Geocarbon
przez Tonny, 2014-08-27 09:40:32
Sam nie wiem o co chodzi pracowałem w geocarbonie w warszawie i jestem zadowolony.
Potem w lublinie i tez się rozliczyli. Jestem zadowolony z pracy u nich. Jasne że zawsze można narzekać tylko po co solidnie pracujesz to płacą jesteś leser to nie i dobrze.

NOVA Centrum Edukacyjne
przez kasia16, 2014-09-23 14:42:07
polecam Nova w Lublinie. Jasne warunki umowy, panie w sekretariacie miłe także zawsze można jeszcze dopytać w razie wątpliwości. Zajęcia odbywają się w centrum miasta, co dla mnie ważne. polecam każdemu tą szkołę

NOVA Centrum Edukacyjne
przez kris89, 2014-10-07 09:17:36
Nie sądzę,żeby NOVA w jakikolwiek sposób wyłudzała pieniądze. W umowie wszystko jest jasno i czytelnie napisane, panie w sekretariacie tłumaczą od razu jeśli się czegoś nie rozumie. wiem,bo sam mam podpisaną umowę na dietetykę. Jeśli chodzi o oddział w Lublinie to bez zastrzeżeń, wszystko jest ok:)

Wpisy z naszego BLOGA:

Firma Sedlak & Sedlak przygotowała raport „Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń”, opierając się na danych z 2016 roku. Między innymi raport dotyczył wysokości zarobków przy pracy w Lublinie i w okolicy. Gdzie zarabia się najwięcej, a którzy pracownicy nie mogą liczyć na więcej niż minimalna pensja krajowa? Najwyższe zarobki w Lublinie Zgodnie z pr...
Czytaj więcej >>
21 marca 2017 roku w Puławach odbyły się Targi Pracy i Edukacji, które zgromadziły rekordową liczbę wystawców i odwiedzających. Podczas wydarzenia można było uzyskać między innymi informacje o wolnych etatach nie tylko w samych Puławach, ale i w Lublinie czy w okolicznych miejscowościach. Młodzi ludzie mieli także szansę na zastanowienie się wraz z...
Czytaj więcej >>
Dni Kariery w Lublinie
05 lipiec 2017
Lublin jest kolejnym dużym miastem na mapie Polski, w którym na wiosnę AIESEC zorganizowała targi pracy pod hasłem „Dni Kariery”. To już kolejna edycja tego wydarzenia. Podczas targów młodzi ludzie mogli zapoznać się z ofertami pracy w Lublinie, porozmawiać z potencjalnymi pracodawcami oraz dowiedzieć się od ekspertów, jak kształtować w pożądany sp...
Czytaj więcej >>
Lublin to miasto liczące ok. 341 tys. mieszkańców, z których 7,4 proc. pozostaje bez zatrudnienia. Pomimo tego, iż jest to wskaźnik niższy od ogólnokrajowego, Lublin na tle wielu innych miast wojewódzkich nie wypada najlepiej. W kwestii walki z bezrobociem wciąż jeszcze sporo jest do zrobienia – zwłaszcza że są grupy, których sytuacja pozostawia ni...
Czytaj więcej >>
Walka z bezrobociem to jedno z najważniejszych wyzwań, któremu czoła muszą stawiać władze Lublina oraz całego regionu. Rok 2016 przyniósł co prawda sporo pozytywnych zmian w tym obszarze, lecz wciąż pozostaje jeszcze wiele do zrobienia.  Dlatego właśnie na ten cel są przeznaczane ogromne środki. Bezrobocie spada – co dalej? W styczniu 2017 r. stopa...
Czytaj więcej >>
Lubelszczyzna nie ma powodów do zadowolenia – jak wynika z raportów opracowanych przez Eurostat, jest to jeden z najbiedniejszych regionów w całej Unii Europejskiej. Wpływ na taki stan rzeczy ma wiele czynników ze szczególnym wskazaniem na niską liczbę inwestycji oraz wciąż zbyt wysokie bezrobocie. Poprawa jest, ale statystki wciąż biją na alarm W ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marcin Kałużny - PUBLIC PR MARCIN KAŁUŻNY"
Co wchodzi w zakres działalności Public PR? Agencja Kreatywna PUBLIC PR podzielona jest na dwa zespoły. Jeden zajmuje się działaniami public relations tzn. kreowaniem wizerunku firm w mediach i otoczeniu biznesowym, a także rebrandingiem, eventami, akcjami CSR i innymi. Natomiast drugi organizuje Certyfikat JAKOŚĆ ROKU® - największą, najbardziej rozpoznawalną  i najbardziej merytoryczną inicjatywę wspierająca jakość w polskich przedsiębiorstwach. Ponadto reaktywowaliśmy, po latach nieobecności takie wydarzenie jak Europejski Kongres Jakości, którego już dwie edycje odbyły się w Warszawie. Obie zgromadziły po blisko 600 uczestników. Relację można obejrzeć na naszym kanale na youtube.  
