Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę – Dodaj swoją opinie. więcej >>
Link-Bus Kraków S.C. Jacek Wierzbicki Teresa Wierzbicka
przez zkatowic, 2014-11-19 12:29:31
Szkoda że ta firma zrezygnowała z połączeń Katowice-Kraków.
Duże czyste autobusy, działający Wi-fi i oczywiście cena.

PBR MEDIA
przez Ewelina Kurzawa, 2016-08-03 11:24:22 [użytkownik zarejestrowany]
Polecam firmę PBR Media Katowice bardzo fajna współpraca i możliwość dorobienia pieniędzy

Agata S.A.
przez E-rzecznik Agata Meble, 2014-08-11 15:20:36
Szanowna Pani,
czy zgłaszała Pani ten problem do działu kadr salonu? Bardzo prosimy o przesłanie dokładnie opisanych wydarzeń o których Pani wspomina. Zależy nam na tym, aby nasi pracownicy czuli się w pracy jak w domu. Jednak nie zgłaszając takich problemów, ciężko jest nam wprowadzać zmiany.
Bardzo prosimy o kontakt!
Pozdrawiam E-Rzecznik Agata Meble

Sprawdź opinie przed rozmową o pracę - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Na Śląsku coraz częściej mamy do czynienia z rynkiem pracownika, a nie pracodawcy. To osoby poszukujące pracy dyktują warunki zatrudnienia, mają wiele ofert pracy, z których mogą skorzystać. W zakresie malejącej stopy bezrobocia w Polsce, a w szczególności w województwie śląskim przodują Katowice. Bezrobocie na niskim poziomie Według Głównego Urzęd...
Czytaj więcej >>
Groupon jest serwisem internetowym, który rozwijał się przez lata jako centrum zakupów grupowych. W hossie zainteresowania tego typu zakupami cieszył się wieloma milionami użytkowników. Obecnie przekształcił się w serwis głównie z ofertami usług i wyjazdów turystycznych, ale w dalszym ciągu cieszy się zainteresowaniem. W tym roku ma uruchomić Centr...
Czytaj więcej >>
W Katowicach panuje niska stopa bezrobocia, co oznacza, że coraz więcej pracodawców ma problemy ze znalezieniem odpowiednich do swojej firmy pracowników. W jakich zawodach panuje największy deficyt? Bezrobocie w Katowicach Katowice zajmują trzecie miejsce pod względem stopy bezrobocia w Polsce. Na koniec stycznia 2017 roku w aglomeracji katowickiej...
Czytaj więcej >>
Katowice są jednym z najważniejszych ośrodków gospodarczych w Polsce. Stolica województwa śląskiego może pochwalić się setkami nowych inwestycji w ciągu kilku ostatnich lat. Biznes rozwija się tu prężnie – do Katowic przyjeżdżają przedstawiciele zagranicznych przedsiębiorstw, chcących uruchomić tu swoje oddziały. W efekcie praca w Katowicach ...
Czytaj więcej >>
Od 1996 roku w Katowicach funkcjonuje Specjalna Strefa Ekonomiczna. W najbliższym czasie mają tam powstać nowe miejsca pracy, za sprawą wydania kolejnych zezwoleń na otwarcie działalności gospodarczej. O strefie Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna położona jest w województwie śląskim i obejmuje grunty o łącznej powierzchni 1929,154 ha, rozciągaj...
Czytaj więcej >>
Zgodnie z informacjami z Głównego Urzędu Statystycznego w grudniu 2016 roku stopa bezrobocia w Katowicach wynosiła zaledwie 2,8 proc., wobec 4 proc. w styczniu tego samego roku. Ten poziom można interpretować w taki sposób, że w stolicy woj. śląskiego nie pracuje ten, kto nie chce. Niemniej w poszczególnych dzielnicach Katowic sytuacja na rynku pra...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Wojciech Kałużny - Goldbach Audience"
Jakie są początki firmy, w jakich okolicznościach powstała? Historia firmy sięga 2000 roku, kiedy Marcin Woźniak założył AdMasterNetwork. Niedługo potem, w 2001 roku AdMaster połączył się z IMS Group, tworząc ARBO. To były zupełnie inne czasy, nie było standaryzacji form reklamowych i ani jednego systemu emisji reklam. Kilka lat później firma została przejęta przez Goldbach Group – szwajcarską grupę mediową, która specjalizuje się głównie w mediach telewizyjnych. Postanowili zainwestować w biznes digitalowy. Stąd decyzja o kupnie wszystkich spółek ARBO. Od tamtego czasu sporo się zmieniło w kontekście biznesowym. Odeszliśmy od strategii dużej ilości brandów i skonsolidowaliśmy biznes.
