Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Webmedio
przez Maciek Głodek, 2016-08-02 16:59:49
Pracowałem w firmie jako Key Account Manager przez ponad rok. Całym sercem polecam tego pracodawcę. Miła atmosfera, duże zaufanie do pracownika, ciekawe wynagrodzenie. Szef zawsze wyrozumiały i uśmiechnięty. Jeszcze raz POLECAM :)

FORTMAN-GROUP
przez Antoś, 2014-09-09 12:43:56
hej, poczytałem trochę opinii na tej stronie i trochę się pośmiałem...pracuję w Fortmanie jako izoler od około roku i jestem bardzo zadowolony z całości współpracy... pieniądze dobre, kontakt z biurem w Szczecinie jak i Berlinie również, a więc cóż więcej potrzeba...Ja ze swojej strony mogę tylko POLECIĆ tą firmę...Pozdrawiam

Pracomania
przez Robertas, 2014-09-18 11:18:34
Rowniez przyjechalem ze Szczecina i musze przyznac, ze wlasciciel bardzo konkretny i punktualny dzieki czemu rano zalatwilismy wszystkie formalnosci jak nalezy i moglem spokojnie zdazyc na powrotny pociag do Szczecina.
Teraz zobaczymy jak to wszystko wyjdzie w praniu na miejscu w Berlinie. Dziekuje i pozdrawiam :)

