Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Gas Engineering
przez anonim, 2014-08-13 09:53:48
Witam, otrzymałam skierowanie na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko Asystentka Zarządu. Czy ktoś się orientuje jak może przebiegać taka rozmowa i jakie są ich oczekiwania względem mojej osoby?

Beliani
przez Beata_PR, 2014-08-20 13:28:31
Witam, jestem zainteresowana ofertą pracy asystentki działu marketingu. W jaki sposób weryfikowana jest znajomość języka niemieckiego? Jakie oczekiwania finansowe mogę mieć? @Joomla jaką kwotę podałaś, że okazała się wygórowana? Sytuacja w biurze jest zależna od pracujących ludzi.

Dong Yang Electronics Sp. z o.o.
przez adamo, 2014-08-25 12:00:31
Odpowiedź na: [gg - 2014-07-18 20:41:47]:
Witam , pracowałem w DY jako asystent produkcji w 2006 r, zwolniłem się sam zarabiałem wtedy 1050 zł do reki ciekawi mnie ile teraz zarabiają ludzie na tym stanowisku. Wtedy, mówię ogólnie o ludziach było ok, mniej więcej każdy zarabiał tak samo (mowa o biurze) i nikt nie najeżdżał na siebie. Było kilka spoko osób. Zawsze wspominam tę pracę z sympatią, pamiętam gdy tam pracowałem to chciałem szybko z DY uciec ale w sumie poznałem tam swoją zonę właśnie pracując w DY. Pozdrawiam wszystkich z biura na wtryskarni, i magazyniera od małych części to był dobry chłop na serio.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jarosław Król - CTL Logistics S. A."
Kim jest firma CTL Logistics? CTL Logistics jest doświadczonym operatorem kolejowym, z ugruntowaną pozycją w Europie Centralnej i Wschodniej, oferującym swoim klientom skrojone na ich potrzeby, zintegrowane usługi logistyczne.Za cel stawiamy sobie satysfakcję naszych partnerów biznesowych, dlatego każdy projekt logistyczny traktujemy indywidualnie, co oznacza dokładną analizę konkretnych potrzeb i przygotowanie dedykowanych rozwiązań logistycznych. Przy okazji warto wspomnieć, że byliśmy pierwszym w Polsce prywatnym towarowym przewoźnikiem kolejowym, więc można powiedzieć, że od początku istnienia spółki przecieramy szlaki. Dziś budujemy nową strukturę Grupy CTL Logistics, aby sprawniej i jeszcze szybciej odpowiadać na potrzeby globalnego rynku, wzmacniamy pozycję spółki na rynku polskim, jak również z sukcesami budujemy ją na rynkach europejskich, m.in. na niemieckim i czeskim.   
Co wchodzi w zakres Państwa usług? Grupa CTL Logistics jest międzynarodowym koncernem logistycznym, który operuje na rynku polskim i europejskim. Portfolio naszych usług budujemy w oparciu o trzy kluczowe filary naszej działalności: przewozy, obsługę bocznic oraz zintegrowany serwis dla sektora górnictwa i energetyki, realizowany głównie przez naszą spółkę CTL Maczki Bór. Naszym klientom oferujemy kompletny produkt logistyczny, który obejmuje: transport kolejowy towarów masowych (węgla, koksu, kruszyw, złomu i innych), kontenerów, paliw i chemii, transport samochodowy, spedycję, dzierżawę wagonów, kompleksową obsługę bocznic, doradztwo celne, obsługę i utrzymanie taboru i infrastruktury kolejowej, jak również wszelkie usługi na terminalach przeładunkowych. CTL Logistics wykonuje również przewozy międzynarodowe oraz dynamicznie rozwijamy segment przewozów transgranicznych, co jest możliwe dzięki posiadaniu spółek w Niemczech (CTL Logistics GmbH) i w Czechach (CTL Logistics S.R.O.). Dzięki silnej pozycji na rynku niemieckim możemy realizować transport z Niemiec do Holandii, Belgii i Francji, a spółka w Czechach otwiera przed naszymi klientami południe Europy - Węgry, Rumunię i Bałkany. W efekcie nasi partnerzy biznesowi zyskują niezwykłe narzędzie do optymalizacji procesów logistycznych i transportowych o zasięgu europejskim. ...
