Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Akademia Wellness
przez Sonia, 2014-08-24 17:20:44
Hej
Pracuje od roku w firmie jako ankieterka !!!
Zarabiam bardzo dobrze i jestem zadowolona,gdyż pozwalaja laczyć prace z nauka.
Gdyby nie Akademia, juz wyladowalabym na bruku, a proszę...:)
Zarabiam fajną kase!Wynagrodzenie co kilka dni.
Polecam:)

AK Consulting
przez Bartosz Rodziewicz, 2016-05-03 18:29:03
Firma oferuje stanowisko ankietera online, na ktorym praca polega na wypełnianiu ankiet przez internet.
Jak na ilość włożonego czasu w każdą ankietę zarobek jest całkiem spory. Co prawda niektóre ankiety potrafią się ciągnąć przez dość długi okres czasu, jednak wtedy nie wymagają od Ciebie pracy.
Kontakt z przełożonymi następuje poprzez maila i nie mam z tym żadnych złych wspomnień. Kontakt był miły, szybki i rzeczowy.
Samemu wykonałem już dość sporą liczbę ankiet i jestem zadowolony. Polecam tego pracodawcę :)

Szkoła Językowa Speak Up
przez kra, 2016-05-24 23:13:51
mega dobra opcja jest pracować na stanowisku ankietera, pracuje kiedy chce, sam deklaruje godziny pracy - polecam, spoko kasa