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Sandra Raś - Jobxion Poland Sp. z o.o."
Jobxion to Agencja rekrutująca do pracy w Holandii. Czy rekrutujecie do każdej branży? Usługi rekrutacyjne świadczymy wyłącznie dla sektora budowlanego i w tym tkwi nasza siła. Bardzo dobrze znamy rynek pracy w branży budowlanej, dzięki czemu mamy stałych Klientów i pracowników, z którymi współpracujemy długie lata.   Formalnie rzecz biorąc świadczymy usługi rekrutacyjne dla naszego Oddziału holenderskiego Jobxion Vakmensen BV, z którym de facto rekrutowani przez nas kandydaci podpisują umowę o pracę. Przynależność do NBBU (Holenderskiego Stowarzyszenia Agencji Pośrednictwa Pracy i Tymczasowego Zatrudnienia) gwarantuje, iż jesteśmy firmą rzetelną i przestrzegająca przepisów dotyczących zatrudnienia pracowników tymczasowych w Holandii.
Ile pracowników zatrudniacie na projektach w Holandii? Obecnie zatrudniamy około 450 osób, z czego ponad 100 jest z Polski.
Jak długo działacie na rynku usług rekrutacyjnych? W Holandii firma jest zarejestrowana od ponad 11 lat, w Polsce działamy już ponad 2 lata.
Jakie były początki firmy w Polsce? Jeśli chodzi o początki działalności w Polsce to wspominam ten okres jako bardzo ekscytujący i pełen wyzwań.  Byłam w Polsce pierwszym pracownikiem. Do moich zadań należało rozpoznanie rynku polskiego, budowa bazy od podstaw i oczywiście rekrutacja. Pierwsze rekrutacje przyniosły wiele emocji - po dwóch miesiącach wysłałam do pracy dwóch hydraulików. Rekrutacja okazała się na tyle efektywna, że panowie współpracują z nami do dzisiaj! Na początku firma rozkręcała się powoli, bo nie byliśmy przekonani, czy warto inwestować w rynek polski. Jednak przekonało nas duże zainteresowanie naszą ofertą i konkurencyjnymi warunkami zatrudnienia. Polacy chcieli wyjeżdżać do pracy za granicą, a szczególnie pozytywnie nastawieni byli do pracy w Holandii. Już po kilku miesiącach, w szczycie sezonu, do pracy wyjechało 50 panów.   W sierpniu 2015 roku założona została spółka Jobxion Poland sp. z o. o. i otworzyliśmy pierwsze biuro. Obecnie mamy 5 oddziałów i rekruterów każdym regionie Polski.     ...
"Wywiad z Marcin Kałużny - PUBLIC PR MARCIN KAŁUŻNY"
Co wchodzi w zakres działalności Public PR? Agencja Kreatywna PUBLIC PR podzielona jest na dwa zespoły. Jeden zajmuje się działaniami public relations tzn. kreowaniem wizerunku firm w mediach i otoczeniu biznesowym, a także rebrandingiem, eventami, akcjami CSR i innymi. Natomiast drugi organizuje Certyfikat JAKOŚĆ ROKU® - największą, najbardziej rozpoznawalną  i najbardziej merytoryczną inicjatywę wspierająca jakość w polskich przedsiębiorstwach. Ponadto reaktywowaliśmy, po latach nieobecności takie wydarzenie jak Europejski Kongres Jakości, którego już dwie edycje odbyły się w Warszawie. Obie zgromadziły po blisko 600 uczestników. Relację można obejrzeć na naszym kanale na youtube.  
Firma istnieje na rynku od 2005 roku. Jak świętowali Państwo swoje 10-lecie? Przypadające w ubiegłym roku 10-lecie firmy było dla nas ważnym wydarzeniem. Zaprosiliśmy z tej okazji do wspólnego świętowania pracowników, partnerów, a także przyjaciół. Chcieliśmy pokazać się od innej niż zwykle strony, i dlatego podzieliliśmy się z gośćmi naszymi pasjami i twórczością pozazawodową. Najbardziej utkwił mi w pamięci profesjonalny pokaz taneczny w wykonaniu syna wraz z partnerką jednego z naszych dyrektorów. Wow! To było niezwykłe. Poza tym okazało się, że mamy w gronie muzyków, blogerów, modelarzy i specjalistów od decoupage. Zdjęcia z imprezy można zobaczyć na naszej stronie internetowej. ...
"Wywiad z Sylwester Rabenda - Astral Sp. o.o. MediaExpert"
Jak wyglądały początki firmy Astral? Początek, czyli lata dziewięćdziesiąte, to w głównej mierze handel hurtowy z bardzo ostrożnym nastawieniem na sklepy detaliczne. Przez pierwsze 10 lat, to znaczy – do 2001 roku, było ich zaledwie cztery. Sprzedaż hurtowa przynosiła wówczas szybszy zysk ze względu na mnogość małych, lokalnych podmiotów w branży RTV/ AGD, które nie mogąc współpracować bezpośrednio z producentami, musiały zaopatrywać się poprzez hurtownie.  
Posiadają Państwo ponad 25-letnie doświadczenie na rynku RTV/AGD. Jak branża zmieniła się przez ten czas? Nasza branża charakteryzuje się bardzo dynamicznymi zmianami. Wystarczy popatrzeć na rozwój technologii w odbiornikach telewizyjnych. W latach dziewięćdziesiątych zaczynaliśmy od sprzedaży tradycyjnych kineskopowych urządzeń, których teraz już pewnie w domach nie ma, a jesteśmy na etapie rozwiązań typu 3D, 4K i wielkogabarytowych formatów. Ogromnej zmianie uległ i ulega rynek sprzętu IT. Przechodziliśmy od sprzedaży komputerów stacjonarnych, brzydkich kremowych skrzyń, do prężnie rozwijającej się przez lata działki laptopów, tabletów i smartfonów. Przez te 25 lat można mówić o ewolucji w niemal każdej grupie asortymentowej, którą oferujemy naszym klientom. Zmieniło się wiele. Zmieniło się otoczenie konkurencyjne, zmienili się liderzy rynkowi, nasi bezpośredni konkurenci i partnerzy handlowi. Uważam, że bardzo mocno zmieniły się również oczekiwania i potrzeby naszych klientów, dlatego każda firma, która chce przetrwać i rozwijać się, musi być otwarta na zmianę. ...