Dlaczego? Ponieważ na rynku zrobiło się duże rozdrobnienie, pojawiło się wielu nowych dostawców, ofert reklamowych itd. Agencje i domy mediowe oczekiwały przede wszystkim jednego punktu kontaktowego – jednej osoby, która zapewni im kompleksową obsługę i będzie potrafiła dostosować ofertę do oczekiwań i potrzeb reklamodawcy. Dlatego weszliśmy na rynek z jedną konkretną ofertą, która skupia się na trzech filarach. Pierwszy to dedicated & tailor made – kampanie dedykowane na poszczególnych serwisach, niestandardowe formy i konkursy. Drugi to reach & contest, czyli wszystkie kampanie zasięgowe i tematyczne. Na trzecią część oferty – audience & conversion, składają się takie usługi jak targetowanie behawioralne, performance, zakup automatyczny. ...
"Wywiad z Łukasz Bugaj - EKOFOL BUGAJ SP.JAWNA"
Firma EKOFOL rozpoczęła działalność w 1998 roku. Jak wyglądały jej początki? Firma została założona w 1998 roku i wówczas dzierżawiliśmy halę produkcyjną na terenie Kopalni Soli w Wieliczce. Następnie w Ochmanowie, koło Wieliczki, wybudowaliśmy swój pierwszy zakład produkcyjny wielkości 2000 m2. Kolejne lata to ciągłe zmiany dotyczące, przede wszystkim, rozwoju technologicznego, zwiększania wolumenu produkcji oraz poszerzania rynku zbytu. W 2010 roku przenieśliśmy swój zakład do Bierunia i tutaj dalej z sukcesami rozwijamy naszą działalność.
Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Kluczowym momentem dla firmy było przeniesienie jej z Ochmanowa do Bierunia. Ta zmiana zapewniła nam większe możliwości rozwoju. W nowej siedzibie, dzięki większej przestrzeni byliśmy w stanie zbudować nowoczesny zakład produkcyjny, wyposażony w urządzenia i maszyny najlepszych światowych producentów, co pozwoliło nam na 15-krotne zwiększenie wielkości produkcji w ciągu zaledwie 5 lat.  
Zaczynali Państwo jako firma rodzinna. A jak to wygląda teraz? Nadal pozostajemy firmą rodzinną, dzięki czemu proces podejmowania decyzji jest bardzo szybki, a członkami zarządu są właściciele firmy. ...
"Wywiad z Beata Burlińska – Marczuk - Nestle Polska S.A."
Jaka jest misja Państwa firmy? Nestlé już od 150 lat wspiera konsumentów w ich codziennych wyborach żywieniowych. Zgodnie z naszą misją „Jedz smacznie, żyj zdrowo” nieustanie pracujemy nad recepturami, aby dostarczać konsumentom paletę produktów spożywczych i napojów o najlepszym smaku i zawartości składników odżywczych. Z tego powodu Nestlé, jako światowy producent żywności, dba o cały łańcuch dostaw, zaczynając od rolników i dostawców. Dzięki surowcom wysokiej jakości oraz szczegółowym kontrolom i audytom, firma zaspokaja potrzeby konsumentów nie tylko w sferze walorów smakowych swoich produktów, ale także gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa. Nestlé wspiera konsumentów również w prowadzeniu aktywnego trybu życia poprzez wiele inicjatyw: m.in. jest partnerem akcji Lekkoatletyka dla każdego, organizuje program Nestlé Porusza Polskę i angażuje się w obchody Europejskiego Dnia Sportu.
Firma istnieje od 1866 roku i obecnie jest liderem w swej branży. Jakie były jej pierwsze produkty i dlaczego stanowiły przełom owych czasów? Historia Nestlé rozpoczęła się 150 lat temu, kiedy angielsko – szwajcarska firma Anglo-Swiss Condensed Milk Company otworzyła pierwszą w Europie fabrykę produkującą mleko skondensowane. Rok później, w 1867 roku, Henri Nestlé, asystent aptekarza, zainteresował się przypadkiem niemowlęcia, które nie przyjmowało mleka matki. Nestlé opracował recepturę żywności dla niemowląt o nazwie “Farine Lactée”. Był to niezwykły przełom w dziedzinie żywienia niemowląt, który zapoczątkował 150-letni sukces naszej firmy. Dzisiaj globalna działalność biznesowa Nestlé obejmuje kategorie takie jak: napoje, wody, nabiał, słodycze, karmy dla zwierząt, a nawet produkty do pielęgnacji skóry. Na całym świecie ludzie korzystają z ponad 1 mld porcji produktów Nestlé dziennie, a firma działa w 197 krajach i terytoriach, gdzie kontynuuje swój rozwój. ...