Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
ARYZTA POLSKA Sp. z o.o.
przez D, 2017-03-21 22:21:50
Miła atmosfera, dobre warunki pracy, wynagrodzenie adekwatne do zajmowanego stanowiska.

ARYZTA POLSKA Sp. z o.o.
przez FF, 2017-06-20 21:32:47
Dobra atmosfera, kasa ok wypłacana na czas ( socjal, premie), spotkania z pracownikami:)

Amerplast Sp. z o.o. (dawniej Suominen Polska Sp. z o.o.)
przez dyzio, 2017-02-19 11:20:58
Fajna Firma - Polecam

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Arkadiusz Wróblewski - IQFM ACKERMANN"
Wasza działalność nie skupia się na jednej branży. Kto potrzebuje usług oferowanych przez IQFM? Pracujemy dla firm z przeróżnych branż: od telekomunikacji, poprzez consumer electronic, DIY, aż po FMCG. Pracujemy także dla sieci sklepów. Nasi klienci to firmy, które prowadzą sprzedaż w stacjonarnych sklepach lub punktach usługowych i chcą tą sprzedaż wspierać, zwiększać.
Co należy do Waszych podstawowych zadań? Zajmujemy się wszelkimi działaniami, które wspierają i zwiększają sprzedaż, a dzieją się w punktach sprzedaży i wokół nich. Jest to na przykład wykorzystanie sił ludzkich w terenie. Wspomnę chociażby o audytach, logistyce i instalacjach, zespołach sprzedażowych, merchandisingu, sprzedawcach, zespołach promotorów i hostess, na ankieterach oraz inwentaryzacji kończąc. Do naszych zadań należy również prowadzenie konkursów, loterii, a także programów aktywacyjnych i motywacyjnych.

Jesteście kombinacją polsko-brytyjskiej myśli biznesowej? Poniekąd tak. Można powiedzieć, że nasza firma miała kilka początków. IQFM powstała w 2004 jako podmiot prawny, ale już wcześniej bo od 1996 roku Paul Bailey, który ją założył tworzył w Polsce rynek field marketingu. Paul przyjechał do naszego kraju, aby uruchomić projekt dla agencji field marketingowej z Wielkiej Brytanii, dla której wówczas pracował. Polska mu się spodobała. Bardzo szybko dostrzegł możliwości jakie tu się otwierają i dlatego został do dzisiaj. Z kolei firma Ackermann została założona przeze mnie w 1999 roku i była pierwszą i chyba do dzisiaj jedyną agencją promocyjną, która działała w systemie franchisingowym. W roku 2010 połączyliśmy siły i stworzyliśmy IQFM Ackermann. ...
"Wywiad z Beata Lipa - Contact Center One"
Jak wyglądały początki Waszej działalności? Początki były bardzo trudne. Zaczynaliśmy od wynajmu 80 metrowego mieszkania w centrum miasta, które zaaranżowaliśmy na biuro. Z jednego pokoju zrobiliśmy salę szkoleniową, w dwóch kolejnych ustawiliśmy stanowiska pracy, z innego pomieszczenia zrobiliśmy kuchnię. Było ciasno, ale klimatycznie i rodzinnie. Mieliśmy dużo pasji i zaangażowania do tego, aby stworzyć coś wyjątkowego i to nas pchało do przodu, mimo wielu problemów i nieprzewidzianych trudności, które nas spotykały.
A jak Contact Center One prezentuje się dzisiaj? Obecnie Contact Center One tworzą dwa oddziały - w Opolu i Częstochowie. Oprócz w pełni wyposażonych sal sprzedażowych oferujemy naszym pracownikom możliwość skorzystania ze strefy chillout'u, pomieszczeń socjalnych i sal szkoleniowych. Aktualny stan jest urzeczywistnieniem naszych planów, marzeń sprzed kilu lat. Wysoka motywacja, zaangażowanie i wiara w naszych ludzi przekłada się na ciągły rozwój całego przedsiębiorstwa.
 
Ile osób obecnie zatrudniacie? Liczba zatrudnianych przez nas osób zmienia się, w zależności od okresu i projektów, których się podejmujemy. Zlecenia o charakterze badawczym, na których niczego nie sprzedajemy, cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony osób poszukujących pracy. Zatrudnialiśmy nawet 150 osób, ale są też okresy, przy których tak wysoki wskaźnik nie jest konieczny. Wszystko zależy od skali projektu, skąd takowa zmienność w liczebności kadry. Działalność oparta na założeniach branży call center wymaga od nas konkurencyjności na rynku pracy, dlatego warto na bieżąco śledzić, na jakie stanowiska w danym momencie rekrutujemy i co oferujemy w zamian za dobrze wykonaną pracę. ...
"Wywiad z Marcin Mielcarz - British American Tobacco"
Czym dokładnie zajmuje się Wasza firma? British American Tobacco Polska jest częścią Grupy British American Tobacco – międzynarodowej firmy tytoniowej, sprzedającej swoje produkty na ponad 200 rynkach całego świata. Jesteśmy drugim, co do wielkości, producentem wyrobów tytoniowych na świecie i zatrudniamy ponad 57 000 pracowników. Nasze międzynarodowe marki to: Dunhill, Vogue, Lucky Strike, Pall Mall i Viceroy.
W jaki sposób jesteście obecni w Polsce? Na polskim rynku Grupa British American Tobacco działa od 1991 roku. Obecnie zatrudniamy łącznie ok. 1700 w dwóch spółkach z siedzibami w Warszawie i Augustowie, fabryką i 24 centrami dystrybucyjnymi w całej Polsce.
Podejrzewam, że na pracownikach największe wrażenie robi fabryka w Augustowie. To prawda. Jest jedną z najnowocześniejszych i trzecią pod względem wielkości produkcji spośród wszystkich zakładów Grupy BAT na świecie. Stale inwestujemy w Polsce i dostosowujemy swój sposób działania do pojawiających się możliwości i zmian na rynku.
Jakiś przykład? Jako pierwsza i jedyna firma tytoniowa, w 2013 roku wprowadziliśmy model sprzedaży bezpośredniej naszych produktów, a pod koniec zeszłego roku, również jako pierwszy koncern tytoniowy w Polsce rozpoczęliśmy sprzedaż e-papierosów wprowadzając na rynek markę VYPE. Cieszymy się, że to właśnie w Polsce nasza firma zdecydowała się na kolejny strategiczny krok: przejęcie największej w Polsce firmy produkującej e-papierosy – Grupy CHIC. ...