracowników, stwarzając wszystkim najlepsze warunki do samorealizacji. Te słowa są źródłem inspiracji, z której organizacja czerpie energię i motywację, staramy się, aby nasza Misja była widoczna we wszystkich działaniach. SIPMA jako wiodący producent maszyn rolniczych, w celu utrzymania pozycji lidera w tej branży, nieustannie od wielu lat inwestuje w rozwój nowych technologii wytwarzania oraz nowoczesny park maszynowy. Staramy się być blisko naszego klienta. Jego uwagi są dla nas cennym źródłem informacji o zmieniającym się rynku oraz o walorach eksploatacyjnych naszych maszyn.
Obecnie jesteście wiodącym producentem maszyn rolniczych w Polsce. Czy na swojej drodze spotykaliście wiele przeciwności?  Działalność każdej organizacji uwarunkowana jest wieloma zmiennymi, pojawiającymi się w jej otoczeniu wewnętrznym i zewnętrznym. Niektóre z tych zmiennych stanowią szanse, inne zagrożenia. Najważniejszym jest, by wykorzystać pojawiające się możliwości albo też zapobiegać mogącym pojawić się trudnościom. SIPMA, jak każda organizacja, działa w środowisku dynamicznym, więc jak inne organizacje, mierzy się z koniecznością przewidywania, reagowania, zapobiegania przeciwnościom. ...
"Wywiad z Bohdan Białorucki - Aviva"
Grupa Aviva w Polsce działa od 1992 roku i należy do największych instytucji finansowych w naszym kraju. Jak wielu klientów Wam zaufało? Obsługujemy 3,5 miliona klientów i zarządzamy aktywami o wartości ok. 50 miliardów zł. Kluczowym obszarem działalności grupy są indywidualne ubezpieczenia na życie i długoterminowe inwestycje. Aviva oferuje również grupowe ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia majątkowe dla klientów indywidualnych i firm, fundusze inwestycyjne oraz ubezpieczenia zdrowotne. Ciekawą ofertą dla klientów indywidualnych jest pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych, sprzedawanych w systemie direct, czyli przez telefon i Internet.
Stoi za Wami kilkaset lat tradycji. Ma pan rację. Oferujemy profesjonalne doradztwo wraz z kompleksową receptą na finansowe planowanie bliższej i dalszej przyszłości. Aviva w Polsce jest częścią międzynarodowej Grupy Aviva - szóstej instytucji ubezpieczeniowej na świecie i pierwszej w Wielkiej Brytanii pod względem przychodów. W gronie milionów osób korzystających na przestrzeni wieków z usług ubezpieczyciela znaleźli się wybitni naukowcy, politycy i artyści, m. in.: Isaac Newton, Walter Scott, Winston Churchill, J.F. Kennedy, Agatha Christie, Freddie Mercury oraz rodzina Guinnesów. ...
"Wywiad z Julia Diatczyk - DataArt Poland Sp z o.o."
DataArt to międzynarodowa sieć firm technologiczno-konsultingowych. Tworzycie między innymi tak zwane rozwiązania "end-to-end'. Co to oznacza? Skupiamy się na kompleksowej realizacji projektów. Nadzorujemy cały proces, od koncepcji i strategii, do projektowania, wdrażania i wsparcia. Wszystko to, ma pomóc naszym klientom w osiąganiu ich celów biznesowych.
Co należy do Waszych głównych zadań? DataArt zajmuje się konsultingiem technologicznym oraz tworzeniem oprogramowania. Naszymi klientami są banki, fundusze inwestycyjne, firmy z branży turystycznej, medycznej, technologii mobilnych i internetowych, przemysłu i mediów.
Dlaczego na pierwszą lokalizację w Polsce został wybrany właśnie Lublin? Lokalny rynek pracy jest atrakcyjny dla firm IT, ze względu na dostępność specjalistów, niezbędnych do pomyślnego rozwoju branży, a także położenie geograficzne, które stwarza korzystne warunki do obsługi klientów zarówno z Europy jak i Stanów Zjednoczonych. Kiedy otwieraliśmy lubelskie biuro, nawet nie przypuszczałam, że praca tutaj wzbudzi tak wielkie zainteresowanie wśród programistów z innych krajów. Obecnie firmę tworzą znakomici specjaliści pochodzący m.in. z USA oraz Europy Wschodniej. Miejsce wybraliśmy między innymi ze względu na bliskość ośrodków akademickich, korzystną z biznesowego punktu widzenia lokalizacja – bliskość lotniska i doskonałą komunikację z Europą Zachodnią. Komfort pracy jest naszym priorytetem. W każdym biurze DataArt staramy się zapewnić specjalistom wygodne, w pełni wyposażone stanowiska pracy, multimedialne meeting roomy, sale konferencyjne dostosowane do spotkań w większym gronie, pokoje odpoczynku zaopatrzone w gry video, sprzęt sportowy i gry planszowe, a nawet kafeterie z ciepłymi i zimnymi napojami, przekąskami i świeżymi owocami. Entuzjaści aktywności sportowych mogą do biura docierać na rowerze, czeka tam na nich miejsce parkingowe dla jednośladu i prysznic. ...