"Wywiad z Petr Welsch - Partners Financial Services S.A."
Jak wyglądały początki Partners Financial Services w Polsce? Ekspansja każdej firmy na nowy rynek to proces czasochłonny i skomplikowany. W naszym wypadku nie było inaczej. Firma weszła na rynek Polski w 2012 roku, po przeprowadzeniu wstępnych badań rynku, które wskazały, że tak jak w Czechach czy na Słowacji, tak i w Polsce istnieje duży popyt na jakościowe doradztwo finansowe. Rynek „doradztwa finansowego” niestety został zepsuty w ciągu ostatnich lat, powodując dużą nieufność klientów do doradców oraz usług przez nich świadczonych.
Co wyróżnia Was wśród konkurencji? Po wejściu na rynek Polski w 2012 roku, firma spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony doradców. Charakteryzujemy się bowiem nie tylko silną marką na rynku czeskim i posiadamy wyjątkowe know-how, ale przede wszystkim wyróżnia nas: unikatowa filozofia jakość usług silne wartości  To właśnie dzięki tym 3 cechom firma odniosła ogromny sukces w Czechach już w ciągu pierwszych lat działalności; sukces który chcemy powtórzyć w Polce.  
Polski a Czeski rynek bardzo się od siebie różnią? Przez pierwsze 2,5 roku po wejściu na rynek Polski doświadczyliśmy, czego tak naprawdę potrzebują i chcą tutejsi klienci oraz doradcy. Żadna statystyka ani wcześniej przeprowadzone badania nie są w stanie w 100% przygotować firmy do szybkiej ekspansji, zwłaszcza na rynek kilkukrotnie większy niż ten, na którym operowaliśmy. Warunki w Polsce, nastawienie ludzi są zupełnie inne niż w Czechach czy na Słowacji, dlatego musieliśmy dostosować nasz model biznesowy oraz wsparcie oczekiwane przez doradców i klientów do tutejszych wymagań. ...
"Wywiad z Agnieszka Sencio - Jaga Temp sp. z o.o."
Co to jest praca tymczasowa? Praca tymczasowa występuje wszędzie tam, gdzie potrzebna jest doraźna pomoc w zachowaniu elastyczności produkcji i zatrudnienia. Dotyczy ona zatrudnienia na krótki okres, jak i w okresach urlopowych lub podczas choroby pracownika. Jest także wykonywana długoterminowo w powtarzających się szczytach sezonowych oraz w innych sytuacjach, charakterystycznych dla działalności naszych klientów. JAGA Temp zapewnia wykwalifikowany personel oraz przejmuje odpowiedzialność za całość prac związanych z procesem rekrutacji i administracji.
Jakie korzyści wynikają dla Waszych klientów? Jest ich bardzo dużo. To na przykład brak kosztów związanych z rekrutacją i szkoleniem pracowników. Elastyczne zatrudnienie. Klient zamawia osoby na taki okres na jaki potrzebuje dodatkowego personelu. Ponadto administracja zatrudnienia nie jest obowiązkiem klienta. Jest także możliwość zastępstwa osoby w bardzo krótkim czasie np. na czas urlopu, czas choroby pracownika etatowego, urlop macierzyński.
W sytuacji niedoboru personelu praca tymczasowa to idealne rozwiązanie? Oczywiście, że tak. To wielki plus w takich przypadkach jak absencja, w okresie nasilonej produkcji, podczas akcji promocyjnych oraz nagłego zapotrzebowania na specjalistę do wykonania określonego zadania. Praca tymczasowa dla kandydatów oferuje doskonały start do kariery na rynku pracy i może być drogą do uzyskania pierwszego stałego zatrudnienia.   ...