Akces - Auto
przez łukasz, 2014-08-21 16:44:26
Polecam tą firmę właściciel (usunięte przez administratora)wporządku oczywiście jak każdy szef ma swoje racje :) wynagrodzenie ok i najważniejsze że terminowe plus premia.

AAT Holding Sp z o.o.
przez byku, 2014-08-22 07:16:36
Potwierdzam że w AAT jest cool, bałagan i wieśniactwo to jest dopiero w(usunięte przez administratora) pracowałem tam i ciesze się, że trafilem do AAT :) Najlepsza firma w branży !!!!

KidZone Group Sp. z o.o.
przez opinie, 2014-08-26 16:57:51
(usunięte przez administratora) Wysokość prowizji- w zależności od sprzedaży. Sprzedaż- w zależności od nakładu pracy i zaangażowania. Dodatkowe premie i bonusy- nagroda za efekt. Brak efektu-weź się do pracy lub ją zmień.

Wpisy z naszego BLOGA:

W Łodzi według Głównego Urzędu Statystycznego stopa bezrobocia rejestrowanego w lutym 2017 roku wynosiła 7,9 proc. Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje jednak, że brakuje osób zainteresowanych podjęciem oferowanego przez urząd zatrudnienia. Dlatego ważne jest, aby podjąć skuteczną walkę z zawodowymi bezrobotnymi, którzy jedynie zawyżają statysty...
Czytaj więcej >>
Łódź prężnie się rozwija pod kątem gospodarczym. Na terenie miasta powstają nowe fabryki i zakłady produkcyjne, w których pracę znajdują mieszkańcy miasta i całego powiatu. Dzięki temu bezrobocie w Łodzi w ciągu ostatnich kilku miesięcy zdecydowanie maleje. Obecnie pojawiła się informacja o utworzeniu kolejnych miejsc pracy w Łodzi, w fabryce Emers...
Czytaj więcej >>
Łódź od wielu lat zmaga się z rosnącym zadłużeniem z tytułu zaległych opłat za czynsz. Szacuje się, że zadłużenie w lokalach komunalnych znajdujących się w Łodzi wynosi już ponad 180 mln zł. Problem ten dotyczy więcej niż 18 tys. lokatorów. Część z nich może zdecydować się na odpracowanie swojego długu, na dodatek za wyższą stawkę […]...
Czytaj więcej >>
Utrata pracy, zwłaszcza w przypadku żywiciela rodziny, który ma na utrzymaniu co najmniej kilka osób, szybko może doprowadzić do znacznego zadłużenia się takiej osoby. Jeśli dotyczy to mieszkańca Łodzi, ma on szansę szybko „stanąć na nogi” i wyjść ostatecznie z kłopotów finansowych. Wiąże się to z rewolucyjnym programem, jaki został uruchomiony prz...
Czytaj więcej >>
Centrum Obsługi Klienta w Łodzi będące własnością jednego z czołowych operatorów sieci komórkowej T-Mobile poszukuje nowych pracowników. Kto ma szansę na zatrudnienie w siedzibie przy ulicy Żeligowskiego 8/10? T-Mobile operator sieci komórkowej Firma T-Mobile jest doskonale znana w Polsce jako operator telefonii komórkowej GSM. Początkowo funkcjono...
Czytaj więcej >>
Nowa inwestycja skandynawskiej firmy Digital Workforce w Łodzi daje szansę na zatrudnienie nawet 30 pracowników do końca 2017 roku. Kogo poszukuje zagraniczny pracodawca i jakie warunki pracy oferuje? Inwestycja Digital Workforce w Łodzi Firma Digital Workforce to skandynawskie przedsiębiorstwo specjalizujące się w automatyzacji procesów, tzw. Robo...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Robert Radoszewski - EcoCar S.A."
"Wywiad z Ryszard Zając - EcoCar S.A."
EcoCar S.A. to najbardziej nowoczesna firma taksówkowa w Polsce. Jak prezentuje się Wasza historia? Robert Radoszewski: Firma powstała w 2013 roku, jednak przełom w jej rozwoju nastąpił rok później, kiedy wsparcia finansowego udzielił jej fundusz inwestycyjny WinVentures, kupując akcje EcoCar. Właścicieli funduszu przekonał unikatowy, na skalę europejską, model biznesowy spółki oraz spójna strategia rozwoju oparta na nowoczesnej flocie pojazdów, technologiach mobilnych, za pośrednictwem których można zamawiać i płacić za kurs oraz pro klienckie podejście. Zaczynaliśmy z flotą kilkudziesięciu taksówek w Warszawie. W ciągu trzech lat flota powiększyła się niemal 6-krotnie, a z biało-zielonych taksówek można również korzystać we Wrocławiu i Trójmieście.