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

3,7 proc. – tyle właśnie wynosi rejestrowane bezrobocie w Gdańsku. Jest to powód do zadowolenia, ponieważ w Polsce nie ma zbyt wielu miast ze wskaźnikiem bezrobocia poniżej 5 proc. Czy to oznacza, że rynek pracy w Gdańsku nie musi stawiać czoła poważnym wyzwaniom? Nic bardziej mylnego – dowodzi tego m.in. sytuacja w tutejszym sektorze produkcji. [&...
Czytaj więcej >>
Jedną z najpopularniejszych form przeciwdziałania bezrobocia w Gdańsku jest zachęcanie osób pozostających bez zatrudnienia do uruchamiania własnej działalności biznesowej. O powodzeniu takiego przedsięwzięcia decyduje szereg rozmaitych czynników, zaś jedną z najbardziej palących kwestii jest pozyskanie środków na rozruch firmy. Gdańsk – dynamicznie...
Czytaj więcej >>
Jakie są moje szanse na rynku pracy? Czy po studiach nie będę mieć problemów ze znalezieniem zatrudnienia? Są to pytania, które zadaje sobie większość absolwentów. Troska o przyszłość jest jak najbardziej uzasadniona – zwłaszcza że młodzi ludzie do 30 roku życia często mają trudności ze zdobyciem wymarzonego etatu. Na przeszkodzie staje głównie bra...
Czytaj więcej >>
W kwietniu 2017 roku minął rok od momentu uruchomienia w Polsce programu „Praca dla więźniów”. W Gdańsku zdecydowano się podsumować dotychczasowe osiągnięcia programowe. Dzięki realizowanym działaniom stworzono wiele nowych miejsc pracy i aktywizowano do 45 proc. osadzonych. Na czym polega program „Praca dla więźniów”? Program „Praca dla więźniów” ...
Czytaj więcej >>
Program „Wypracuj przyszłość” jest realizowany przez gdański magistrat i obejmuje pomoc dla młodzieży z miasta i całego regionu w znajdowaniu stażów, które staną się przepustką do podjęcia w przyszłości stałej pracy. Na czym on polega i na co właściwie mogą liczyć młodzi ludzie szukający pracy w Gdańsku? O programie „Wypracuj przyszłość” Już drugi ...
Czytaj więcej >>
W Gdańsku mamy do czynienia z rynkiem pracownika, a nie pracodawcy. Z danych Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że w ciągu roku (od lutego 2016 roku do lutego 2017 roku) stopa bezrobocia spadła z 4 proc. do 3,6. Niemniej wciąż magistrat prowadzi działania, które mają na celu aktywizację zawodową osób znajdujących się w najtrudniejszej sytuacji ...
Czytaj więcej >>
W Gdańsku poziom bezrobocia rejestrowanego według Głównego Urzędu Statystycznego wynosił pod koniec 2016 roku 3,6 proc., podczas gdy przed rokiem – 4 proc. Wyraźnie widać, że maleje odsetek osób pozostających bez pracy. Pojawia się jednocześnie problem z deficytem zatrudnieniowym po stronie pracodawców. Oferty pracy w Gdańsku i w Gdyni czekaj...
Czytaj więcej >>
Dni Kariery to inicjatywa z 20-letnim doświadczeniem. Pod tym hasłem odbywają się największe targi pracy, praktyk i staży w Polsce, adresowane do studentów i absolwentów wyższych uczelni. Organizatorem targów jest AIESEC Polska. 1 marca 2017 roku te specyficzne Targi pracy odbyły się w Gdańsku. O Dniach Kariery Studenci i absolwenci znajdują się w ...
Czytaj więcej >>
Główny Urząd Statystyczny podaje, że w Gdańsku poziom bezrobocia rejestrowanego spadł w ciągu całego 2016 roku z 4 proc . do 3,6 proc. Pracodawcy chętnie zatrudniają pracowników, choć nie ukrywają, że mają problemy przy znajdowaniu właściwych kandydatów. Okazją do spotkania pracodawców i pracowników w Gdańsku były niedawne Metropolitalne Targi Prac...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Dariusz Krzemiński - Ursa Polska Sp. z o.o."
Państwa firma na Polski rynek trafiła 18 lat temu, czy ciężko było przekonać klientów do swoich produktów? Na rynku polskim URSA działa już 18 rok, czyli można uznać, że osiągnęliśmy dojrzałość. Na pewno przez te lata wzrosła świadomość ekologiczna oraz wiedza na temat oszczędzania energii. Od samego początku skupiliśmy się na edukacji w tym zakresie, zarówno wykonawców, jak i dystrybutorów, co na pewno pozwoliło nam na zbudowanie trwałych relacji z naszymi klientami. Kolejnym ważnym aspektem budowania pozycji na rynku jest oferta produktowa – jakość potwierdzona wieloma certyfikatami i nagrodami oraz wprowadzane nowości, które wyróżniają nas na rynku materiałów izolacyjnych np. wełna mineralna PUREONE lub płyty z polistyrenu ekstrudowanego XPS. Dzięki wykwalifikowanej kadrze udało nam się krok po kroku zdobyć nowych klientów a tym samym udział w rynku, stając się jedną z czołowych marek na rynku polskim. 
Co wyróżnia firmę URSA od konkurencji? Bogata i spójna paleta produktów URSA znakomicie zaspokaja potrzeby naszych klientów związane z efektywnością energetyczną i komfortem akustycznym. Jako jedyni w Polsce mamy produkt z najlepszą wartością współczynnika przewodzenia ciepła dla wełen mineralnych na rynku polskim w rolce λ = 0,032W/mK. Będąc przekonani o jakości naszych produktów, nie boimy się udzielać dodatkowych gwarancji np. 15 lat dla przewodów wentylacyjnych URSA AIR. URSA jako pierwsza uzyskała Europejską Deklarację Środowiskową Produktu typu III zgodnie z nową normą EN 15804. Ta europejska norma ma na celu zharmonizowanie dziedziny oceny środowiskowej produktów. Regularne ankiety potwierdzają wysoki poziom zadowolenia klientów z serwisu po sprzedażowego – a w dzisiejszych czasach ten element jest bardzo istotny dla budowania stabilnej pozycji na rynku.  ...
"Wywiad z Elżbieta Płusa - Elavon Financial Services DAC (Sp. z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce "
Od ponad 20 lat firma Elavon jest liderem w przetwarzaniu płatności. Co wpłynęło na tę wysoką pozycję? Systematycznie znajdujemy się w pierwszej piątce największych globalnych dostawców usług płatniczych, a nasza niezawodna międzynarodowa platforma rozliczeniowa oraz kompleksowa oferta usług, gwarantują możliwość prowadzenia sprzedaży dla firm na całym świecie. Na wysoką pozycję niewątpliwie wpływa profesjonalizm i jakości rozwiązań, ale też unikalne, zindywidualizowane podejście do każdego klienta. Elavon oferuje rozwiązania i usługi oparte na najlepszych światowych technologiach dla wszystkich rodzajów płatności i środowisk ich przetwarzania. Kluczowa jest jednak bardzo dokładna identyfikacja potrzeb konkretnego klienta, aby zaoferować mu usługi idealnie dopasowane do potrzeb, skutecznie wspierające jego rozwój. Jesteśmy więc przedsiębiorstwem konsultingowym oferującym rozwiązania płatnicze.
Ilu mają Państwo klientów i kto do nich należy: wielkie międzynarodowe korporacje czy lokalne firmy? Grono naszych klientów jest bardzo liczne – obsługujemy około miliona firm na całym świecie, z czego 20 tys. firm (40 tys. placówek) w Polsce. Do naszych klientów należą zarówno duże międzynarodowe korporacje, jak i średnie oraz małe przedsiębiorstwa. Międzynarodowy zasięg i infrastruktura pozwala firmie obsługiwać klientów globalnie, a obecność na lokalnych rynkach umożliwia indywidualne podejście. Elavon w Polsce dynamicznie rozwija się od 2007 roku, tj. od momentu powstania Centrum Operacyjnego w Warszawie. To właśnie tu polski oddział Elavon zarządza sprawami klientów z rynków europejskich: Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemiec, Polski, Hiszpanii, Belgii, Holandii, Norwegii. ...
"Wywiad z Dariusz Sawiński - Contact Center Sp. z o.o."
Czym dokładnie się zajmujecie? Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi w branży BPO (Business Process Outsourcing). W pojęciu tym mieści się szeroki zakres działań na rzecz podmiotów zlecających (klientów), które z założenia mają odciążyć przekazującego biznes. Przede wszystkim, Contact Center Sp. z o.o. jako lider na rynku posiada kompetencje do dostarczania wysokiej jakości wsparcia w efektywnym modelu finansowym. Klienci, których wspieramy to kilkadziesiąt podmiotów reprezentujących praktycznie każdą branżę – finansową (banki i ubezpieczenia), help desk techniczny, customer care posprzedażowy, e-commerce, koncerny samochodowe, energia, koncerny paliwowe oraz programy lojalnościowe. Nasze usługi dostarczamy wielokanałowo – w ramach połączeń telefonicznych (np. jako Biuro Obsługi Klienta), realizując korespondencję mailową oraz tradycyjną (list/kurier), a na obsłudze mediów społecznościowych kończąc. Dla niektórych podmiotów dostarczamy usługi end to end – a więc do wyżej wspomnianych świadczymy również drobne usługi logistyczne (z magazynem produktów włącznie). ...