Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Sales Profi
przez Nait, 2015-09-07 09:08:51
Sales Profi to typowy agent ubezpieczeniowy. Sprzedają produkty typu ubezpieczenia czy inwestycje finansowe w fundusze. Za pracę jest tylko wynagrodzenie prowizyjne. Czyli jeśli sprzedasz to dobrze zarobisz, jesli nie to nie masz nic a i koszty zawsze jakieś powstają. Plusem jest wysoka jakość szkoleń i wiedza jaką sprzedaje właściciel. Pracowałem tam trochę i nie uważam tego czasu za stracony, jednak jest to bardzo trudny rynek i praca nie jest łatwa.

Komornik Sądowy
przez dobe, 2016-03-16 22:01:44
Pracowałem w tej firmie. Szczerze mówiąc pracy dużo, jednak można się również przez to dużo nauczyć. Komornik (usunięte przez administratora) bije innych komorników na głowę merytorycznością. Polecam

Kovo
przez pracownik, 2015-11-06 15:29:36
firma, ok dużo pracy głównie na remontówce, płacą terminowo ok, prowadzący z wiedzą średnio ale jest dostępny i pomaga więc też ok, generalnie firma ok

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Wiesława Czarnecka-Stańczak - Siemens"
Proszę opowiedzieć o początkach firmy w Polsce? W przyszłym roku Siemens będzie obchodzić 25-lecie. W 2001 r. doszło do połączenia dwóch organizacji - Siemens Spółki i Zakładu Urządzeń Telefonicznych. Równolegle do zmian strukturalnych zmieniała się też liczba pracowników. Na początku naszej działalności było to dosłownie kilkanaście osób, w większości zatrudnieni jako handlowcy. Spółka nie była wtedy dużym podmiotem, raczej Centrum Dystrybucyjnym Urządzeń i Produktów Siemensa w Polsce. W tej chwili zatrudniamy około 1000 osób w samym Siemensie, natomiast należy pamiętać, że firma działa w ramach grupy spółek, gdzie nasi koledzy zajmują się automatyzacją digitalną, to skomplikowana działalność, bardzo duży obszar działania IT. Siemens w ramach swojej działalności posiada wiele podmiotów w których ma swoje udziały. Do niedawna mieliśmy swoje zakłady produkcyjne i serwisowe na południu Polski, czyli tzw. TurboCar, zdecydowaliśmy jednak o sprzedaży tej działalności. Do zeszłego roku działaliśmy także w ramach spółki stworzonej razem z Boschem, w tej chwili spółka jest w 100% własnością Boscha; my nie zajmujemy się już sprzętem AGD, ale nasz logotyp nadal jest widoczni i klienci nadal rozpoznają markę. ...
"Wywiad z Beata Burlińska – Marczuk - Nestle Polska"
Jaka jest misja Państwa firmy? Nestlé już od 150 lat wspiera konsumentów w ich codziennych wyborach żywieniowych. Zgodnie z naszą misją „Jedz smacznie, żyj zdrowo” nieustanie pracujemy nad recepturami, aby dostarczać konsumentom paletę produktów spożywczych i napojów o najlepszym smaku i zawartości składników odżywczych. Z tego powodu Nestlé, jako światowy producent żywności, dba o cały łańcuch dostaw, zaczynając od rolników i dostawców. Dzięki surowcom wysokiej jakości oraz szczegółowym kontrolom i audytom, firma zaspokaja potrzeby konsumentów nie tylko w sferze walorów smakowych swoich produktów, ale także gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa. Nestlé wspiera konsumentów również w prowadzeniu aktywnego trybu życia poprzez wiele inicjatyw: m.in. jest partnerem akcji Lekkoatletyka dla każdego, organizuje program Nestlé Porusza Polskę i angażuje się w obchody Europejskiego Dnia Sportu.
Firma istnieje od 1866 roku i obecnie jest liderem w swej branży. Jakie były jej pierwsze produkty i dlaczego stanowiły przełom owych czasów? Historia Nestlé rozpoczęła się 150 lat temu, kiedy angielsko – szwajcarska firma Anglo-Swiss Condensed Milk Company otworzyła pierwszą w Europie fabrykę produkującą mleko skondensowane. Rok później, w 1867 roku, Henri Nestlé, asystent aptekarza, zainteresował się przypadkiem niemowlęcia, które nie przyjmowało mleka matki. Nestlé opracował recepturę żywności dla niemowląt o nazwie “Farine Lactée”. Był to niezwykły przełom w dziedzinie żywienia niemowląt, który zapoczątkował 150-letni sukces naszej firmy. Dzisiaj globalna działalność biznesowa Nestlé obejmuje kategorie takie jak: napoje, wody, nabiał, słodycze, karmy dla zwierząt, a nawet produkty do pielęgnacji skóry. Na całym świecie ludzie korzystają z ponad 1 mld porcji produktów Nestlé dziennie, a firma działa w 197 krajach i terytoriach, gdzie kontynuuje swój rozwój. ...
"Wywiad z Piotr Zwoliński - Pepper House"
Pepper House to stosunkowo młoda firma. Jak wyglądały Państwa początki? Zaczynaliśmy w kwietniu 2013 roku od małego kilkuosobowego biura. Zależało nam na zbudowaniu nowej jakości wśród biur nieruchomości. Nasze innowacyjne podejście do usług pośrednictwa oraz agresywny marketing pozwoliły nam zrekrutować najlepszych pośredników. W niecałe 2 lata staliśmy się jedną z najlepiej rozpoznawalnych i najwyżej ocenianych agencji na trójmiejskim rynku nieruchomości.
Dlaczego warto skorzystać z pośrednictwa agencji? Agencja nieruchomości to przede wszystkim: bezpieczeństwo oszczędność czasu oszczędność środków finansowych Pomagamy Klientom w szybkiej sprzedaży nieruchomości oraz dopasowujemy oferty do oczekiwań Kupujących.    
Swoim klientom oferują Państwo również bezpłatną pomoc w dopasowaniu optymalnych rozwiązań finansowych. Jak to wygląda w praktyce? Ważną częścią naszego zespołu są niezależni eksperci finansowi, którzy znają oferty wszystkich podmiotów udzielających finansowania. W swojej karierze mieli już do czynienia z praktycznie każdym rodzajem problemu i zawsze udawało im się znaleźć rozwiązanie satysfakcjonujące Klienta. ...