Firma istnieje na rynku od 2005 roku. Jak świętowali Państwo swoje 10-lecie? Przypadające w ubiegłym roku 10-lecie firmy było dla nas ważnym wydarzeniem. Zaprosiliśmy z tej okazji do wspólnego świętowania pracowników, partnerów, a także przyjaciół. Chcieliśmy pokazać się od innej niż zwykle strony, i dlatego podzieliliśmy się z gośćmi naszymi pasjami i twórczością pozazawodową. Najbardziej utkwił mi w pamięci profesjonalny pokaz taneczny w wykonaniu syna wraz z partnerką jednego z naszych dyrektorów. Wow! To było niezwykłe. Poza tym okazało się, że mamy w gronie muzyków, blogerów, modelarzy i specjalistów od decoupage. Zdjęcia z imprezy można zobaczyć na naszej stronie internetowej. ...
"Wywiad z Paweł Kasprzak - Maxcess"
Jak wyglądał rozwój firmy Maxcess na polskim rynku? Rozwój firmy Maxcess Polska miał kilka etapów: - etap pierwszy (rok 2006-2007) to założenie firmy w Polsce oraz zatrudnienie około 15 pracowników, wdrożenie produkcji i wysyłka produktów do firmy matki oraz firm z grupy Maxcess; - etap drugi (2009-2010) to kompleksowe wdrożenie produkcji jednej grupy produktów oraz wysyłka ich do klientów finalnych na teren całej Europy oraz Bliskiego Wschodu. Wiązało się to z implementacją wielu dodatkowych maszyn, przeniesieniem aktualnej produkcji z mniejszej do większej hali oraz zatrudnieniem dodatkowych około 40 osób; - etap trzeci (rok 2011-2012) to kompleksowe wdrożenie produkcji kolejnych grup produktów oraz wysyłka ich do klientów finalnych na teren całej Europy oraz Bliskiego Wschodu. Wiązało się to z implementacją wielu dodatkowych maszyn, wynajęciem dodatkowej powierzchni produkcyjnej oraz zatrudnieniem dodatkowych około 60 osób; - etap czwarty (od roku 2013) to można powiedzieć, ciągła optymalizacja aktualnych procesów oraz wdrażanie mniejszych projektów. Na tym etapie zatrudniliśmy około 10-15 osób. ...
"Wywiad z Szymon Dobosz - International Coupons S.A."
Jesteście przykładem startup'u, który w ciągu kilku lat przekształcił się w prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo. Kodyrabatowe.pl istnieją na rynku od 2010 roku. Odnosząc sukces na rynku e-commerce w Polsce,  postanowiliśmy rozszerzyć swoją działalność na arenę międzynarodową. W 2013 roku stworzyliśmy grupę International Coupons. Obecnie działamy w 24 krajach, na 6 kontynentach. Nasze portale oferują najlepsze kody rabatowe, kupony i promocje do sklepów internetowych oraz stacjonarnych. Możemy poszczycić się tym, że nasze portale w kilku krajach są niekwestionowanymi liderami na rynku. Cały czas się rozwijamy i planujemy ekspansję na kolejne rynki zagraniczne.
Czy Polacy chętnie korzystają z zakupowych okazji? Polacy coraz częściej korzystają z rabatów i promocji udostępnianych przez sklepy internetowe i stacjonarne. Wyszukując takie oferty w Internecie, trafiają do nas: do portalu, w którym mogą znaleźć wszystkie dostępne zniżki do kilku tysięcy sklepów. Trzeba jednak zauważyć, że nasz portal jest dla części użytkowników nowością. Jako konsumenci nie jesteśmy jeszcze przyzwyczajeni do sprawdzania dostępnych kodów rabatowych i zniżek w sklepach. W krajach zachodnich jest to oczywistością. Zapytajcie dowolnie spotkanego mieszkańca Wielkiej Brytanii, czy regularnie korzysta z kodów rabatowych. Nasza praca przynosi na szczęście wymierne efekty. W 2014 roku nasz portal odwiedziło 7,5 miliona użytkowników, kupując za ponad 500 milionów złotych. Rok później z naszej oferty skorzystało 12,2 milionów użytkowników, którzy zrobili zakupy za 700 milionów złotych. ...