Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Wojas Trade
przez edi, 2015-02-13 22:43:58
Pracuję rok i jestem zadowolona. Nie gadajcie bzdur, że tak się trzeba narobić bo to fantazja. Są dni kiedy jest dostawa , zmiana aranżacji itp i fakt trzeba zostać po godzinach, ale są one do odbioru i to jest zgodne z przepisami kodeksu pracy. Praca czysta i przyjemna. Nasz RKS też super facet. Bardzo pomocny, nie krzyczy, spokojnie wytłumaczy itp. Plany owszem czasami wysokie, ale nie nierealne do zrobienia!!! Trzeci miesiąc nie biorę premii i trudno..... ale nie mówcie mi że tak tyrać trzeba bo to bzdura! Firma fajna, praca lekka, wynagrodzenie....jak wszędzie. Ja nie narzekam, aczkolwiek jedyne co to mogli by dla pracowników ogarnąć karty Multisport, jakiś fundusz socjalny, a tego niestety nie ma :( szkoda. Ja polecam

Wojas Trade
przez wooojaska, 2015-04-09 10:03:05
Odpowiedź na: [xxx - 2015-04-09 09:55:46]:
Wszystko zależy w jakim sklepie, a którym regionie.. U nas w sklepie jest fajna ekipa, fajna kierowniczka i pracuje się w miarę dobrze

Wojas Trade
przez ja, 2015-05-10 19:21:01
Ja brałam dwie pary na wilenskim i też dostałam rabacik i pastę panie były zadowolone i ja polecam

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Iga Mettler - ArchiDoc Sp. Z o.o."
ArchiDoc S.A. jest liderem na rynku nowoczesnych usług z obszaru zarządzania dokumentami i obsługi back-office. Co dokładnie oferujecie swoim klientom? Oferujemy  kompleksowe wsparcie związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach. Zajmujemy się obsługą kancelarii, skanowaniem i prowadzeniem elektronicznego archiwum, rejestracją danych w systemach klienta, archiwizacją dokumentów papierowych, elektronicznym obiegiem dokumentów oraz obsługą kadr i płac. Wpisujemy się w zjawiska z obszaru cyfrowej transformacji. Swoje działania opieramy na zaawansowanych rozwiązaniach informatycznych, takich jak aplikacje kancelaryjne, elektroniczne repozytorium dokumentów (DMS), elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie procesami (BPM), system wsparcia (Helpdesk) oraz system nadzoru obsługi korespondencji. Oferujemy usługi dedykowane dla poszczególnych branż i służymy doradztwem w zakresie optymalizacji delegowanych procesów.
W jakich miastach prowadzicie działalność i ilu pracowników zatrudniacie? Jesteśmy firmą usługową. Wielkość zatrudnienia jest więc zależna od ilości i skali aktualnie prowadzonych projektów. Obecnie zatrudniamy 650 pracowników. Główna siedziba firmy mieści się w Chorzowie, oddziały w Warszawie i Lublinie. Dodatkowo prowadzimy kilkadziesiąt kancelarii w siedzibach naszych Klientów. Są to zwykle dwuosobowe zespoły pracowników ArchiDoca, którzy oprócz wykonywania standardowych prac związanych z obiegiem dokumentacji, stanowią doskonały pomost komunikacyjny między nami, a klientem. ...
"Wywiad z Daniel Jastrzębowski - Systherm Sp. z o.o."
Czym jest Systherm? Jesteśmy grupą firm działającą w branży HVACR. Świadczymy kompleksowe usługi z zakresu chłodnictwa, klimatyzacji i ogrzewnictwa – głównie pomp ciepła – co oznacza, że można u nas zamówić zarówno projekt (np. instalacji chłodniczej czy klimatyzacyjnej), zakupić urządzenia kluczowych marek z montażem, a następnie objąć je usługą serwisową. Oprócz tego jesteśmy autoryzowanym serwisem samochodowych agregatów chłodniczych amerykańskiej firmy Carrier Transicold.  
W których częściach Polski świadczycie swoje usługi? Działamy na rynku ogólnopolskim. Centrala naszej firmy znajduje się w Poznaniu. Natomiast oddziały zlokalizowane są w Białymstoku, Kaliszu, Koszalinie, Katowicach, Lublinie, Olsztynie oraz Szczecinie. Łącznie w całym kraju zatrudniamy ponad 100 pracowników.  
Na jakie stanowiska najczęściej rekrutujecie pracowników? Najczęściej poszukujemy specjalistów z zakresu serwisu montażu urządzeń chłodniczych. W zależności od zapotrzebowanie pojawiają się też wakaty na stanowiska handlowe i administracyjne.   ...
"Wywiad z Dorota Kuprianowicz-Legutko - RWE Polska S.A."
Bez prądu nie da się obecnie wyobrazić codziennego życia. Funkcjonujecie na naszym rynku od ponad dwudziestu lat. Czym się zajmujecie? Od 1991 roku RWE z sukcesami działa na polskim rynku. Obecnie największymi firmami należącymi do Grupy w Polsce są RWE Polska oraz RWE Stoen Operator.  Zostały przekształcone w efektywnie działające prywatne spółki, przykładające szczególną wagę do dbałości o klientów, wysokiego poziomu niezawodności sieci, efektywności i współpracy z lokalnymi społecznościami. RWE Polska odgrywa podwójną rolę – spółki obrotu energią elektryczną oraz podmiotu wspomagającego rozwój Grupy RWE w Polsce. RWE Polska dba o zachowanie najwyższych światowych standardów w dziedzinie zarządzania, rozwoju kadr, obsługi klientów i odpowiedzialności społecznej. Firma korzysta przy tym z doświadczeń Grupy RWE, działającej na konkurencyjnych rynkach w Europie. Natomiast RWE Stoen Operator zarządza siecią elektroenergetyczną stolicy i realizuje zadania operatora systemu dystrybucyjnego. Dostarcza energię 946 tysiącom klientów w Warszawie i okolicach. Służby techniczne stale monitorują stan sieci elektroenergetycznej. Wykonują także niezbędne prace eksploatacyjne, czuwając całodobowo nad bezpieczeństwem energetycznym miasta. ...