Gas Engineering
przez anonim, 2014-08-13 09:53:48
Witam, otrzymałam skierowanie na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko Asystentka Zarządu. Czy ktoś się orientuje jak może przebiegać taka rozmowa i jakie są ich oczekiwania względem mojej osoby?

Beliani
przez Beata_PR, 2014-08-20 13:28:31
Witam, jestem zainteresowana ofertą pracy asystentki działu marketingu. W jaki sposób weryfikowana jest znajomość języka niemieckiego? Jakie oczekiwania finansowe mogę mieć? @Joomla jaką kwotę podałaś, że okazała się wygórowana? Sytuacja w biurze jest zależna od pracujących ludzi.

Dong Yang Electronics Sp. z o.o.
przez adamo, 2014-08-25 12:00:31
Odpowiedź na: [gg - 2014-07-18 20:41:47]:
Witam , pracowałem w DY jako asystent produkcji w 2006 r, zwolniłem się sam zarabiałem wtedy 1050 zł do reki ciekawi mnie ile teraz zarabiają ludzie na tym stanowisku. Wtedy, mówię ogólnie o ludziach było ok, mniej więcej każdy zarabiał tak samo (mowa o biurze) i nikt nie najeżdżał na siebie. Było kilka spoko osób. Zawsze wspominam tę pracę z sympatią, pamiętam gdy tam pracowałem to chciałem szybko z DY uciec ale w sumie poznałem tam swoją zonę właśnie pracując w DY. Pozdrawiam wszystkich z biura na wtryskarni, i magazyniera od małych części to był dobry chłop na serio.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Grzegorz Czudaj - KLER S.A."
Posiadają Państwo ponad 40-letnie doświadczenie w branży. Jak wyglądały Wasze początki? Firma powstała w roku 1973, w miejscowości Dobrodzień słynącej z silnych tradycji rzemiosła stolarskiego. Założycielem firmy, inicjatorem i realizatorem działań rozwojowych jest Piotr Kler.
Kiedy nastąpił największy rozwój firmy? W latach 1989-1990. Zatrudnienie wzrosło do kilkudziesięciu osób, firma zaczęła wprowadzać ekskluzywne wzory mebli, nowatorskie projekty i technologie.
A jak Kler prezentuje się dzisiaj? Obecnie KLER to największy pracodawca tej branży w regionie. W roku 1991 otworzono pierwszy salon firmowy. Dziś, struktura handlowa firmy w Polsce to systematycznie rozrastająca się sieć - 33 własne salony firmowe.   
Co składa się na Waszą oferty? KLER oferuje szeroki wachlarz najwyższej jakości mebli tapicerowanych oraz skrzyniowych, zróżnicowanych wzorniczo – od bardzo nowoczesnych do tradycyjnych, proponowanych w różnych układach i wymiarach, w bogatej gamie kolorystycznej.
Jak wygląda struktura KLER w Polsce? Struktura handlowa firmy w Polsce to systematycznie rozrastająca się sieć - 33 własne salony firmowe. ...
"Wywiad z Florian Meyer - Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o. o."
W czym specjalizuje się Spółka Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o.o.? Od samego momentu rozpoczęcia naszej działalności gospodarczej w Polsce, w roku 2012 firma Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o.o. kieruje swoją główną uwagę na pozyskanie polskich pracowników dla potrzeb niemieckiego rynku pracy. Nasza oferta jest bardzo obszerna i obejmuje pomoc przy sporządzaniu aplikacji, wybór i testowanie kandydatów do pracy oraz załatwienie wszystkich organizacyjnych etapów w celu podjęcia pracy w Niemczech. Oprócz tego pomagamy kandydatom przy znalezieniu taniego zakwaterowania blisko miejsca pracy i podejmujemy wszystkie niezbędne kroki, aby umożliwić im udany start w Niemczech. Wszystkie nasze działania oparte są na zasadzie pomocy i samopomocy.
Dlaczego warto skorzystać z Państwa usług? Troszczymy się o to, aby nasi nowi pracownicy (k/m) od samego początku czuli się jak w domu, w swojej całkowicie nowej ojczyźnie. Człowiek znajduje się zawsze w centrum naszej uwagi. Dzięki specjalnie stworzonej dla Polaków centrali powitalnej i naszym dwujęzycznym kolegom gwarantujemy szeroki wachlarz usług i zapewniamy optymalny i udany start.  Całkiem niedawno wydaliśmy poradnik powitalny dla naszych zagranicznych pracowników (k/m), w którym obok uwag dotyczących codziennej pracy zawarte są także ważne informacje o życiu w Niemczech. Oprócz tej specyficznej i obszernej pomocy nasi pracownicy (k/m) mogą liczyć na uczciwe i punktualne wypłacanie wynagrodzeń zgodnie z układami zbiorowymi iGZ i BAP / DGB.    ...
"Wywiad z Bożena Rycharska - Grupa Progres Sp. z o.o."
Jakimi wartościami kieruje się Wasza firma? Staramy się budować wysokie standardy współpracy z klientami w oparciu o wspólne wartości, które nam przyświecają. Na pewno jest to otwarta i uczciwa komunikacja. Jesteśmy solidnym i profesjonalnym partnerem, a  etyka w biznesie zawsze będzie dla nas najwyższą wartością.
Z jakimi instytucjami i organizacjami współpracujecie? Staramy się systematycznie nawiązywać współpracę z rozmaitymi podmiotami na poszczególnych rynkach. Podpisujemy umowy ze Strefami Ekonomicznymi, organizacjami zrzeszającymi pracodawców, urzędami pracy i biurami karier.
Jakie były początki Grupy Progres? Firma powstała w 2002 roku w Pruszczu Gdańskim i od tego roku wspieramy naszych klientów w obszarze pracy tymczasowej oraz rekrutacji stałych. Od roku 2009 proponujemy szeroki wachlarz usług w ramach oferty linii Progres Consulting. W 2013 roku portfel usług oferowanych przez naszą firmę uzupełniła linia Progres Advanced Solutions oferująca zaawansowane rozwiązania optymalizacyjne skierowana przede wszystkim do firm o dużym wolumenie zatrudnionych pracowników. ...