Webmedio
przez Maciek Głodek, 2016-08-02 16:59:49
Pracowałem w firmie jako Key Account Manager przez ponad rok. Całym sercem polecam tego pracodawcę. Miła atmosfera, duże zaufanie do pracownika, ciekawe wynagrodzenie. Szef zawsze wyrozumiały i uśmiechnięty. Jeszcze raz POLECAM :)

Cursor S.A.
przez Wiola, 2017-02-15 09:25:58
Witam.Pracowałam w tej firmie.Wszystko jak należy.Pieniążki dostałam na czas.Dokumenty pozałatwiane,ubezpieczenia też.Firma przyjazna.

ELTWIN
przez Magda, 2017-02-09 14:25:50
Pracuję tutaj kilka miesięcy i jestem zadowolona. Osoby z działu z którymi pracuje są sympatyczne, weekendy wolne , praca od poniedziałku do piątku. Nie narzekam :)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jarosław Kiełpinski - Deichmann-Obuwie Sp. z o.o."
Sklepy obuwnicze DEICHMANN są już w 24 krajach. Ile osób obecnie zatrudniacie w Polsce, a ile na świecie? W całej Grupie DEICHMANN zatrudniamy już ponad 37 000 pracowników, a nasza załoga w Polsce to około 2 000 osób. Warto podkreślić, że większość pracowników to osoby z wieloletnim doświadczeniem.
Czy pracownicy firmy mają otwartą ścieżkę kariery? Oczywiście! Wielu z nich rozwija swoją karierę zawodową w DEICHMANN w ramach awansów wewnętrznych. Prawie połowa kierowników naszych sklepów to osoby, które rozpoczynały pracę na stanowisku sprzedawcy. Cieszymy się, że w większości sklepów mamy stałą obsadę. Np. w Koninie w sklepie, który był otwierany jako pierwszy w Polsce w 1997r. większość załogi ma taki sam staż pracy, jak okres działania sklepu. To nie jest wyjątek.
Jakimi kanałami poszukują Państwo nowych pracowników? Najczęściej korzystamy z popularnych portali internetowych, gdzie umieszczamy ogłoszenia o pracę. Nasze oferty pracy można znaleźć też na stronie internetowej www.deichmann.pl oraz bezpośrednio w sklepach. W niektórych sytuacjach najskuteczniejszym sposobem znalezienia nowych pracowników jest ogłoszenie wywieszone w sklepie. ...
"Wywiad z Krzysztof Pieczewski - Admiral Boats S.A."
Czym zajmuje się Admiral Boats i do kogo skierowana jest Wasza oferta? ADMIRAL BOATS S.A. jest dynamicznie rozwijającym się producentem łodzi motorowych powstałym z połączenia pasji i doświadczenia. W swej ofercie posiadamy 48 modeli od 5m do 12m długości. Na terenie Zakładu Produkcyjnego w Tczewie firma świadczy usługi remontowe dla taboru stoczniowego, a także wykonuje zlecenia konstrukcji stalowych i aluminiowych. Dodatkowo uruchomiony został dział produkcji przyczep podłodziowych, który wykonuje przyczepy zarówno dla produkowanych przez Spółkę łodzi, jak i stanowi odrębny produkt dystrybuowany przez dealerów Spółki. Staramy się, by nasza oferta spełniała najwyższe oczekiwania klientów oraz stale zmieniającego się rynku. Jesteśmy nie tylko dostawcą rozwiązań, lecz również doradcą dla osób, które pragną rozwijać swoją pasję i umiejętności.
Spółka istnieje 6 lat. Jak zmieniła się od początku swojej działalności. Sam pomysł powstał z pasji, doświadczenia i ciekawości potrzeb rynku na dany typ łodzi. Zaczęło się od kilku sztuk wykonanych ręcznie w raczej „garażowych” warunkach. Reakcja odbiorców okazała się bardzo pozytywna, więc po dokonaniu szczegółowych badań rynku rozpoczęto „prawdziwą” działalność produkcyjną. Dziś posiadamy hale oraz maszyny pozwalające na produkcję wysokiej jakości łodzi i konstrukcji stalowych, wykwalifikowaną kadrę, zaufanych partnerów, którzy współpracują z nami od wielu lat, a przede wszystkim wspólny cel, jakim jest sprzedaż niezapomnianych momentów na pokładach naszych łodzi oraz rozwiązań technologicznych dla stalowych jednostek pływających i lądowych. ...
"Wywiad z Maciej Urbański - WELCOME Airport Services Sp. z o.o."
Jak powstał WELCOME Airport Services? Firma WELCOME Airport Services powstała z połączenia kilku firm, a więc historia firmy to tak naprawdę kilka ciekawych opowieści. Może zatem skupię się na historii oddziału warszawskiego?
Jak najbardziej. Jak prezentuje się zatem historia warszawskiego oddziału? Oddział Warszawski istnieje od stycznia 2000 r. i początkowo nazywał się Warsaw Airport Services. Nasza załoga liczyła ok. 60 osób, obsługiwaliśmy wtedy tylko jednego przewoźnika i jednocześnie naszego ówczesnego partnera strategicznego - SAS Skandynawskie Linie Lotnicze. W miarę upływu czasu i zdobywania mocnej pozycji na rynku, lista naszych klientów wydłużała się.
Czy w swojej historii mieli Państwo jakiś przełomowy moment? W czerwcu 2007 r. nastąpił moment przełomowy, ponieważ po raz pierwszy WAS wyszedł z usługą poza Warszawę i rozpoczął działalność na lotnisku w Rzeszowie. W maju 2012 r. połączył się z krakowską firmą handlingową WAS-KRK Airport Services, wtedy też firmy zmieniły nazwę na WELCOME Airport Services. Jesienią 2013 r. WELCOME połączył się ze spółkami handlingowymi w Gdańsku, Poznaniu i Szczecinie oraz wszedł na rynek katowicki. Od tej chwili jesteśmy obecni na siedmiu lotniskach w Polsce. Dzisiaj zatrudniamy ponad 1500 pracowników, obsługujemy około 150 operacji dziennie. ...