Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Sales Profi
przez Nait, 2015-09-07 09:08:51
Sales Profi to typowy agent ubezpieczeniowy. Sprzedają produkty typu ubezpieczenia czy inwestycje finansowe w fundusze. Za pracę jest tylko wynagrodzenie prowizyjne. Czyli jeśli sprzedasz to dobrze zarobisz, jesli nie to nie masz nic a i koszty zawsze jakieś powstają. Plusem jest wysoka jakość szkoleń i wiedza jaką sprzedaje właściciel. Pracowałem tam trochę i nie uważam tego czasu za stracony, jednak jest to bardzo trudny rynek i praca nie jest łatwa.

system sp.j. Tomasz Hnidziejko, Agnieszka Skowrońska
przez gocha, 2015-03-06 19:13:57
Firma jest wyplacalna i placa wynagrodzenia na czas a nawet szybciej

Stelmet
przez robol, 2016-08-13 21:45:44
Stelmet jet super, super zarobki, super kadra, super sprzet. SUPER!!!!!!

Wpisy z naszego BLOGA:

Praca w służbach mundurowych, między innymi w szeregach policji, jest marzeniem wielu osób. Ci, którzy chcieliby rozwijać się w takiej dziedzinie, mogli wziąć udział w tematycznych targach pracy w Zielonej Górze. O targach 8 czerwca 2017 roku w godzinach od 10 do 14 na parkingu przy ul. Zamenhofa 1 w Zielonej Górze odbyły się Mundurowe […]...
Czytaj więcej >>
W Nowym Kisielinie niedaleko Zielonej Góry rozrasta się strefa ekonomiczna, dla której władzom miasta udało się pozyskać wielu zagranicznych inwestorów. Stwarza to duże szanse na uzyskanie pracy przez mieszkańców Zielonej Góry i okolic. Brinkmann Manufaktur Niemiecka firma Brinkmann Manufaktur, producent łóżek i materacy, będąca częścią niemieckiej...
Czytaj więcej >>
Już 4 października 2016 roku Zielona Góra pozyskała ważnego inwestora zagranicznego, który w przyszłości ma zapewnić zatrudnienie mieszkańcom miasta i okolic, tworząc nawet 800 miejsc pracy. Mowa tu o bawarskiej spółce Ideal Automotive. O niemieckim inwestorze Ideal Automotive to niemieckie przedsiębiorstwo pochodzące z Bawarii, specjalizujące się ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Witek - Rewit Księgowi i Biegli Rewidenci"
Zaczynaliście niedługo po transformacji ustrojowej w naszym kraju. Jak wyglądały te początki? Sięgają 1992 roku gdy Lucyna Witek, biegły rewident założyła Biuro Rachunkowe Wit. Działalność ta dość szybko rozwinęła się i czterech członków rodziny zawiązało w kwietniu 1994 roku spółkę z o.o. pod nazwą Ośrodek Rachunkowo-Konsultingowy Rewit. Jej celem było dostarczanie nowoczesnych i wysokiej jakości usług audytorskich i księgowych w oparciu o pracę zespołową. Firma nie była znana, nie miała marki, ale od początku jej istnienia właściciele postawili na rzetelność, jakość i nowoczesność. Po pięciu latach olbrzymiego zaangażowania właścicieli udało się spółce osiągnąć pozycję jednej z największych firm audytorskich z polskim kapitałem w Trójmieście. Spółka mogła poszczycić się wieloma prestiżowymi klientami oraz z innych województw, w tym również firmami giełdowymi.
Przede wszystkim jesteście jednym z największych audytorów, badających sprawozdania finansowe średnich i dużych jednostek. Czym jeszcze się zajmujecie? Pomagamy w wycenie przedsiębiorstw, przekształceniach oraz reorganizacjach. Drugim filarem naszej działalności jest outsourcing księgowości płac i kadr, w tym raportowanie do właścicieli i innych instytucji. Nowoczesna księgowość, nastawiona na raporting, a nie tylko rejestrowanie zdarzeń gospodarczych daje podstawy do prawidłowego funkcjonowania biznesu. W tym pomagamy i wspieramy naszych klientów w ich rozwoju. Trzecią częścią naszej działalności to doradztwo podatkowe, które w skomplikowanym świecie regulacyjnym stanowi istotne uzupełnienie naszej oferty. Nasi doradcy podatkowi świadczą zarówno usługi ad hoc jak i stałe doradztwo dla firm. Reprezentują ich w postępowaniach podatkowych i kontrolnych. Ponadto Grupa Rewit rozwija inne usługi takie jak doradztwo strategiczne, czyli pomoc w budowaniu strategii firm, działalność optymalizacyjną, działalność szkoleniową oraz usługi wirtualnego biura. Proponujemy również naszym klientom system do elektronicznego obiegu dokumentów z systemem e-pracownik. Pozwala to pracownikom uzyskiwać dane dotyczące ich zatrudnienia czy planować urlopy. ...