Posiadają Państwo szeroką ofertę. Jakie usługi świadczycie? R.R: Spółka świadczy przede wszystkim usługi przewozu osób taksówką. 100% floty stanowią licencjonowane, hybrydowe taksówki. Klienci mogą skorzystać z szeregu usług dodatkowych takich jak przewóz dziecka oraz odprowadzenie dziecka do szkoły, personalny odbiór gościa na lotnisku, dostarczenie zakupów lub przesyłki, a także odprowadzenie samochodu.  Swoją ofertę kierujemy zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Firmom oferujemy bezgotówkowe korzystanie z naszych usług, które rozliczane są na koniec miesiąca na podstawie faktury. Dla wszystkich klientów, bez konieczności podpisywania umowy, dostępna jest też opcja Prepaid.  Nasze taksówki świetnie sprawdzają się również w obsłudze imprez okolicznościowych, konferencji i różnego rodzaju wydarzeń.  Oprócz usług taxi, oferujemy także wynajem luksusowych nieoznakowanych limuzyn oraz usługę osobistego asystenta, czyli EcoConcierge.  We Wrocławiu wprowadziliśmy również usługę przewozu osób pod nazwą Shuttle Bus. Usługa świetnie się sprawdza podczas obsługi wydarzeń oraz transferów na lotnisko, ponieważ ceny są nawet o 15% niższe, a klient zawsze poznaje cenę z góry. ...
"Wywiad z Agnieszka Tomczyk-Dziadkowiec - Marketing Investment Group"
Początki firmy sięgają 1989 roku. To efekt pojawienia się w Polsce wolnego rynku? Lata 90-te ubiegłego wieku to, z wiadomych powodów, czas bardzo intensywnego rozwoju w polskiej gospodarce. Założyciele firmy Marketing Investment Group, Zbigniew i Andrzej Grząka, zauważyli wtedy u polskiego społeczeństwa ogromną potrzebę noszenia markowych, jakościowych produktów.
Jaka jest Państwa misja? Czy w miarę upływu czasu ulegała ona zmianie? Misja przyjęta przez MIG brzmi: „Pomagać klientowi w dokonywaniu wyboru najlepszych markowych produktów do spędzania wolnego czasu poprzez profesjonalizm i doświadczenie”. Oznacza to, iż na każdym etapie zakupów dokonywanych w naszych sieciach, chcemy być dla klienta przede wszystkim doradcą – pomagać mu w selekcji modeli, doradzać fason czy rozmiar. Jesteśmy zorientowani na klienta, bo jesteśmy firmą handlową. Jednocześnie posiadamy kodeks wartości w relacjach międzyludzkich, którego przestrzegamy w codziennej pracy w naszej organizacji.
Co było kamieniem milowym dla firmy? Kiedy przekonali się Państwo, że Polacy bardzo polubili oferowane przez Państwa marki? Polacy bardzo entuzjastycznie reagowali na wszystkie marki wprowadzane przez MIG na polski rynek. Nasze sieci – Sizeer, 50 style, Timberland, Symbiosis i Umbro, to sklepy, które chętnie i często wybierane są przez nich na zakupy. Kamieniem milowym było podpisanie w latach 90-tych umowy masterfranczyzowej z siecią The Athlete’s Foot. ...
"Wywiad z Beata Ulijasz - Maersk Polska"
​​​​​​​Chcielibyśmy przybliżyć naszym użytkownikom strukturę Państwa firmy. Czy mogłaby Pani o niej opowiedzieć? Maersk Polska  zatrudnia ok. 100 osób w trzech lokalizacjach. Biuro główne znajduje się w Warszawie, gdzie zatrudniamy ok. 70 osób, kolejne znajduje się w Gdyni, natomiast najmniejsze mieści się w Krakowie. W regionie Europy Środkowo-Wschodniej zatrudniamy w sumie ok. 185 osób.Usługi związane z morskim transportem kontenerowym oferujemy pod trzema szyladmi - Maersk Line, Safmarine oraz Seago Line. Oczywiście zwracamy szczególną uwagę na potrzeby naszych klientów i odpowiadając na nie zapewniamy również dostosowaną do klienta ofertę transportu intermodalnego lądowego (door-to-door). Jako firma usługowa realizujemy obsługę B2B, zatrudniamy więc wyłącznie pracowników biurowych.Najczęściej zatrudniamy osoby na stanowiska komercyjne, czyli sprzedaż, trade and marketing oraz dział obsługi klienta. Poszukujemy zatem głównie w obszarach bezpośrednio realizujących strategie sprzedaży. Regularie rewidujemy kompetencje potrzebne do tego, aby wykonywać zadania i realizować założenia biznesowe. ...