Lokis S.C.
przez Archii, 2015-04-18 12:53:46
Pracowałem w tej firmie jako architekt i po 2latach nauczyłem się więcej niż na studiach.
A szefowa naprawdę świetna i oryginalna.

URBI-PROJEKT Ryszard Mendrok
przez marta, 2015-12-01 01:11:28
Biuro ma ciekawe projekty, terminy względne, byłam na praktykach studenckich, wówczas pracowałam w zespole z 5 architektami nad nowym osiedlem w Warszawie.
Jak dla mnie wszystko na tym samym poziomie co w innych biurach. Generalnie polecam.

X-KOM
przez Kamil, 2014-08-21 19:48:33
Dziś byłem na rozmowie jako doradca w salonie (Warszawa). Pan Michał którego serdecznie pozdrawiam, jest przesympatycznym człowiekiem. Rozmowa odbyła się punktualnie. Jeśli ktoś twierdzi, że firma jest nie poważna i oferuje 1200 zł to niestety jest w błędzie albo po prostu chce się pozbyć konkurencji :) Co do wynagrodzenia jest na prawdę powyżej najniższej krajowej. Co do wiedzy stricte informatycznej, oczywiście trzeba ją posiadać. To chyba logiczne, tak jakby ktoś chciał sprzedawać samochody gdzie nie ma pojęcia o motoryzacji :) Jeśli ktoś ma niedosyt po rozmowie, to już niestety jego problem, na koniec rozmowy jak w każdej firmie jest czas na zadawanie pytań... Więc trzeba było korzystać. Rozmowę podsumowuję bardzo pozytywnie.

Pozdrawiam Kamil :)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Kamila Stanek - Telekadra"
Na stronie internetowej Telekadry czytamy, że jest „inną agencją zatrudnienia niż te, które spotkałeś na rynku do tej pory”. Co wyróżnia Państwa firmę? Telekadra jest dynamicznie rozwijającą się agencją zatrudnienia, której głównym celem jest prowadzenie sprawnej i szybkiej rekrutacji w efekcie której klienci otrzymują odpowiednio sprofilowanego pracownika. Nie boimy się niestandardowych rozwiązań i kreatywnego podejścia do poszukiwania nowych osób.
Swoją misję opierają Państwo na trzech filarach. Są to: niestandardowe rozwiązania, indywidualne podejście i szybkość działania. Co jest najważniejsze w działaniu Telekadry? Tak naprawdę trudno powiedzieć, że któryś z tych filarów jest najważniejszy, gdyż to właśnie kombinacja tych trzech elementów daje najlepsze rezultaty. Tylko przy połączeniu niestandardowych rozwiązań, indywidualnego podejścia i krótkiego czasu realizacji zadania, możemy liczyć na osiąganie ambitnych i wysoko postawionych celów. Standardowe rozwiązania nie sprawdzają się przecież przy niestandardowych zadaniach, jakim niewątpliwie jest rekrutacja. ...
"Wywiad z Marzena Arszyńska - Sabre Polska Sp. z o.o."
Jak zaczynała firma Sabre? Historia Sabre sięga jeszcze lat 50 tych XX wieku i spontanicznej rozmowy przeprowadzonej na pokładzie samolotu lecącego z Los Angeles do Nowego Jorku. Dwóch wydawałoby się przypadkowych pasażerów, wymieniało poglądy na temat ówczesnych realiów podróży i uciążliwości rezerwacji lotów. Owymi pasażerami okazali się B. Smith, pracownik działu sprzedaży IBM, oraz C.R. Smith, prezes American Airlines. Przypadkowa rozmowa przeistoczyła się w plan biznesowy wdrożony kilka lat później. Tak zrodziło się Sabre - Semi-Automated Business Research Environment – rewolucyjny system rezerwacji podróży.
Co się wydarzyło od tamtej pory? Dziś systemy Sabre są używane przez 400 linii lotniczych na całym świecie i zabierają na pokład ponad 500 milionów pasażerów rocznie. W 2000 roku równo 50 lat od momentu pierwszej instalacji systemu Sabre na komputerze IBM, otworzone zostało biuro w Krakowie.
Jak wyglądały początki działalności Sabre w Polsce? W momencie otwarcia krakowskie biuro Sabre liczyło sobie 10 pracowników. Dziś, 15 lat później, zatrudniamy ponad 1200 osób i cały czas rośniemy. Tym samym jesteśmy największym centrum rozwoju oprogramowania Sabre poza siedzibą firmy w Dallas. Nasi pracownicy tworzą innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają podróżowanie milionom ludzi na całym świecie i przekładają się na sukcesy naszych klientów z branż lotniczej, hotelarskiej czy turystycznej. ...
"Wywiad z Aneta Cymara - Senetic S.A."
Na wstępie pytanie rozluźniające czym zajmuje się Senetic? Jesteśmy firmą z branży IT, zajmujemy się  dostarczaniem kompleksowych rozwiązań w dziedzinie informatyki, telekomunikacji, systemów bezpieczeństwa małym, dużym i średnim firmom, a także klientom indywidualnym.
Jak kreują Państwo markę Senetic, na czym polega promocja firmy? Kreowanie marki Senetic polega na stałym dialogu z naszymi odbiorcami. Efektywna komunikacja, zaspokojenie potrzeb konsumenckich oraz budowa zaufania wśród klientów to główne elementy dzięki którym pragniemy emocjonalnie podkreślić zalety firmy i utrwalić jej pozytywny wizerunek. Dbamy o doskonałe relacje z klientami, którzy wracają do nas zarówno dzięki atrakcyjnym cenom jak i wysokiej jakości obsługi. Najważniejszym elementem brandingu jest strona internetowa, która jest nieustannie poprawiana, optymalizowana pod względem funkcjonalności tak by przedstawiała zawsze aktualną ofertę firmy, zakupy na niej były przyjemne i szybkie, a dodatkowo stanowiła idealną wizytówkę marki. Tworzenie rozpoznawalności nie może się obejść bez działań reklamowych. Stawiamy przeważnie na marketing internetowy. Jako, że jesteśmy firmą działającą w branży IT naszym głównym kanałem komunikacji z klientami jest Internet. Nasza działalność opiera się przede wszystkim na dużej aktywności w sieci. Fakt ten oraz specyfika branży niejako „wymusza” na nas działalność globalną. Dzięki temu w tej chwili firma jest obecna w wielu krajach Europy. ...