"Wywiad z Iga Mettler - Grupa ArchiDoc S.A."
ArchiDoc S.A. jest liderem na rynku nowoczesnych usług z obszaru zarządzania dokumentami i obsługi back-office. Co dokładnie oferujecie swoim klientom? Oferujemy kompleksowe wsparcie związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach. Zajmujemy się obsługą kancelarii, skanowaniem i prowadzeniem elektronicznego archiwum, rejestracją danych w systemach klienta, archiwizacją dokumentów papierowych, elektronicznym obiegiem dokumentów oraz obsługą kadr i płac. Wpisujemy się w zjawiska z obszaru cyfrowej transformacji. Swoje działania opieramy na zaawansowanych rozwiązaniach informatycznych, takich jak aplikacje kancelaryjne, elektroniczne repozytorium dokumentów (DMS), elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie procesami (BPM), system wsparcia (Helpdesk) oraz system nadzoru obsługi korespondencji. Oferujemy usługi dedykowane dla poszczególnych branż i służymy doradztwem w zakresie optymalizacji delegowanych procesów.  
W jakich miastach prowadzicie działalność i ilu pracowników zatrudniacie? Jesteśmy firmą usługową. Wielkość zatrudnienia jest więc zależna od ilości i skali aktualnie prowadzonych projektów. Obecnie zatrudniamy 650 pracowników. Główna siedziba firmy mieści się w Chorzowie, oddziały w Warszawie i Lublinie. Dodatkowo prowadzimy kilkadziesiąt kancelarii w siedzibach naszych Klientów. Są to zwykle dwuosobowe zespoły pracowników ArchiDoca, którzy oprócz wykonywania standardowych prac związanych z obiegiem dokumentacji, stanowią doskonały pomost komunikacyjny między nami, a klientem.   ...
"Wywiad z Michał Żeńczuk - ZEITMANN"
Ubiegłoroczne badania CBOŚ ujawniły, że aż 45% polskich emigrantów pracowało w Niemczech. To znaczący wynik, jeśli wziąć pod uwagę, że na drugim miejscu rankingu uplasowała się Wielka Brytania, do której w poszukiwaniu pracy wyjechało zaledwie 24% emigrujących z Polski. Dlaczego nasi rodacy szukają zatrudnienia właśnie za zachodnią granicą? Na taki wynik składają się różne czynniki, ale tak naprawdę decydujące okazują się te najbardziej oczywiste, mianowicie: odległość i zarobki. Wyjazd do kraju leżącego po drugiej stronie naszej granicy to duża wygoda, a także możliwość regularnego odwiedzania bliskich. To także niższe koszty wyjazdu i większa swoboda w wyborze sposobu podróżowania - każdy pracownik może nawet, jeśli zechce, pojechać do pracy w Niemczech własnym samochodem. Drugą kwestią są wynagrodzenia, które w tej chwili nie różnią się już specjalnie od tych, uzyskiwanych za pracę w Wielkiej Brytanii. Niegdyś różnica była wyraźna, dzisiaj już niekoniecznie - pracodawcy niemieccy wysoko cenią bowiem specjalistów z Polski. 
No właśnie, specjalistów - pracowników jakich branż szukają teraz niemieccy pracodawcy? Głównie branży przemysłowej, budowlanej i automotive, jednakże od paru lat obserwujemy rosnące zapotrzebowanie na pracowników sektora medycznego. W Niemczech odsetek osób kończących medycynę czy studia o specjalności pielęgniarskiej jest znacznie niższy niż w Polsce, dlatego szpitale i placówki opiekuńcze coraz bardziej doceniają wykwalifikowanych pracowników z Polski i coraz chętniej zatrudniają ich na stałe. Ale poza nimi niemieccy pracodawcy niezmiennie od lat poszukują elektryków, hydraulików, spawaczy, malarzy, stolarzy, cieśli i kierowców - i przy tym coraz częściej oferują im umowy na czas nieokreślony. ...